Inhoaisin olla hetero
Pitäisi yrittää arpoa paljastuuko mies vaaralliseksi vai ei. Pitäisi taistella niistä harvoista kunnollisista miehistä. Pitäisi miettiä sellaisia asioita kuin ehkäisy.
Olen onnekas että naisena tunnen vetoa naisiin! Naiset ovat parasta maailmassa.
Kommentit (7)
Mä olen sitä mieltä, että mieshomoilla se on vaikeampaa. Tuntuu että valtaosa miehistä on ihan hinureita, sekopäitä tai Mt potilaita. Sellaista tavallista, normaalia homomiestä ei tunnu löytyvän.
M43
Onneksi minulle on osunut kaksikin hyvää miestä. Ei hyvyys katso sukupuolta, vaikka keskimäärin miehistä onkin enemmän vaaraa naisille.
No ei se väkivalta, mustasukkaisuus, mielenterveys- ja muut henkiseen hyvinvointiin liittyvät haasteet ole vieraita naisillekaan, mutta pääasia, että sinä olet ap tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun hyvä naisystävä on jo toistamiseen parisuhteessa väkivaltaisen rekkalesbon kanssa. Sori särkeä sun surkea illuusio.
Se on ikävää että sinä tunnet tämmöisen ja vielä ikävämpää väkivallan uhrille. Itse en tunne yhtään lesboparia jossa väkivaltaa, heteropareja kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että mieshomoilla se on vaikeampaa. Tuntuu että valtaosa miehistä on ihan hinureita, sekopäitä tai Mt potilaita. Sellaista tavallista, normaalia homomiestä ei tunnu löytyvän.
M43
Toivon että löydät itsellesi sopivan kumppanin!
- ap
Vierailija kirjoitti:
No ei se väkivalta, mustasukkaisuus, mielenterveys- ja muut henkiseen hyvinvointiin liittyvät haasteet ole vieraita naisillekaan, mutta pääasia, että sinä olet ap tyytyväinen.
Ei mutta kun tilastoja katsoo, miehet ovat parisuhteessa niitä sekopäitä.
Mun hyvä naisystävä on jo toistamiseen parisuhteessa väkivaltaisen rekkalesbon kanssa. Sori särkeä sun surkea illuusio.