Joko olet hurmoksessa Suomen "uskomattomasta" talouskasvusta"?
– Hurmoksellisia uutisia Suomen taloudesta! riemuitsee puolestaan EK:n johtaja Sami Pakarinen X:ssä.
- EK:n porukka ja Hesarin toimittajat ainakin ovat täysin kiihdyksissä....
Kommentit (72)
Vassareilla hymyt hyytyi : onko sittenkin niin että vasemmistopuolueet ovat sumuttaneet ja valehdelleet meille päivät pääksytysten?
Vierailija kirjoitti:
Minä ajauduin valtavan hurmoksen lisäksi kiimaan ja ryhdyin ankarasti runkkaamaan.
Sama täällä, nyt makaan lähes liikuntakyvyttömänä katkennut pesäpallomaila perseessä. Mutta edelleen hurmoksessa, kiima alkaa jo pikkuhiljaa hellittämään.
Yrittäjänä olen takonut hommia pää märkänä ja. maksanut asuntolainankin pois, koska jos verotus kiristyy seuraavalla hallituskaudella, niin silloin ei enää kannata painaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvu valuu pikku hiljaa tavallisen kansan keskuuteen työllisyyden parantumisena, joten työttömät: " Tarkastelkaapas työvaatteiden kunto. Kohta mennään!"
Työttömät. Joukkonne kasvaa silti, vaikka talous kasvaa. Tekoäly ei tarvii työvaatteita.
Tekoäly ei toimi alallani.
Minä, minun, ei minua koske, minä, minä. Minä.
Jumalaton joukko työttömänä ja kohta työttömänä, joita koskee.
Duunariammattia kohti sitten vaan.
Kiinnostaa vain korkeat korot. Nouskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos tuli 100 000 uutta työllistäkin, kun kasvoi niin hurjasti suorastaan.
1. Talous kasvaa (BKT kasvaa).
2. Yritysten kysyntä lisääntyy.
3. Yritykset kasvattavat tuotantoaan.
4. Yritykset tarvitsevat lisää työntekijöitä.
5. Työllisyys kasvaa ja työttömyys laskee.
6. enemmän työllisiä tarkoittaa enemmän tuotettua arvoa, kotitalouksien tulot kasvavat
8. kulutus lisääntyy, kysyntä lisääntyy9. ++
10. Lisää hallintovirkamiehiä.
Yhtä ekstaasissa kuin jos lukisin Riikan ja Petterin ulostuspäiväkirjaa.
Eipä tuo hurmos näy Suomen talouskriisissä mitenkäån, eletään me tavikset ihan eri todellisuudessa kuin valtaapitävät ja "kokemusasiantuntijat"
Jokaiseen ei ihan täysin paskaan työpaikkaan on nykyään ainakin pk-seudulla n. 100 hakijaa. Moneen hommaan vielä reilusti enemmän. Hienosti toimiivat työmarkkinat.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiseen ei ihan täysin paskaan työpaikkaan on nykyään ainakin pk-seudulla n. 100 hakijaa. Moneen hommaan vielä reilusti enemmän. Hienosti toimiivat työmarkkinat.
Sata hakijaa on vielä vähän. I mitenkään harvinaista että hakijoita on 500 akateemisia taitoja vaativaan työpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ekstaasissa kuin jos lukisin Riikan ja Petterin ulostuspäiväkirjaa.
Fatim Diarran päiväkirjat on sulle just sopivia.
Alkoiko vasureita pelottaa ja jännäkakattaa? Entäpä jos suhdanne kääntää viime hetkellä OrpoPurran hallituksen purjeet myötäiseen? Ja vasureille tuleekin takkiin?