Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset osaavat olla niin seksikkäitä?

Vierailija
28.07.2026 |

Onko se ihan luontaista vai joutuvatko naiset harjoittelamaan eleitään, liikkumistaan, puhetapaansa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaista on, ei sitä harjoitella voi, eikä tarvii. 

Vierailija
2/24 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että se on oppimisen tulosta, mutta oppiminen tapahtuu pääasiassa alitajuisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottisuus ei katso ikää. Ja jotkut vaan ovat sensuellejä luonnostaan. 

Vierailija
4/24 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että se liittyy siihen, että tykkää seksistä ja ajattelee sitä usein... Se jotenkin ehkä sit huokuu olemuksessa muutenkin, sellainen tietty seksuaalinen itsevarmuus ja pilke silmäkulmassa. N48

Vierailija
5/24 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi opiskelukaveri on todella aistikas ja sensuelli. Magneetin lailla saa kaikilta miehiltä - ehkä jopa rasittavuuteen asti - ihastelua osakseen. Hän on hymyileväinen luonnonlapsi, ei taatusti mitään treenattua tai opeteltua. Ja juuri siinä piilee tuo ihanuus. Ei hän sille oikein mitään voi, että on sellainen kuin on. Kertakaikkisen upea naisellinen nainen.

Vierailija
6/24 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voi kysyä, että miksi jotkut naiset ovat niin tyhmiä. Kai se vaan sitten on synnynnäistä.

Vierailija
7/24 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi opiskelukaveri on todella aistikas ja sensuelli. Magneetin lailla saa kaikilta miehiltä - ehkä jopa rasittavuuteen asti - ihastelua osakseen. Hän on hymyileväinen luonnonlapsi, ei taatusti mitään treenattua tai opeteltua. Ja juuri siinä piilee tuo ihanuus. Ei hän sille oikein mitään voi, että on sellainen kuin on. Kertakaikkisen upea naisellinen nainen.

Minulla taas on työkaverina sellainen nainen joka saa kaikki miehet ihastumaan itseensä. On hyvin vaikea sanoa onko se tarkoituksellista hänen puoleltaan, vai kokeeko hän sen jopa rasittavana. Oma veikkaukseni on, että hän taitaa tarvita aika paljon hyväksyntää ja ihailuakin, mutta se ei välttämättä ole mitenkään tietoista.

Mainitaan ensin ilmeinen seikka, hän on hyvin kaunis, vaikkei käytä eikä tarvitse meikkiä. Kasvonpiirteet ovat vahvat ilman tarvetta minkään korostamiselle, tuuhea pitkä tukka, urheilemalla kiinteänä pidetty vartalo, joka on silti naisellisen kurvikas. Joku voisi ajatella, että selvä, kirjoittamisen voi päättää tähän, ainahan miehet kauniita naisia kuolaavat.

Minä kuitenkin veikkaan, että varsinainen salaisuus hänen viehättävyyteensä löytyy käyttäytymisen puolelta. Hän on ensinnäkin erittäin ystävällinen ja avoin - häkellyttävyyteen asti. Hän tutustuu uusiin ihmisiin hämmästyttävän nopeasti ja "syvästi". Se saa varmasti monet miehet tuntemaan, etteivät kenties koskaan ole saaneet tällaista yhteyttä keneenkään naiseen.

Vierailija
8/24 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän on ensinnäkin erittäin ystävällinen ja avoin - häkellyttävyyteen asti. Hän tutustuu uusiin ihmisiin hämmästyttävän nopeasti ja "syvästi". Se saa varmasti monet miehet tuntemaan, etteivät kenties koskaan ole saaneet tällaista yhteyttä keneenkään naiseen."

Luulen, että minulla tämä on ollut se "ongelma", että miksi miehet ovat ihastuneet ja jotkut naisetkin kuvitelleet että olemme sydänystäviä. 

