Miksi se, että väestö sekoittuu olisi jotenkin huono asia?
Ymmärrän, jos ei elätetä itse itseään, mutta silloin pitäisi puhua köyhyydestä. Humanitaarisesta muutosta olen aivan samaa mielt, että sitä ei tarvita.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väestön sekoittuminen on ainoa ratkaisu geneettisistä sairauksista eroon pääsemiseksi. Siksi minun lapsistani tuli kauniita ja lahjakkaita, eikä heidän tarvitse murehtia joutuvansa parisuhteeseen kelpaamattomiksi inceleiksi.
Asiaan liittyy valtavasti höpöä. Tiesitkö että USAn valkoisessa väestössä on enemmän perinnöllisiä sairauksia kuin Suomessa!
Intiassa ja muissa Aasian maissa on aivan hirvittävästi kammottavia perinnöllisiä sairauksia, joita Suomessa ei ole. Mustissa taas on paljon laktoosi-intoleranssia, joka on viheliäinen vaiva, jos se lapsille tulee.
Ei se ole hyvä asia, jos sillä on negatiivisia vaikutuksia yhteiskuntaan.
Kehitystähän se on negatiivinen kehityskin
Ongelmana on se että omat jätetty ilman rahaa kokonaan ja siten hylätty. Ja suositaan ulkomaista orjatyövoimaa yli kaiken muun
ja ulkomaille rahat. Tekohengitetään systeemiä johon joku luo koko ajan uusia vikoja, siinä missä osa korjattu.
Miksi kysyt asiasta? Eikö sinulla ole perustelua kun kysymyksellä yrität perustella mielipidettäsi.
Kerro miksi pitäisi sekoittua.
Vierailija kirjoitti:
Väestön sekoittuminen on ainoa ratkaisu geneettisistä sairauksista eroon pääsemiseksi. Siksi minun lapsistani tuli kauniita ja lahjakkaita, eikä heidän tarvitse murehtia joutuvansa parisuhteeseen kelpaamattomiksi inceleiksi.
Ei ole. Suomessa ei ole mitenkään erityisen paljon geneettisiä sairauksia.
Varsinainen ongelma ei olekaan väestön sekoittuminen, vaan se etteivät ne prkl sekoitu.
Eihän siinä olekkaan mitään väärää, että geenit sekoittuu ja se on hyvä asia, että ainakin osa meistä lisääntyy ulkomaalaisen kanssa. Mutta se ei ole nyt se ongelma. Annoin ulkomaalaiselle mahdollisuuden ja eihän siinä hyvin käynyt. Kun pitäisi olla niin tarkka, että minkälaisia ihmisiä tänne pääsee. Mulle tuli huono kokemus, toki se on vain minun kokemus, mutta luotin naiivista että suomi jotenkin seuloo nämä tulijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, suomalaisilla on paljon sairauksia kuten sydän,verisuoni,dementiat ym ym. mt ongelmia on sekän naisilla että miehillä noin 70-80 prosentilla niin onhan siinä aika paljon jo sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan, ellei tietysti ole näitä geeninsäilyttäjiä jotka avioituvat mieluiten lähisukulaisen kanssa.
Nin tietyllä pallon vyöhykkeellä tarvittaisiin kipeästi geenien vaihtoa. Saman kulttuurinkin lukuisten maiden piirissä se järjestyisi, mutta ei kun pitää olla se serkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, suomalaisilla on paljon sairauksia kuten sydän,verisuoni,dementiat ym ym. mt ongelmia on sekän naisilla että miehillä noin 70-80 prosentilla niin onhan siinä aika paljon jo sairautta.
Ei ole. Täällä on joku pieni kylä jossa on jotain tuollaista, mutta kokonaisuudessaan ei ole. Itä Suomen ja länsi Suomen geenipoolit eroavat toisistaan enemmän kuin saksalaiset englantilaisista.
Kautta vuosituhansien ihmiset ovat kulkeneet eri maihin, ei siinä ole mitään uutta ja mullistavaa. Historiantuntemus antaa perspektiiviä moneen asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni on tummaihoinen. Jonkun etnonationalistin mielestä olevan varmaan petturi ja paha ihminen, minua ei kiinnosta.
Sama juttu. Olen niin väsynyt suomalaisten rasismiin,negatiivisuuteen. Ja heikkoon itsetuntoon. Ei ihmekään miksi tämän maan asiat ovat päin.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni on tummaihoinen. Jonkun etnonationalistin mielestä olevan varmaan petturi ja paha ihminen, minua ei kiinnosta.
Sama juttu. Olen niin väsynyt suomalaisten rasismiin,negatiivisuuteen. Ja heikkoon itsetuntoon. Ei ihmekään miksi tämän maan asiat ovat päin.....
Tiedät kuinka toimia.
Vierailija kirjoitti:
Jos rotunsa pettää mitä jäljelle jää?
Mitä meistä jää kun kuolemme?
Vierailija kirjoitti:
Kautta vuosituhansien ihmiset ovat kulkeneet eri maihin, ei siinä ole mitään uutta ja mullistavaa. Historiantuntemus antaa perspektiiviä moneen asiaan.
Eli sotahan tästä ennemmin tai myöhemmin tulee, jos historiaa on uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri historiasta näemme, mitä pakotettu kulttuurin muuttaminen tekee, vaikka ei edes alkuperäinen kansa muuttaisi minnekään. Kyse on siitä, miten haluamme elää ja elämämme järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kuinka toimia.
Kyllä sen olen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulijoilla on valtavasti vammaisia ja autistisia lapsia. Eli siinäpä sitä laadukasta geeniperimää.
Suomi on joistain harvinaisista sairauksista huolimatta selvinnyt hyvin. Ehkä erinäiset varhaiset lait, suositukset sukuhygieniasta ovat edesauttaneet ettei mikään räjähtänyt käsiin.
Siis rumia ja tyhmiä. Se ei auta, että ottaa puolison ulkomailta. Tuttavani meni naimisiin mustaihoisen kanssa. He siitä huolimatta kantoivat samanlaista mutaatiota, jolloin kaikista heidän lapsistaan tuli vammaisia. Ei auta.