Kiihottavimmat eritteet
Mitkä eritteet kiihottavat eniten? Sperma, pillun eritteet, sissijuusto, pissa, kakka, pierut, hiki, kuola?
Kommentit (28)
Ovuloivan naisen pilluerite! Nykyisten hormonaalisten ehkäisyjen aikaan todella harvinaista herkkua.
Sperma, sperma ja sperma... en kyllästy siihen varmaan koskaan kun mies laukeaa ja SE purkautuu! Kiva katsella läheltä, kiva ottaa pimppaan.
N
Se lähes olematon erite/hien sekoitus naisen anuksen ympärillä joka aiheuttaa sen pyllyn ominaistuoksun
Hiusten rasva. Lähinnä sen tuoksu.
Pillun eritteet, sperma suudelmissa, rinnoilta ja häpyhuulilta.
Kyllä se on tuon mun oman miehen panohiki. Tuoksuu todella herkulliselle kun hän kevyessä hiessä painaa päälläni.
Vierailija kirjoitti:
squirtti mehu on ihanaaaa!!!
Tää ehdoton ykkönen.. Nuorena pääsi kokeen ekan sitten 20 v taukoo ja nyt tietää miten se tehdään
M52
Naisten kaikki eritteet ja jos joku nainen on laittanut minut siveysvyöhön niin muiden miesten sperma..
Olen mies ja välillä katselen isoilla kaluilla varustettujen ts tyttöjen laukeamisia. Tyydytän itseäni aivan siemensyöksyn partaalle ja välillä maistelen muutamaa vuotavaa spermatippaa. Kuvittelen, että ts-tyttö, esim Venusvero21, laukeaisi suuhuni. Ajatus tuntuu kiihottavalta.
Tyttöystävän pissaa voi lisätä erilaisiin drinkkeihin.
Pissaleikit kuuluu kesään. Muuten en erityisesti kiihotu eritteistä.
Minulle se on hiki.