Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 euron mustikat myydään 40 eurolla kaupassa..

Vierailija
29.07.2026 |

Kappas kun oli ihan artikkeli:  https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012171654.html

Artikkelista paljastuu että se 2 euron tuote myydään sitten 40 eurolla kaupassa. Ei tartte miettiä kuka vetää välistä.

Parempi on vaan jättää mätänemään metsään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään poimimassa.

Mene sinäkin inceli ja tee äippäsi iloiseksi.

Vierailija
2/9 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ihmiset myy ne itse! Facebook tai marjapiste.fi. 45-50 euroa puhtaana käteen per 5 kg. Tuon kerää 45-60 minuutissa. Kuka hullu, niitä halvemmalla möisi jollekin välikädelle!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi kerrata ala-asteen matematiikka, jos tuollaisen laskelman pystyi tuon uutisen mukaan tekemään! 😆😂🤣

Vierailija
4/9 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ihmiset myy ne itse! Facebook tai marjapiste.fi. 45-50 euroa puhtaana käteen per 5 kg. Tuon kerää 45-60 minuutissa. Kuka hullu, niitä halvemmalla möisi jollekin välikädelle!?

40kg päivässä, aika epeli.

Vierailija
5/9 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerää

Vierailija
6/9 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjayrittäjä Dalla Valle: ”Hirmuinen ero viime vuoteen” – suomalaiset poimivat luonnonmarjaa nyt ennätysmäärin

"Marjapörssissä tämän vuoden ennakkohinta puhdistamattomalle mustikalle on 4,5 euroa litra. Hinnat on otettu Ylen koneesta, jonka löydät jutun lopusta."

"– Yhden sangon keräämiseen menee noin 45 minuuttia, Soili Toura arvioi."

https://yle.fi/a/74-20238274

Vierailija
7/9 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten kun oli hyvä mustikkavuosi keräsin viikonlopussa 14550 kiloa mustikoita. Onneksi kaveri oli samaan aikaan kapiaisena läheisessä varuskunnassa, niin saatiin mustikat pois metsästä armeijan lavettiautolla.

Vierailija
8/9 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaisi kerrata ala-asteen matematiikka, jos tuollaisen laskelman pystyi tuon uutisen mukaan tekemään! 😆😂🤣

Ihmettelin myös tuota laskupäätä. Vähän meni pieleen.

Vierailija
9/9 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos itse poimisit tai ostaisit netin keskusteryhmästö halvemmalla joltakin joka poimii ja tarvitsee rahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi