Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ja mitä olet nauranut viimeksi sydämesi kyllyydestä?

Vierailija
28.07.2026 |

Milloin olet nauranut viimeksi pitkään ja hartaasti ja mikä nauratti? 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimin vaimo oli juonut sahtia kiljua ja ripuloinut parivuoteen kokonaan.  HAHAHAHAHA voi että oli hauskaa.  Ukko itse esitteli sen .  Akka oli ihan tööt. 

Vierailija
22/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen, kun luin EIT:n ratkaisuja ja siellä tuli vastaan tapaus, jossa Bulgaria oli lähettänyt sotalaivan alusta vastaan, jolla oli naisten seminaari meneillään, jossa yhtenä osa-alueena luoja sentään käsiteltyyn ehkäisyä ja raskaudenkeskeytystä.

Repeilin hillittömästi, kun kuvittelin kiukkuiset armeijasedät viikset tutisten lietsomassa sotaa ehkäisyä vastaan. Ei olekaan war on terrorism vaan war on womens contraception.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla naurettiin tyttären kanssa katketaksemme, kun mun kakka juuttui pytyn pohjalle. Se oli kuin sementtiä, ei mihinkään, vaikka vedin monta kertaa. Sit lopulta se irtosi, mutta palasi takaisin. Ei jumalauta, mietin jo, että kumpi tässä tarvitaan, putkimies vai manaaja. Lopulta se pökäle huuhtoutui pois, mutta tytär ehdotti, että jos naulattais vessan ovi kiinni yöksi ihan ihan varalta 😂😂😂 

Huomenna se pökäle on teidän kirjahyllyssä tai kahvipöydällä, niin kuin kauhuleffoissa. Yrität heittää jonkun kirotun tavaran pois, mutta se tulee aina takaisin. Kirottu kakka.

Vierailija
24/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon piti vain pieraista, mutta paskahan housuun tuli.

Pieru on paskan esiaste

Pieru on kakan posteljooni.

Vierailija
25/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks varmaan 10v sitten t. Masentunut

Vierailija
26/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun nainen kaatui pyörällä.

Vierailija
27/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin jollakin toisella tuossa aiemmin. En muista koska olen viimeksi nauranut sydämeni kyllyydestä, mutta veikkaisin, että siitä on ainakin yli 4 vuotta. Sama hymyilyn kanssa. t: toinen masentunut

Vierailija
28/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega istui töissä tuolin ohi ja pyllähti selälleen maahan. Onneksi hänelle ei käynyt mitään, mutta näytti niin hölmistyneeltä ylös kömpiessään, että piti juosta takahuoneeseen nauramaan vedet silmissä. Myöhemmin sitten naurettiin asialle kippurassa yhdessä. Ihme, kun asiakkaalla piti pokka.

Vierailija
29/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruvideot naurattaa aina. Humorbagel on alan mestari.

Vierailija
30/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään otettiin hauska snappi hauskalla filterillä

Vierailija
31/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kuin jollakin toisella tuossa aiemmin. En muista koska olen viimeksi nauranut sydämeni kyllyydestä, mutta veikkaisin, että siitä on ainakin yli 4 vuotta. Sama hymyilyn kanssa. t: toinen masentunut

Surullista. Mä nauran joka päivä. Jos en muulle, niin itselleni ja omille hölmöille ajatuksille.

Toivottavasti vielä naurat joku päivä oikein lattialla kieriskellen. Itsellä joskus meinannut henki loppua niin pahasti kesken, että aloin nauramisen lomassa yskimään hillittömästi.

Vierailija
32/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kuusamoon, joo tiedän mitä tarkoitat en muista koska, mulla on kyllä huumori joka päivä pelissä, mutta kunnon nauru että vesi valuu silmistä en muista.

Vierailija
33/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehupiiklesin keikalla tuli naurettua vedet silmissä. Oli niin hyvät välispiikit niillä. 

Vierailija
34/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaa lukiessa nauroin tässä yks päivä oikein makeasti. Aihetta en voi sanoa, koska sekin keskustelu katosi hyvin äkkiä. 

Tubesta löytyy muutama, missä emäntä/isäntä antaa kissan haistaa ruokaa, kissalle tulee yökötys-refleksi. :)

Vielä parempi: omistajalla ruokalautanen pöydällä, kissa hyppäsi siihen, haistoi ja alkoi tekemään kakanpiilotusliikettä! :)))

Kolmas: mies/isäntä tuli töistä kotiin, kysyi kissalta, et miten sun päivä meni? Kissa alkoi .... ihankuin puhumaan kielillä, pyöritteli päätään :)

.....

No, osa noista on tekemällä/tekoälyllä tehtyjä. En kyllä käsitä, miksi niin. Jotkut kissat luonnostaan niin jänniä, ei niitä videoita tarvitsisi feikata.

Vierailija
35/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi silloin kun kuulin fatimasta tehdystä huoliilmoituksesta :D :D

Vierailija
36/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstaa lukiessa nauroin tässä yks päivä oikein makeasti. Aihetta en voi sanoa, koska sekin keskustelu katosi hyvin äkkiä. 

Tubesta löytyy muutama, missä emäntä/isäntä antaa kissan haistaa ruokaa, kissalle tulee yökötys-refleksi. :)

Vielä parempi: omistajalla ruokalautanen pöydällä, kissa hyppäsi siihen, haistoi ja alkoi tekemään kakanpiilotusliikettä! :)))

Kolmas: mies/isäntä tuli töistä kotiin, kysyi kissalta, et miten sun päivä meni? Kissa alkoi .... ihankuin puhumaan kielillä, pyöritteli päätään :)

.....

No, osa noista on tekemällä/tekoälyllä tehtyjä. En kyllä käsitä, miksi niin. Jotkut kissat luonnostaan niin jänniä, ei niitä videoita tarvitsisi feikata.

Sori, lainasin väärää kommenttia :( Mutta toivottavasti idea tuli selville :)

t. sama

Vierailija
37/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää kyllä miettiä. Yleensä minulla on hauskaa ystävien kanssa, mutta viimeksi naurettiin nuorimmaisen kanssa hänen isosiskolleen.  Oltiin hienossa kesäkahvilassa ja  kahvia ottaessaan esikoinen tarttui isoon kahvitermariin melko reippaalla otteella ja kuului vaan "oho" ja koko kahvipömpeli heilui. Pikkusisko tokaisi "että  X tarttui niin vahvasti". Sanavalinta oli koominen, mutta tosi.

Kotona kun kerrottiin asiaa isälle niin nauratti koska pikkusisko esitti tarkasti tilanteen ja liioitteli asiaa, että muka koko termari oli kaatua. Minä siihen, että onneksi se oli jotain metallia. Pikkusisko siihen, että se nuppi mistä kahvia annosteltiin oli muovia. Ja että isosiskon pitää lopettaa kuntosalilla käynnit. Näin sieluni silmin, että kahvimasiina miltei meni rikki, kun isosisko "tarttui niin vahvasti".

Vierailija
38/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissavideot on kyl hauskoja. Mikä juttu se on, että kissat ei tykkää kurkuista?

Vierailija
39/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme kauppareissulla poikani kanssa vauvallemme oman "jalkapallon". Vaikka oli sadepäivä, piti palloa päästä testaamaan. Vauva rattaisiin, pallo tavarakoriin ja yhdessä kohti futiskenttää. Poika potki ja juoksi innoissaan ensin yksin, sitten alkoi syöttää minulle ja tein keskityksiä ja lopulta juostiin kilpaa pallon perässä, tosin minä vauvan kanssa rattaita työntäen :D. Oli taas niin fiksun oloista toimintaa... Ja ehkä siksi niin hauskaa :D.

Vierailija
40/41 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeks varmaan 10v sitten t. Masentunut

Kyllä se on vieläkin mahdollista. Vaikka tilannekomiikka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi