Anne-Mari Sandellin pelottava ero
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/09d28a06-366a-4d3d-8228-3404ec6…
Hyi kamala kun meni kylmät väreet, toivon tosissaan että tässä ei ole vielä paljon dramaattisempia lööppejä tulossa. Tunne ei ainakaan helpottanut googlettamalla tämän puolison kuvaa.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä opiksi muillekin, jos vaikka osaisivat varoa. Mies (tai nainen), joka on yhtäkkiä olkapäänsä, kun itsellä on heikko tilanne. Osaa kuunnella ja myydä itsensä juuri sellaisena taivaanlahjana, mistä olet muka aina uneksinut. Rakkauspommitusta, vaikka tässäkin koko kylä yritti varoittaa ko. tyypistä. Eipä mitään, tässä ollaan nyt me kaksi koko maailmaa vastaan, minä vien sinut turvaan muualle, vaikka sun pitää sitten myydä koko suku tilasi ja repiä lapset juuriltaan. Olet sitten yksin minun kanssa, niin mun on helpompi hallita ja kontrolloida sua.
Sikäli tämä suunnitelma nyt epäonnistui, kun nainen onneksi uskalsi lähteä vihdoin. Toivon sydämestäni, että saa välit korjattua joka suuntaan.
Eli täysi narsisti siis.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä opiksi muillekin, jos vaikka osaisivat varoa. Mies (tai nainen), joka on yhtäkkiä olkapäänsä, kun itsellä on heikko tilanne. Osaa kuunnella ja myydä itsensä juuri sellaisena taivaanlahjana, mistä olet muka aina uneksinut. Rakkauspommitusta, vaikka tässäkin koko kylä yritti varoittaa ko. tyypistä. Eipä mitään, tässä ollaan nyt me kaksi koko maailmaa vastaan, minä vien sinut turvaan muualle, vaikka sun pitää sitten myydä koko suku tilasi ja repiä lapset juuriltaan. Olet sitten yksin minun kanssa, niin mun on helpompi hallita ja kontrolloida sua.
Sikäli tämä suunnitelma nyt epäonnistui, kun nainen onneksi uskalsi lähteä vihdoin. Toivon sydämestäni, että saa välit korjattua joka suuntaan.
Tuskin saa. Ihmiset eivät halua olla tuollaisen kanssa missään tekemisissä.
Ensimmäinen ero näyttäisi olevan heppoisin syin tehty.
Tämä toinen todella painavin ja oikein syin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä toinen todella painavin ja oikein syin.
Kovat on oppirahat.
Mutta esimerkki siitä mitä ei kannata elämässä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä toinen todella painavin ja oikein syin.Kovat on oppirahat.
Mutta esimerkki siitä mitä ei kannata elämässä tehdä.
Joo kannattaa oppia tunnistamaan narsisti ajoissa.
Voi kun olisi jo aikaisemmin heittänyt retaleen pellolle, turhaa tuhlata elämää huonoon suhteeseen! ( itse sortunut samaan kun halusin uskoa että mies muuttuisi )
Ei mitään hajua kuka tuo nainen on, mutta linkin takaa paljastuva olemus ja katse on ainakin sillä tavalla heikon ja nujertuneen ihmisen, että on varmaan helppo saalis luonnehäiriöisille? Onkohan koulukiusaamista tms. ulkopuolisuutta ja syrjintää lapsuudessa takana?
Joskus kiusatut ihmiset ajautuvat herkästi suden suuhun ihmissuhteissaan. Ja luonnehäiriöiset miehet sekä naiset saalistavat näitä, ehkä hieman omanarvontunteen puutteisia herkkiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä on tapahtunut? Eihän tuossa sanota mitään
Pari hullua täällä vaan yksinään "keskustelee". Kukaan ei tiedä jutusta mitään. Normipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin surullinen ja järkyttäväkin tarina kaikin puolin. Annemarilla lienee ollut jotain itsetuntovajausta näissä asioissa, ja se tekee ihmisestä hyvin otollisen kohteen ja potentiaalisen uhrin lipeville, persoonallisuushäiriöisille ja omasta mielestään maailman upeimmille ihmisille. Tämän takia meni sitten se alkuperäinenkin perhe rikki.
On kammottavaa kuinka jotkut tuohon aikaan oikein kannustivat rikkomaan ydinperheen jonkun ”kuplivan tunteen” vuoksi.
Ja nyt tilanne että uusi mies lähestymiskieltoon.
Juontaja oli pienen lapsensa äidin hylännyt Sami Minkkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari hullua täällä vaan yksinään "keskustelee". Kukaan ei tiedä jutusta mitään. Normipäivä.
Okei Mika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka niin jos se oloasi helpottaa.
Tuo Anne-mari näyttää kyllä ihan mieheltä. Varmaan vetänyt testosteronia.
Vierailija kirjoitti:
Roudannut lapsia 3 kpl suhteesta toiseen. Vanhinkin
on nyt vasta 16v ja tota menoo jo kymmenettä vuotta. Koko 10 vuotta siis 6-vuotiaasta ja kaupungin vaihtokin tota.
Muut nuorempia. Asuvatko nyk isällä?
Opettele lukemaan. Jutussa kerrottiin, että nuorin lapsi on 16-vuotias. Kaikkien lasten isä on Annemarin ensimmäinen aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on nyt vasta 16v ja tota menoo jo kymmenettä vuotta. Koko 10 vuotta siis 6-vuotiaasta ja kaupungin vaihtokin tota.
Toivottavasti asuvat. Heppoisin syin tehty ero ja väkivaltaisessa uusperheessä eläminen ei ole lapsille hyvästä,
Yleensähän naiset ottavat minkä tahansa passiivis-aggressiivisen urpon, kun haluavat kostaa lapsen isälle, ja pakottaa vieraan miehen isän rooliin, jonka seurauksena lapset vihaavat synnyttäjäänsä ikuisesti.
Sinulla taitaa olla hurjat traumat naisia kohtaan. Kostonhimo on kylläkin erittäin miehinen ominaisuus. Mitä tulee avioerolapsiin, niin minä olen ainakin katkera vastuuttomalle petturi-juoppo-isälle, äiti edes yritti parhaansa.
Pettäjämies on paska isän roolissa.
Menee puurot ja vellit sekaisin. Naiset uhriutuu ja kostaa lasten kautta, kun lapset on tärkeitä isälle, mutta kusipãä-ämmã ei oo.
Voi kunpa kaikki lapset olisivatkin tärkeitä isälleen! Lapsista tulee tärkeitä siinä vaiheessa, kun nainen haluaa erota häntä törkeästi kohtelevasta narsistimiehestään. Silloin mies alkaa uhkailla ja kiristää lasten avulla, pelotella huoltajuustaistelulla ja sillä, miten tekee naisen elämästä helvettiä. Eron jälkeen mies sitten viis veisaa lapsistaan, peruu tapaamisia milloin minkäkin syyn perusteella, lähtee pois kotoa koko päiväksi, vaikka lapset ovat hänen luonaan, saa raivokohtauksia pikkuasioista lasten aikana ym.ym. Onneksi kaikki miehet eivät ole tällaisia.
Toivottavasti Annemari saa elämänsä järjestykseen. Muistan, että oli todella surullisen kuuloista, kun hän joutui muuttamaan pois kotipaikkakunnaltaan ihmisten pahansuopuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti asuvat. Heppoisin syin tehty ero ja väkivaltaisessa uusperheessä eläminen ei ole lapsille hyvästä,
Yleensähän naiset ottavat minkä tahansa passiivis-aggressiivisen urpon, kun haluavat kostaa lapsen isälle, ja pakottaa vieraan miehen isän rooliin, jonka seurauksena lapset vihaavat synnyttäjäänsä ikuisesti.
Sinulla taitaa olla hurjat traumat naisia kohtaan. Kostonhimo on kylläkin erittäin miehinen ominaisuus. Mitä tulee avioerolapsiin, niin minä olen ainakin katkera vastuuttomalle petturi-juoppo-isälle, äiti edes yritti parhaansa.
Pettäjämies on paska isän roolissa.
Menee puurot ja vellit sekaisin. Naiset uhriutuu ja kostaa lasten kautta, kun lapset on tärkeitä isälle, mutta kusipãä-ämmã ei oo.
Voi kunpa kaikki lapset olisivatkin tärkeitä isälleen! Lapsista tulee tärkeitä siinä vaiheessa, kun nainen haluaa erota häntä törkeästi kohtelevasta narsistimiehestään. Silloin mies alkaa uhkailla ja kiristää lasten avulla, pelotella huoltajuustaistelulla ja sillä, miten tekee naisen elämästä helvettiä. Eron jälkeen mies sitten viis veisaa lapsistaan, peruu tapaamisia milloin minkäkin syyn perusteella, lähtee pois kotoa koko päiväksi, vaikka lapset ovat hänen luonaan, saa raivokohtauksia pikkuasioista lasten aikana ym.ym. Onneksi kaikki miehet eivät ole tällaisia.
Toivottavasti Annemari saa elämänsä järjestykseen. Muistan, että oli todella surullisen kuuloista, kun hän joutui muuttamaan pois kotipaikkakunnaltaan ihmisten pahansuopuuden takia.
Kylän ihmiset osasivat ennakoida miten tuossa käy ja olivat oikeassa.
Avan tavallinen vaihdevuosiero, nainen on vauhkona, kuin pilleripöhnässä.
En ollut koskaan kuullutkaan tästä muijasta. Itsekäs ja tyhmä ainakin on. Siitäs sai sitten. Eipä lapsistaan ja eläimistään ainakaan välitä. Uusi mies vaan heti ovesta sisään ja lapset on ihmeissään. Sitten jo muutetaankin muualle, eikä yhtään kiinnosta että lapset joutuu jättämään kaverit ja tutut ympyrät. Nyt sitten uhriudutaan lehdessä. 😂
Katsoin aikanaan tuon tv-ohjelman pariskunnasta. Miehestä tuli oudot kylmäävät vibat jo silloin. Taisi täälläkin olla keskustelua aiheesta silloinkin.
Mies kehui ja kehui itseään ja Annemarin ulkonäköä. Mies oli jo siinä vaiheessa polttanut siltoja takanaan koko aikuielämänsä. Ja tuohon Annemari hakalahti, muistan ajatelleeni.
Vierailija kirjoitti:
En ollut koskaan kuullutkaan tästä muijasta. Itsekäs ja tyhmä ainakin on. Siitäs sai sitten. Eipä lapsistaan ja eläimistään ainakaan välitä. Uusi mies vaan heti ovesta sisään ja lapset on ihmeissään. Sitten jo muutetaankin muualle, eikä yhtään kiinnosta että lapset joutuu jättämään kaverit ja tutut ympyrät. Nyt sitten uhriudutaan lehdessä. 😂
Ja tätä mallia se Kielletty Rakkaus ohjelman juontaja julisti ainoaksi oikeaksi tavaksi.
Sairasta.