Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Urheiluvaatteet, kamalan kalliita! Huomaako peruslenkkeilijä eroa prisman 12€ ja urheiluliikkeen 50€ treeni t-paidassa?

Vierailija
30.07.2026 |

No onneksi on alennusmyyntejä ja halpismerkkien urheiluvaatteita. Kengissä nyt tietysti on varmaan eroja halvan ja kalliin välillä mutta esim jotkut  trikooleggarit?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teknisistä paidoista ei saa sitä hienhajua pois pesussakaan. Ei tarvii siis rehkiä uudestaan ja silti luulevat, että olet kuntoillut

Keinokuidutkin kestää satunnaisen kuuman pesun. Eli jos hienhaju ehtii jämähtää vaatteeseen, pese 60 asteessa vähän tavallista runsaammassa pesuaineessa. Haisuuntumista ehkäisee nopea pesu treenin jälkeen.

Vierailija
42/48 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut että pelkkään kävelyyn pitäisi olla urheilukamppeet. Harrastin hidasta bapistiini-kävelyä farkuissa. Niinkuin siinä Stressmanin mainoksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lenkkeillyt 14-vuotiaasta asti ja mulla on kaikki muu paitsi kengät maksanut alle 10e, ostan paljon vähän käytettyä. 

Lempparivaate on ilmeisesti kiinakamaa oleva ohut takki, jota oon käyttänyt jo neljä vuotta ja etsin samanlaista ennenkuin alkaa kulumaan liiaksi. 

Hooämmän leggarit on hyvät jalassa ja hybriditakki oivallinen ku menee miinukselle. 

Parit ilmeisen tyyriit Niken housut ostin käytettynä ja ne on liian lyhyet (?!?) vaikka yleensä joudun lyhentämään lahkeita. 

Lidlin parinkympin popot oli hintaansa nähden erinomaiset. Muut vaatteet laadukkaita mutta en tykännyt pitää päällä (oon se, joka aina repii laput pois ja vaatteiden pitää olla ihan eikä melkein). 

Tosiaan kenkiin kannattaa panostaa jos enemmän liikkuu ja mielellään useampi eri pari niin käyttöikä pitenee. 

Itsellä juoksukengät on ensin kävelyssä että kengät muovautuu jalkaan, sitten juoksussa ja kun elastisuus häviää niin taas kävelypopoina. 

Vierailija
44/48 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset kolme kuukautta ihan niillä vaatteilla mitä kaapista löytyy, ja jos into lenkkeilyyn jatkuu, niin sitten voi harkita uudestaan, ja luultavasti siinäkin vaiheessa kengät lienevät tärkeimmät, muut vaatteet sitten joskus myöhemmin.

Hyvät lenkkarit ei kyllä oo huono investointi. Niitähän voi käyttää ihan arkikenkinäkin.

Hyviä juoksukenkiä ei kannata kuluttaa kuin juostessa

Vyötärö laukussa  kulkee kätevästi vaikka crocksit tauolle mukana.

Vierailija
45/48 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin urheiluvaatteet on yllättävän hyviä! Oon testannut kalliimpiakin merkkejä, mutta Lidl on mun suosikki. Kuntoilen lähes joka päivä. Ja oon noin kokoa 38, jos se vaikuttaa asiaan. 

Vierailija
46/48 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt Torista hyviä lähes uudenveroisia urheiluvaatteita edullisesti.

Vierailija
47/48 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu halpismerkistäkin. Ostin adidaksen tuulihousut ale hengarista 20 euroa. 20 kesää mentiin. Vähän on lahkeista neulos mennyt. Yt ostin uudet vastaavat urheiluliikkeen alesta 39 euroa. Katsotaan kestääkö 20 vuotta. Urheiluun käytän 5 euron halppis paitoja. Mutta ulkoilussa on keskihintainen hh takki. Suojaa tuulelta ja sateelta. Marketin halpikset menettää vesipilarin ja tuulensuojan nopeammin jo 2 vuodessa. Vähän kalliimpi, mutta ei kallein kestää 4 vuotta.

Anna niiden ostaa jolla rahaa on. Tuotekehitystä ei muuten halppismerkkeihinkään tule. Jos ammattiurhrilijat liikkuisivat prisman housepaidoilla. Tärkein on se oma mukavuus. Noi halvat paidat menee 2 vuodessa roskiin.

Kun se laadukkaampi alehengari 20 vuotta.

Vaik on mul yks housen hupparikin jo 15 vuotias.

Vierailija
48/48 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaat ovat yhtä huonoja hinnasta riippumatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi