Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, sain mieheni siskolta sähköpostia, jossa se ilmoittaa, että mun pitäisi kohdella hänen veljeään paremmin!

Vierailija
23.05.2007 |

Viikonloppuna oli yhdet sukujuhlat. Siellä sitten tuli ilmi, kuinka joskus esim. huudan raivostuessani. Joo, lapsellista on, tiedän. Mä kuitenkin lepyn nopeasti ja muutenkin hermostun harvoin. Lapsiakaan meillä ei ole, ettei ne lapsetkaan mun huutamisesta joudu kärsimään.



Nyt sitten miehen sisko ilmoitti, että hänen veljensä (siis mun mies) on herkkä eikä kestä sellaista huutamista.



Ihan itkettää toi sähköposti. Siinä oli kaikkea muutakin tosi henkilökohtaiselle tasolle menevää arvostelua, lähinnä siitä, kuinka miehen sukua kohtaan tulisi käyttäytyä. Ei saisi puhua siitä eikä täsä eikä tosta. Mokasin siis pahemman kerran viikonloppuna.



Lisäksi postissa oli, että asia on loppuunkäsitelty nyt. " Tästä ei saa jäädä nyt mitään kitkaa välillemme." lisäksi miehen sisko toivoo, etten kerro miehelleni postista vaan se jäisi meidän kahden väliseksi. ja nyt kerroinkin sen puolelle Suomen kotiäideistä!



Itkettää ja kädet tärisee. Miten mä kehtaan ikinä enää kohdata miehen sukua???

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Älä sinä lehmä sekaannu toisten asioihin!"

Vierailija
2/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se miehesi siskokaan ihan asiallisesti ole käyttäytynyt tuommoisia viestejä lähetellessään. Joten tasoissa ootte. Unohda koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että printtasin ulos ja pyyhin sillä perseeni =)

Rohkeutta sisko!

Vierailija
4/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehesi asia laittaa sukulaisensa ojennukseen ja ilmoittaa että teidän asiat on teidän välisiä.

Vierailija
5/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole todellakaan sisosiskon paikka tulla kertomaan teille parisuhteestanne.



lähetä sille sähköposti takaisin ja totea että " olet ylittänyt hyvän maun ja sopivaisuuden rajat" Ja jos haluaa kommentoida teidän suhdettanne niin tekisi sen edes kasvokkain ja ystävällisessä hengessä eikä käskyttäen.



ihan ihme kontrollifriikiltä kuulostaa tuo sisko.

Vierailija
6/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

forwardina vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos olisi kyse väkivallasta, alkoholista tms. Silloin tällöin huutaminen ei kuitenkaan ketään aikuista oikeasti vahingoita, vaikka se ei maailman järkevin tapa hoitaa asioita olekaan. Ja eiköhän miehesi osaa itse pitää puolensa?

Lapsellista on myös yksipuolisesti ilmoittaa " asia on loppuunkäsitelty" tai " ei saa jäädä kitkaa välille" . Totta helvetissä tuosta nyt jää " kitkaa" välillenne ja asia on loppuunkäsitelty vasta kun sinä sanot niin, sillä sinua vastaanhan tässä on tehty " yllätyshyökkäys" . Minä ehdottomasti kertoisin miehelle viestistä ja kysyisin pitääkö hän siskonsa käytöstä asiallisena. Mietitte sitten yhdessä, miten reagoitte.

Vierailija
8/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asia on hänen puoleltaa loppuukäsitelty, mutta ei sinun osalta.

Tottakai näytät sähköpostin myös miehellesi. Ei hänen siskollaan ole mitään oikeutta alkaa arvostelemaan sinua, etenkin noin lapsellisesti, eli kirjallisesti. Olisi tullut suoraan kasvotusten asian puhumaan sinulle.

