Kiva verryttelyasu pojalle - mistä?
Päivähoitoon mietin hankkisinko pojalle verryttelypuvun (sellaista sileää kangasta, johon ei hiekka niin tartu). Ohut haalari on jo välillä liian hiostava, kävi mielessäni että verryttelypuku voisi olla sopiva hiekkalaatikkoleikkeihin kun haalari on liian kuuma. Tai mitä muut pistätte lämpimähköinä päivinä päälle?
Alustavasti katsoin ihan ruokakaupassa verryttelypukuja ja valikoima oli tosi huono. Pojille oli vain kaksi todella rumaa, tummaa kuosia tarjolla. Mistä liikkeestä löytyisi kirkkaampia, kauniimpia värejä?
Kommentit (2)
Urheiluliikkeestä minäkin olen ostanut hummelin, umbron ja adidaksen pukuja. Joskus löytyy värikkäitä ja joskus vain perinteisiä urheiluvärejä. Noita meillä käytetään paljon tarha-asuna kuivilla, lämpimillä keleillä. Kestävät hyvin rymyämisen ja toistuvat pesut.
Minä ostin 2,5-v lapselle liukaspintaisen verkkaripuvun juurikin näitä lämpimiä keväisiä päiviä ja hiekkalaatikkoleikkejä varten. Hiekka ei tosiaan tartu ja pitkät hihat ja -lahkeet ovat kuitenkin vielä tarpeen.
Ihan urheiluvaatteita myyvistä liikkeistä olen bongannut verkkapukuja, pojan Raiski-puvun ostimme Intersportista.