Onko teillä Turussa sähkö poikki? Meillä on.
Asun Hannunniitussa ja tääktä katkesi juuri . (Ei ole sähkölaskukaan maksamatta.)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kummal puol jokkee?
Täl puol, eli tuomiokirkon puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Pakalla asun.
Kiitos tiedosta! On sitten joku paikallinen.
Sähkö tuli päälle muutamaksi sekunniksi, mutta katkesi taas. Yksi laite piippaa. Ei ole piippauksen lopettavaa nappulaa.
Mikä kumma mahtaa olla vialla. Pääsulakkeet olivat kunnossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Anna sähköyhtiön numero. Soitan ja kysyn. Muuten en voi tietää.
Voisitko kysyä naapurin tilannetta, onko hänelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Anna sähköyhtiön numero. Soitan ja kysyn. Muuten en voi tietää.
En tiedä, kun sähköt maksetaan taloyhtiölle.
Vierailija kirjoitti:
Sähkö tuli päälle muutamaksi sekunniksi, mutta katkesi taas. Yksi laite piippaa. Ei ole piippauksen lopettavaa nappulaa.
Jos jääkaappipakastin piippaa, niin käännä virtakytkin off-asentoon ja sitten takaisin on-asentoon.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kysyä naapurin tilannetta, onko hänelläkin.
En ole kehdannut soitella ovikelloja. Paremmin tuntemani naapurit eivät ole kotona. Autoista huomaan.
Miksi et katsonut sähkökatkokartasta? Sitä varten meillä puhelin nettiyhteydellä on, että lyhyen sähkökatkonkin aikana voi etsiä tietoja.
Vihdoinkin sähköt tuli päälle. Oli yli puoli tuntia pois.
Olisipa ihanan helppoa vaikka googlata "Turku sähkökatko" ja katsoa Turku Energian sivulta häiriöt...olisipa sellaine mahdollista ja olisipa ihmisillä edes alkeelliset tiedonhakutaidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jääkaappipakastin piippaa, niin käännä virtakytkin off-asentoon ja sitten takaisin on-asentoon.
Kiitos vinkistä. Ei ollut kyse jääkaapista, vaan yhdestä turvalaitteesta (olen omaishoitaja)
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin sähköt tuli päälle. Oli yli puoli tuntia pois.
Hui kauhistus. Miten selvisit elossa?
Anna lapsuus takaisin mulle, Turkuun tahdo en!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Ei ollut kyse jääkaapista, vaan yhdestä turvalaitteesta (olen omaishoitaja)
Ole hyvä (olen laitehuuoltaja).
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ihanan helppoa vaikka googlata "Turku sähkökatko" ja katsoa Turku Energian sivulta häiriöt...olisipa sellaine mahdollista ja olisipa ihmisillä edes alkeelliset tiedonhakutaidot.
Yritin katsoa sieltä. Tuli todella omituinen teksti:
"Yhteytesi ei ole salattu! Hyökkääjät saattavat varastaa tietojasi."
Ei paljon huvittanut enää jatkaa. Nyt mietin tätäkin, että miten niin muka yhteyteni ei ole salattu.
Kummal puol jokkee?