Voit tietenkin mieheltäsi kysyä, että onko sinun huutamisesi oikeasti loukannut häntä. Olisiko miehesi avautunut siskolleen asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tottakai kerrot viestistä miehelle- koska olette tässä suhteessa yhdessä ja jaatte kaiken (myös huutamisen ;-)

Vierailija
10/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sinä vai miehen sisko).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekä kumpikaan halua että ulkopuoliset siihen sekaantuvat. Ja mitä sukuun tulee, sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä he sinusta ajattelevat. Minä ainakin tekisin niin. Ja tietysti näyttäisin viestin miehelleni! Tuo siskohan on täys ääliö.

Vierailija
12/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan mun veljen vaimoa ja se ilmeisesti mua. Kerran olemme puhelimessa tapelleet.



Veli on sen puolella, joten mä pidän turpani kiinni.



Kuten veljen vaimo on antanut ymmärtää, niiden avioliitto on tärkeämpää... ja näinhän se on!



Kauhea haaska. Meilillä!? Ei tollasta hoideta meilillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä tee liian isoa juttua. Joudutte kuitenkin toivottavasti olemaan yhteydessä lopun ikää.



Mä tappelin aikanaan exän veljen kanssa, ja muutamassa vuodessa sekin soppa saatiin painettua villasella. Terkkuja vaan sillekin selkään puukottajalle.

Vierailija
14/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita takaisin, että olet ihan omissa kasvuympyröissäsi kasvanut persoona, joka ansaitsee myös kunnoitusta. Et ole täydellinen, mutta tuskin on kukaan muukaan, ei edes miehesi. Tällaiset asiat olette tottuneet selvittämään keskenänne miehesi kanssa, mutta nyt kun kävi ilmi, että miehen sisko on niin huolestunut miehen hyvinvoinnista, voisi hän kertoa siitä suoraan miehelle ja kysyä, että miten on. Asia ei nimittäin ole sinun kohdaltasi loppuunkäsitelty, että sisko on hyvä ja valitsee, että haluaako itse kertoa tällaisesta salaisesta kurinpalautuksesta veljelleen, vai kerrotko sinä.



Kiitä huolenpidosta, mutta sano, että pelottelemalla ei sinuun vaikuteta. Se kun on miehesi joka sinut valitsi, ja sinun kanssasi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä sitten. Ehkä.

Vierailija
16/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tästäkään ei tarvitse puhua suvun kuullen...

Vierailija
17/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostissa tuli muuten ilmi, että miehen suvun kanssa ei saa puhua lentomatkailusta, Viron patsaskiistasta, mahdollisesta " huippuyliopistosta" jne. Nämä olivat kuulemma vain esimerkkejä. Mistä hemmetistä sitten saa puhua, jos ei ajankohtaisista aiheista! Nämä aiheet kuulemma aiheuttavat kiusaantunutta hiljaisuutta juhlissa, koska muilla vierailla ei ollut asiasta tietoa eikä siten kantaa.



Voi jumankauta miten tyhmää sakkia.



Hitsi kun kiukuttaa.



Miehelleni aion kyllä sähköpostin näyttää.



Ja todellakin siitä huutamisesta: Mieheni on joskus sanonut, että se ei ole tottunut siihen, mutta antaa mennä toisesta korvasta ulos. Useimmiten se vaan naureskelee mun huutokohtauksille, joita on siis max. kerran viikossa ja ne kestää alle puoli minuuttia kerrallaan.



ap

Vierailija
18/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihan itse tilanteessa jo kannattaisi yrittää vaihtaa aihetta, jos eivät ihmisten tietämättömyys/kiinnostus riitä johonkin. Tuollaisella meilillä voisi melkein heittää vesilintua.

Vierailija
19/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten näytä miehelle ja keskustelkaa yhdessä miten ojennatte siskoa.

Vierailija
20/35 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että miehesi siskoa harmittaa, ettei miehesi suku ole perillä ajankohtaisista asioista. Ajatteli ehkä sinun tahallasi " nöyryyttävän" heitä kun eivät osaa noista asioista keskustella.

Vierailija:


Mistä hemmetistä sitten saa puhua, jos ei ajankohtaisista aiheista! Nämä aiheet kuulemma aiheuttavat kiusaantunutta hiljaisuutta juhlissa, koska muilla vierailla ei ollut asiasta tietoa eikä siten kantaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi