Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmikeskeisyys

Vierailija
29.07.2026 |

Olen nyt sinkkuaikana herännyt siihen, että miehet ovat hirmu huolissaan sainko orgasmin. Arvostan toki että tätä kysyvät, mutta eivät oikein usko kun sanon että mulle se ei ole oikeastaan seksissä aina itseisarvo. Nautin monesti seksistä tosi paljon ja haluan sitä vaikken just sillä kertaa laukeaisikaan. Myös miehet voisivat mielestäni vähän hellittää siitä paineesta että pitää laueta. Ihanaa kun nyt löytyi semmoinen kumppani jonka kanssa voidaan rauhassa puuhastella, leikkiä välillä rajummin ja välillä hellemmin, homma vain jatkuu kaikessa rauhassa. Miehellä ei edes koko ajan seiso täysiä, mut silti on kivaa ja kumpikin nauttii. Sit lauetaan jos lauetaan, ehkä seuraavalla kerralla jos ei nyt, kahta kovemmin. Ei aina se päämäärä, vaan se matka! Mut lienenkö yksin ajatusteni kanssa... N

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miehenäkin opetellu orgasmikontrollia niin etten edes ejakuloi joka kerta. Kun siihen vähän lisää tantraa ja keskittymistä hetkeen niin on joskus melkoset tärinänautinnot.

Vierailija
22/24 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jokapaikassahan toitotetaan, miten miehet eivät muka välitä naisen nautinnosta ja miten miehen pitää huolehtia siitä, että nainen saa. Kyllä miehillekin tulee paineita tällaisista asioista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua panettaa paljon ja oon tosi himokas nainen. Saan helposti orkun yksin pienellä klitoriskiihottimella. Mutta se ei pidä yhtään pois panetusta siks harvoin käytän sitä. Vain pitkät kunnon painot pitää panetusta tovin poissa. Nautin niin paljon vain panemisesta että en edes kaipailee mitään orkkua silloin. Joskus joku haluaa sen hoitaa mutta ei todellakaan ole mitenkään pakollista. Onneks ensi viikolla taas kimppa tiedossa. Saa pitkästä  aikaa taas kunnolla.

Millaisella kokoonpanolla se ensiviikkoon kimppa toteutunee ?

Sellaisesta kyllä itsekin haaveilen.

Kaksi naista ja kaksi todella hyvin kestävää miestä.

Vierailija
24/24 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miehenäkin opetellu orgasmikontrollia niin etten edes ejakuloi joka kerta. Kun siihen vähän lisää tantraa ja keskittymistä hetkeen niin on joskus melkoset tärinänautinnot.

Höpö höpö näitä sun Yoda satujasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme