Uskallanko lähteä yksin Tukholman tai Tallinnan risteilylle?
Jos en pääsekään haaveilemalleni Italian matkalle (jos rahat eivät yksinkertaisesti riitä, minua nimittäin saattaa uhata työttömyys).
Ja olen vieläpä nainen. 🥺
Kommentit (14)
Älä anna hyttisi avainta kenellekään muulle. Lisäksi ei yöllä kannelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et uskaltaisi?
Tukholmassa hän masentuisi ja pelästyisi
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, haluatko nähdä ammuskeluja, pommeja ja palavia autoja vai et?
Missäs risteilyllä niitä mahtaa nähdä? En ole vielä kymmenien risteilyiden kokemuksessa sellaisia nähnyt.
Kyllä uskallat. Minä olen yksin menossa Thaikkuihin, reitti mahdollisimman halvalla joten koneen vaihtoja tiedossa, ikinä ole lentänyt :DD
Ei voi yksin lähteä. Tipahtaa kännipäissään laidan yli ja kun on yksin ei kukaan kaipaa koko risteilyn aikana. Nii ja Tukholmassa voi joutua vaikka minkälaiseen mellakkaan ja väkivallan uhriksi.
Ihan turvallista on. Ota mukaan lukemista ja nauti matkasta. Terve maalaisjärki riittää.
Kyllä voi mennä yksin Juuri olin yksin Tukholmassa Silja Serenadella ja kivaa oli. Eihän se samanlaista ole kuin jos olisi joku seurana mutta hyvin pärjää.
Kokeile vain. Mihinkään lähiöihin ei kannata mennä eikä epämääräisiin paikkoihin.
FFP2-maski kasvoilla on melko turvallista kulkea terminaalissa ja laivallakin sisätiloissa, väkijoukossakin. Ei kuitenkaan kannata mennä buffet-ravintoloihin.
Ei siellä laivalla ole kuin keski-ikäisiä harmittomia pulleroita ja eläkeläisiä.
Mitä risteilyllä ja Tukholmassa kannattaa tehdä?
Täh?