Olen meikkaamaaton, hyvin asiallisesti ja rennosti pukeutuva, ihan nätti, perusliikunnallinen ihminen. Tunnen paljon itseäni kauniimpia, jotka eivät huku miesten huomioon vaikka ovat minua iloisempia ja heillä on sellainen suloinen olemus kauneuden lisäksi.

Mutta minulla tämä nimenomaan pinnallinen yltiöavoimuus on ihan jotain automaattiohjauksella tapahtuvaa miellyttämistä ja johtuu taustoistani :/

Yritän aivan hysteerisesti välttää konfliktia ja olla niin mukava ja miellyttävä kuin ihminen vain voi olla! Ja toisaalta kuuntelen mielelläni muiden huolia enkä kuormitu niistä, saatan vain peilata niitä ihan puutaheinää-taktiikalla vähän liiankin hyvin kun oletan, että kohtaaminen on kertaluonteinen tai pysyvästi pinnallinen. 

Yleensä se toimii liiankin hyvin. Ja yksikään suhde tai ystävyys ei ole tuollaisesta alkanut. Ihmiset, jotka tuntevat minut oikeasti, tietävät että olen melko pessimistinen, herkkä, ahdistunut ja epävakaa julkiminäni ulkopuolella. 

Vierailija
9/24 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta minulla tämä nimenomaan pinnallinen yltiöavoimuus on ihan jotain automaattiohjauksella tapahtuvaa miellyttämistä ja johtuu taustoistani :/"

Kertoisitko hieman taustoistasi? Olisi mielenkiintoista verrata työkaveriini, kun teillä tuntuisi olevan yhtäläisyyksiä. Hänellä on ollut repaleinen lapsuus. Voisi sanoa, että on jäänyt vaille sellaista turvaa, hyväksyntää ja huolenpitoa mitä jokainen lapsi tarvitsisi.

Vierailija
10/24 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän on ensinnäkin erittäin ystävällinen ja avoin - häkellyttävyyteen asti. Hän tutustuu uusiin ihmisiin hämmästyttävän nopeasti ja "syvästi". Se saa varmasti monet miehet tuntemaan, etteivät kenties koskaan ole saaneet tällaista yhteyttä keneenkään naiseen."

Luulen, että minulla tämä on ollut se "ongelma", että miksi miehet ovat ihastuneet ja jotkut naisetkin kuvitelleet että olemme sydänystäviä. 

Olen meikkaamaaton, hyvin asiallisesti ja rennosti pukeutuva, ihan nätti, perusliikunnallinen ihminen. Tunnen paljon itseäni kauniimpia, jotka eivät huku miesten huomioon vaikka ovat minua iloisempia ja heillä on sellainen suloinen olemus kauneuden lisäksi.

Mutta minulla tämä nimenomaan pinnallinen yltiöavoimuus on ihan jotain automaattiohjauksella tapahtuvaa miellyttämistä ja johtuu taustoistani :/

Yritän aivan hysteerisesti välttää konfliktia ja olla niin mukava ja miellyttävä kuin ihminen vain voi olla! Ja toisaalta kuuntelen mielelläni muiden huolia enkä kuormitu niistä, saatan vain peilata niitä ihan puutaheinää-taktiikalla vähän liiankin hyvin kun oletan, että kohtaaminen on kertaluonteinen tai pysyvästi pinnallinen. 

Yleensä se toimii liiankin hyvin. Ja yksikään suhde tai ystävyys ei ole tuollaisesta alkanut. Ihmiset, jotka tuntevat minut oikeasti, tietävät että olen melko pessimistinen, herkkä, ahdistunut ja epävakaa julkiminäni ulkopuolella. 

Kiinnostaisi, minkä ikäinen olet. Itselläni oli nuorempana tuota miellyttämisen tarvetta, piti olla kaikille kiva hinnalla millä hyvänsä. Nyt iän myötä (neljänkympin jälkeen ehkäpä) olen oppinut, ettei mulla ole mitään velvollisuutta aina joka tilanteessa ja seurassa kannatella hyvää tunnelmaa ja positiivista henkeä. Toki teen sitä edelleen mutta omilla ehdoillani. 

