Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoaisin olla hetero

Vierailija
29.07.2026 |

Pitäisi yrittää arpoa paljastuuko mies vaaralliseksi vai ei. Pitäisi taistella niistä harvoista kunnollisista miehistä. Pitäisi miettiä sellaisia asioita kuin ehkäisy.

Olen onnekas että naisena tunnen vetoa naisiin! Naiset ovat parasta maailmassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä naisystävä on jo toistamiseen parisuhteessa väkivaltaisen rekkalesbon kanssa. Sori särkeä sun surkea illuusio. 

Vierailija
2/7 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä, että mieshomoilla se on vaikeampaa. Tuntuu että valtaosa miehistä on ihan hinureita, sekopäitä tai Mt potilaita. Sellaista tavallista, normaalia homomiestä ei tunnu löytyvän.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulle on osunut kaksikin hyvää miestä. Ei hyvyys katso sukupuolta, vaikka keskimäärin miehistä onkin enemmän vaaraa naisille. 

Vierailija
4/7 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se väkivalta, mustasukkaisuus, mielenterveys- ja muut henkiseen hyvinvointiin liittyvät haasteet ole vieraita naisillekaan, mutta pääasia, että sinä olet ap tyytyväinen.

Vierailija
5/7 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hyvä naisystävä on jo toistamiseen parisuhteessa väkivaltaisen rekkalesbon kanssa. Sori särkeä sun surkea illuusio. 

Se on ikävää että sinä tunnet tämmöisen ja vielä ikävämpää väkivallan uhrille. Itse en tunne yhtään lesboparia jossa väkivaltaa, heteropareja kylläkin.

Vierailija
6/7 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä, että mieshomoilla se on vaikeampaa. Tuntuu että valtaosa miehistä on ihan hinureita, sekopäitä tai Mt potilaita. Sellaista tavallista, normaalia homomiestä ei tunnu löytyvän.

M43

Toivon että löydät itsellesi sopivan kumppanin!

- ap

Vierailija
7/7 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se väkivalta, mustasukkaisuus, mielenterveys- ja muut henkiseen hyvinvointiin liittyvät haasteet ole vieraita naisillekaan, mutta pääasia, että sinä olet ap tyytyväinen.

Ei mutta kun tilastoja katsoo, miehet ovat parisuhteessa niitä sekopäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi