Ostaisitko naiselle käsilaukun joka maksaa noin 500 euroa?
Laukun tekeminen jossain aasian maissa maksaa kuitenkin sen 40 euroa korkeintaan.
Kommentit (30)
Jos pyydettäisiin laukkua niin Max 250e nahkalaukku.
Eikö nuo pihka laukutkin ole sellaisia että merkki maksaa. Kai sitä tavaransa kantaa halvemmallakin
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen laukku vain 135e
https://www.miiko.fi/tuotekuvat/1200x1200/Nahkalaukku_Piilo_musta_kulta…
Totta puhuen, en halua, että mies ostaisi koskaan minulle laukkua. Hän ei tiedä millainen se pitää olla.. Minä itse tiedän sellaisen kun oikean näen. Eli itse ostan aina laukkuni, aviomiehellä ei tarvitse vaivautua siihen.. :D Kukkia saa tuoda ja ne kelpaa mitkä vaan, kun ne on ostettu kaupasta.
Tuollainen esim. aina ilahduttaa... :D (muutaman kerran vuodessa tuollaisia olen saanut...)
https://kukkatalomaritta.fi/wp-content/uploads/2023/05/Kukkakimppu-hemp…
En. Miksi minun pitäisi ylipäätään ostaa naiselle minkäänlaista käsilaukkua?
En myöskään halua, että kukaan ostaisi minulle minkäänlaista laukkua. Jokainen ostakoon omat veskansa.
Yksikään tohtorin nimikkeen ansainnut ihminen ei kyllä tällä palstalla aikaansa tuhlaisi
En summissa ja muutenkin tarkistaisin tarkkaan laukun laadun. Onko aitoa nahkaa ja onko se sitä läpikotaisin, vai onko paperinohut pintanahka ja väliosuus tiivistettyä nahkapurua, kuten nykyään joillakin merkillä, siis jos vannoo merkin nimeen. Jos kiinnostaa, niin kunnon nahkalaukun saa myös edullisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään tohtorin nimikkeen ansainnut ihminen ei kyllä tällä palstalla aikaansa tuhlaisi
Miksi ei? He ovat ihan tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi minun pitäisi ylipäätään ostaa naiselle minkäänlaista käsilaukkua?
En myöskään halua, että kukaan ostaisi minulle minkäänlaista laukkua. Jokainen ostakoon omat veskansa.
Näin. Mies ostakoon omat ruuvimeisselinsä ja nainen veskansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? He ovat ihan tavallisia ihmisiä.
Tavallisia kyllä juu mutta tällä palstalla ei tavalliset hengaa vaan mielisairaat. Kuten minäkin
Suomessa miehillä ei ole tapana ostaa naisille kalliita lahjoja, oli ne käsiveskoja tai muuta.
Pakkoko ulimiesten on jokainen miesten ränkytys USAsta tänne onkia?
Köyhälle kaikki on kallista