Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 72 kg salilla käyvä nainen ja taidan olla tyytyväinen

Vierailija
29.07.2026 |

tähän. En jaksa kituuttaa itseäni. Painoni pysyy tässä tämänhetkisellä elämäntyylilläni kohtuullisella vaivalla, joten... Toki lisää kiloja en halua myöskään. Olen normaalipainoinen BMI:n mukaan. Toki minulla on turhan korkea rasvaprosentti, mutta painon pitäminen 62 kg vaatii todella paljon ja en oikein jaksa sitä. Olen ihan tavallinen töissäkäyvä nainen. Laihempi olemus ei tuo minulle mitään etua, lähinnä miesten ahdistelua, joten... 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun paino ei kiinnosta ketään. On tuolla kaduilla 120 kg naisiakin.

Vierailija
22/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haet hyväksyntää ja mielipiteitä painostasi palstalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi vaan näkyy sellaisia todella pieniä naisia, tyyliin 40-50 kg ja 150-160 cm. Tunteehan siinä itsensä sitten isoksi... Tuntuu, että normaaleja aikuisten kokoisia ihmisiä ei oikein näe. 

ap

Liian pieni elinpiiri ja ikäjakauma voivat aiheuttaa tuollaisen illuusion. Taikka kohtuuton itsensä vertailu toisiin, jolloin näköala kapenee.

Vierailija
24/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naisella 175 cm 45 kg on yhtä kuin sairaus, se on tuulen viemää.

En ole puhunut tällaisista mittasuhteista missään vaiheessa. Minulle ihannepaino olisi aikalailla tuo 62 kg. 

ap

No niin se pitää ollakkin olet ihan hyvässä painosuhteessa pituuteen, enkä miehenä ymmärrä miksi saman pituisen naisen ja miehen painoero pitää olla kymmenen kiloa, heh miesten lihakset , sonta puhetta.

Vierailija
25/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Olet juuri hyvä sellaisena kuin olet, varsinkin jos tunnet olosi hyväksi. Itse painan 50kg ja kärsin liiallisesta laihuudesta, en näytä terveeltä tosin en sitä kyllä olekaan.  Ihan turha muutenkaan niistä muutamista lisäkiloista stressata, itse ottaisin mieluusti ainakin sen 20kg takaisin.

Vierailija
26/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet? Vaimo voimailee, ei ole kisakireä, mutta lihasta on. Painoakin lähemmås 80kg mutta hän on keskivertoa pidempi. 

Vierailija
27/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salilla käymisen pitäisi mitään kituuttamista olla. Nauti siitä että lihaskunto kehittyy. Mukavaa nähdä muita naisia treenaamassa oli ne sitten minkä kokoisia tai muotoisia tahansa. 

Vierailija
28/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi vaan näkyy sellaisia todella pieniä naisia, tyyliin 40-50 kg ja 150-160 cm. Tunteehan siinä itsensä sitten isoksi... Tuntuu, että normaaleja aikuisten kokoisia ihmisiä ei oikein näe. 

ap

Oletko miettinyt sitä että et ehkä itse ole normaali nainen?

Vierailija
29/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole tälle palstalle mitään selitystä velkaa painostasi. Pidä tuossa tai ole pitämättä, eipä se meille kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi