Sebastian Tynkkystä perussuomalaiset syytetään juuri peruskoulusta päässeen nuoren kiusaamisesta
Kommentit (73)
Jauhot suuhun vasukille => "byäää äitiii toi kiusas"
Lucas, nuorisopoliitikko kestäköön arvostelut. Hän ei ole lapsi enää ja poliitikot joutuvat tavista kovemmille.
Miehisty!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tynkkynen hiiltyy 16-vuotiaan videosta noin?
Eikö pää kestä?
Nähdäkseni tästä hiiltyi hameväki.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pää kestä?
Poliitikko puhuu politiikkaa, kuten Lucas.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisää rimanalituksia: tämän kirjoittelijan mielestä on ihan ok, että "aikuinen" kiusaa ja maalittaa alaikäistä poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Lucas, nuorisopoliitikko kestäköön arvostelut. Hän ei ole lapsi enää ja poliitikot joutuvat tavista kovemmille.
Miehisty!
Kyllä hän on lapsi vielä. Teinipoika
Jos on tarpeeksi ikää lähteä sönkkäämään poliittisia kannanottoja on tarpeeksi ikää kuulemaan vasta-argumentteja.
Sanoinpa vain sen että olipas fiksu tuo 16- vuotias Lucas Conwayn, pysyi asialinjalla, sanoi vain ettei politiikan tarvitse olla teatteria tms.
Tynkkynen (ikä 37 vuotta) on huomattavan paljon lapsellisempi kuin Conwel (ikä 16 vuotta) ja tämä Conwel on myös Tynkkystä sivistyneempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisää rimanalituksia: tämän kirjoittelijan mielestä on ihan ok, että "aikuinen" kiusaa ja maalittaa alaikäistä poikaa.
Maalittaa :(((((
Miksi maalitat minua 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Miehisty!
Et sitten parempaa keksinyt, onko se herra eu-herra itse kun siellä kirjoittelee viisauksiaan?
Vierailija kirjoitti:
Sanoinpa vain sen että olipas fiksu tuo 16- vuotias Lucas Conwayn, pysyi asialinjalla, sanoi vain ettei politiikan tarvitse olla teatteria tms.
Tynkkynen (ikä 37 vuotta) on huomattavan paljon lapsellisempi kuin Conwel (ikä 16 vuotta) ja tämä Conwel on myös Tynkkystä sivistyneempi.
Totta, tämä persu ei tiedä sivistyksestä yhtään mitään.
"IS ei tavoittanut Tynkkystä tuoreeltaan tiistaina aamupäivällä kommentoimaan asiaa."
LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehisty!
Et sitten parempaa keksinyt, onko se herra eu-herra itse kun siellä kirjoittelee viisauksiaan?
Kukas sinä luulet vasukkirotta olevasi.
Uus yritys sitten kun karvat kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
"IS ei tavoittanut Tynkkystä tuoreeltaan tiistaina aamupäivällä kommentoimaan asiaa."
LOL
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
LOL
SIinä varsinainen kansan palvelija, joka hienosti kantaa vastuunsa tekemisistään. Eipä tämä yllätä.
Hyvin satoi kaikki sympatiapisteet kepun laariin. Tynkkyseltä jälleen oma maali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehisty!
🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehisty!
Kukas sinä luulet vasukkirotta olevasi.
Tämä apukoululainen koettaa olla nokkela.
Eikö pää kestä?