Masked singer kausi 8
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blingbling asussa oleva pieni nainen on Jalotiina.
Ei laula noin hyvin, vaan jonottaa epävireisesti.
En kuullut laulua. Avasin teeveen ja näin sen arvailuhetken, katsoin kokoa ja seisontatyyliä. 😀
Laarin pohjia kai täs sarjas jo kaavitaan kun en ole tunnistanut puoliakaan täs ketjus mainittuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blingbling asussa oleva pieni nainen on Jalotiina.
Ei laula noin hyvin, vaan jonottaa epävireisesti.
honottaa* :D
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen Pete Lattu.
Sama minulla. Hyvä biisi mutta laulaja ei kyseessä, ei ihan menny putkeen nuotit. Heti tuli Pete Lattu mieleen äänestä.
Ärsyttää tuo Ile kun aina sanoo Katajaa emeritusetsiväksi! Ei edes tiedä mitä emeritus tarkoittaa!
Siirrytään tuohon official-ketjuun. Tässä ei ole mitään järkeä, että on kaksi ketjua rinnakkain. Hopi hopi sinne.
Magnusti on Alma!
Ärrävikakin täsmää, ruumiinrakenne myös. Lauloi hiukan kevyemmin kun normaalisti laulaa.
Kuoriainen osaa laulaa 😍
Timo Kotipelto?
Vierailija kirjoitti:
Kuoriainen on Topi Borg
Jep jep
En tiedä kuka on Räsynukke mutta tosi hienosti lauloi. On tämän hetken suosikki
80prosenttiä näistä arvauksista on haulikolla kärpäsen ampumista 🤣🤣 Ei niinku täsmää mitenkään. Joten minä sanon että tuo räsynukke on Helena Koivu. Laulaa Mikolle ja jääny tai oikeastaan ajettu nurkkaan
Molli on Jyrki69. Pituus, elekieli ja teatraalisuus täsmää. Pappi ja gootti, valoa ja varjoa.
Vierailija kirjoitti:
80prosenttiä näistä arvauksista on haulikolla kärpäsen ampumista 🤣🤣 Ei niinku täsmää mitenkään. Joten minä sanon että tuo räsynukke on Helena Koivu. Laulaa Mikolle ja jääny tai oikeastaan ajettu nurkkaan
Mut täähän on ohjelman suola, että arvaillaan kilpaa ja katsellaan samalla kivaa ja hyväntuulista viihdeohjelmaa!
Kuoriainen = Jyrki69
Räsynukke= Maaret Hurmerinta
Ai = Abreu
Saimi on pitkä nainen kuten mallit on. Keiju oli pieni.