Esihenkilö ja työ ahdistaa
Epäselviin asioihin ei saa selvyyttä, vaan ne jää odottamaan vastauksia. Työtahti vain kiihtyy ja lisää hommaa yritetään laittaa. Työmäärästä on turha sanoa, se ei auta mitään. Tänään esihenkilö vielä alkoi kyselemään keskeneräisistä töistäni ikävään sävyyn. Kun kerroin miksi asia on kesken, en saanut edes vastausta... ?
En tiedä miten jaksan. Kesäloman jälkeen oli hetken virkeä olo, vaan ei enää.
Kommentit (25)
Et selvästikään sovi esihenkilötehtäviin.
Tee hommat pois älä istuskele ja haukottele
Sama mulla. Hirveä pomo ja hirveä työpaikka. Koko ajan haku päällä että sais uuden työn.
Millaista on jos esihenkilö on mikromanageroija?
heikot sortuu elontiellä.vahvat pärjää niinkuin ennenkin.
Täällä samaa, pskaa on, esimies vielä sellainen tekopirteä, ei osaa mitään, harvoihin asioihin saa kunnollisen vastauksen yms, lomalta paluu tuntui psklalta, joskus on parempia joskus huonompia hetkiä, palautetta ei ota vastaan syyttelee muita. Meiltä lähtenyt tässä kuluneen vuoden aikana monta hyvää tekijää tilalle palkataan sitten näitä kielitaidottomia maahanmuuttajia.
Annan vinkin: ei kannata kommentoida ääneen. Itse sain melko uutena jo paljon vastuuta. Lopulta liikaa. Piti perehdyttää, vaikka itsekin vasta opetteli. Tuntui, että aina jos sanoi vastaan tai mielipiteensä, niin joutui silmätikuksi. Lisäksi esihenkilö oli epävarma ja mielellään siirsi kaikki ikävät tehtävät muille. Delegoi
Hae toiseen ryhmään tai vaihda työpaikkaa.
Niin tekee. Stressaa jo töihinpaluu, nään pomon kärttyisen naaman kun laitan silmät kiinni ja sydämen lisälyöntejä pitkin lomaa. Ahdistaaaa
Naisten esihenkilönä oleminen on oman toimenkuvani kamalin osio.
Vierailija kirjoitti:
Täällä samaa, pskaa on, esimies vielä sellainen tekopirteä, ei osaa mitään, harvoihin asioihin saa kunnollisen vastauksen yms, lomalta paluu tuntui psklalta, joskus on parempia joskus huonompia hetkiä, palautetta ei ota vastaan syyttelee muita. Meiltä lähtenyt tässä kuluneen vuoden aikana monta hyvää tekijää tilalle palkataan sitten näitä kielitaidottomia maahanmuuttajia.
Kuulostaa tutulta.
Ap oletko töissä jossain vaasalaisessa firmassa?
Tänään näin esihenkilöäni ja mun tuli niin ahdistava olo hänen seurassaan, että tämä olo ei vain mene ohi. En ymmärrä, kuinka hän saa oloni tällaiseksi. Tunnen itseni huonoksi työntekijäksi ja epävarmaksi hänen puheiden jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Tänään näin esihenkilöäni ja mun tuli niin ahdistava olo hänen seurassaan, että tämä olo ei vain mene ohi. En ymmärrä, kuinka hän saa oloni tällaiseksi. Tunnen itseni huonoksi työntekijäksi ja epävarmaksi hänen puheiden jälkeen
Varmaan tätä hän yrittääkin. Saada epävarmaksi. Ehkä jopa pelokkaaksi
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään sovi esihenkilötehtäviin.
Mihinköhän sinä sopisit?
Epävarma esihenkilö näkyy omassa työssäni siten, että mistään asioista ei päästetä, kaikkea jahkaillaan. Lisäksi kaikki hänelle kuuluva, epämieluisa yritetään siirtää muille
Meidän tiimissä kukaan ei ole kovin tyytyväinen tällä hetkellä. Pelkään itse, että en ole kohta työkykyinen. On jo päiviä, kun en meinaa pystyä ryhtymään mihinkään.
Älä ota lisätöitä