Vierailija
11/24 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroottisuus ei katso ikää. Ja jotkut vaan ovat sensuellejä luonnostaan. 

Ja jotkut eivät ole ollenkaan.

Vierailija
12/24 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaa myös pukeutua oikein 😀 Stay-upit, tissejä korostavat rintsikat tai toppi, tiukat peppua korostavat housut, jne.... Toiset pukeutuvat "kaapumaiseen" asuun, jolloin mitkään muodot eivät näy

Vierailija
13/24 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut osaa myös pukeutua oikein 😀 Stay-upit, tissejä korostavat rintsikat tai toppi, tiukat peppua korostavat housut, jne.... Toiset pukeutuvat "kaapumaiseen" asuun, jolloin mitkään muodot eivät näy

Ja haluaa pukeutua ym. tavalla. Kroppa kunnossa

Vierailija
14/24 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antavatko nämä seksikkäät naiset mielellään kakkoseen myös?

Vierailija
15/24 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa voi kysyä, että miksi jotkut naiset ovat niin tyhmiä. Kai se vaan sitten on synnynnäistä.

Sekin lienee synnynnäistä, että miehet pudottelevat tällaisia mauttomia, aiheeseen liittymättömiä, kommentteja keskustelupalstoilla.

Vierailija
16/24 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin lienee synnynnäistä, että miehet pudottelevat tällaisia mauttomia, aiheeseen liittymättömiä, kommentteja keskustelupalstoilla.

Olen pahoillani, että loukkasin juuri sinua.

Vierailija
17/24 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kuullut, että miehiä vetoavia piirteitä on naisen luonnollisuus, iloisuus ja ystävällisyys. Tässä varmaan kombo, joka saa naisesta seksikkään ja naisena sanon, että noi piirteet miehessäkin on aika lumoavia. Siihen päälle vielä terve itsetunto, niin aikamoinen pakkaus olet. Luonnollinen voi siis olla monella tapaa, kunhan on oma itsensä.

Vierailija
18/24 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä (51 v) sanoisin, että seksikkyys lähtee naisen itsetunnosta.

Tunnen monta aikuista naista, joilla ei välttämättä ole kauneimmat kasvot, tuuhein tukka tai timmein vartalo. MUTTA: Poikkeuksetta heistä säteilee miellyttävä tunne siitä, että he ovat naisina tyytyväisiä itseensä ja seksuaalisuuteensa. Mitään päälleliimattua tai tyrkkyä siinä ei koskaan ole - se nousee naisen "sisältä" ja sen juuret johtanevat turvalliseen lapsuuteen terveesti ihailtuna pikkutyttönä.

Vierailija
19/24 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä (51 v) sanoisin, että seksikkyys lähtee naisen itsetunnosta.

Tunnen monta aikuista naista, joilla ei välttämättä ole kauneimmat kasvot, tuuhein tukka tai timmein vartalo. MUTTA: Poikkeuksetta heistä säteilee miellyttävä tunne siitä, että he ovat naisina tyytyväisiä itseensä ja seksuaalisuuteensa. Mitään päälleliimattua tai tyrkkyä siinä ei koskaan ole - se nousee naisen "sisältä" ja sen juuret johtanevat turvalliseen lapsuuteen terveesti ihailtuna pikkutyttönä.

Pääpiirteissään kiteytettynä. Tyytyväisyyden teeskentely on luotaantyöntävää. 

Vierailija
20/24 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne osaa juu, mutta sit kun pitäisi sitä seksiä alkaa tekemään niin sit on ei ei ja ei.

On suorastaan sääli katsoa kuinka eivät ymmärrä sitä että mitävarten se heidän vartalo on!

Karvaväli pidetään kiinni ja ei päästetä lähelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä