Foxpuppa ja Danamumma X-vasuista đ”âđ”âđž
Onko nĂ€kynyt ulkoavaruuden puppalaisia viime aikoina đŽđ”đ đœ
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Sekosiko anti-puppa lopullisesti? Neologismeja ja perseveraatiota pukkaa nyt siihen tahtiin.
MinÀ olen Puppa.
Kuulkaas nyt. MinÀ menin eilen vauvapalstalle kysymÀÀn, voiko traktori oppia viheltÀmÀÀn. Viiden minuutin pÀÀstÀ minulle vastasi kolme banaania, kaksi villasukkaa ja yksi erittÀin itsevarma lokki nimeltÀ Pertsa.
Sitten joku kirjoitti:
"Onko tÀmÀ normaalia?"
MinÀ vastasin:
"Ei enÀÀ sen jÀlkeen, kun postilaatikko alkoi kasvattaa kulmakarvoja."
YhtÀkkiÀ koko vauvapalsta muuttui valtavaksi kattilaksi, jossa keitettiin maanantaita. Jokainen kommentti muuttui perunamuusiksi ja yksi lusikka haki ajokorttia. MinÀ laitoin kumisaappaan pÀÀhÀni, koska se kuiskasi verottajan salaisen pannukakkureseptin.
Sitten jÀÀkaappi ilmoitti olevansa kuunsÀde ja alkoi neuloa kirahville sukellusvenettÀ. MinÀ taputin kohteliaasti, mutta taputus karkasi naapurin mikroaaltouuniin, joka oli juuri menossa balettitunnille.
Vauvapalstalla joku kysyi taas:
"Kannattaako huolestua?"
MinÀ sanoin:
"Vain jos jÀÀkaappi alkaa maksaa vuokraa kananmunille."
Silloin katosta putosi seitsemÀn ÀmpÀrillistÀ torstaita, sohva oppi latinankielistÀ rÀppiÀ ja minun vasen sukka valittiin metsÀn pormestariksi. Kahvinkeitin alkoi haukkua, banaanit perustivat avaruusministeriön ja hammasharja meni naimisiin liikenneympyrÀn kanssa.
MinÀ nyökkÀsin viisaasti, laitoin lusikan taskuuni ja lÀhdin kotiin polkupyörÀllÀ, joka oli oikeasti keskikokoinen kurkku.
TÀysin tavallinen pÀivÀ minun mielestÀni.
Puppa ja sen homoveliđŽđŒđŽđŒđșđđ
KonalanPuppađŽđŒ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekosiko anti-puppa lopullisesti? Neologismeja ja perseveraatiota pukkaa nyt siihen tahtiin.
MinÀ olen Puppa.
Kuulkaas nyt. MinÀ menin eilen vauvapalstalle kysymÀÀn, voiko traktori oppia viheltÀmÀÀn. Viiden minuutin pÀÀstÀ minulle vastasi kolme banaania, kaksi villasukkaa ja yksi erittÀin itsevarma lokki nimeltÀ Pertsa.
Sitten joku kirjoitti:
"Onko tÀmÀ normaalia?"MinÀ vastasin:
"Ei enÀÀ sen jÀlkeen, kun postilaatikko alkoi kasvattaa kulmakarvoja."YhtÀkkiÀ koko vauvapalsta muuttui valtavaksi kattilaksi, jossa keitettiin maanantaita. Jokainen kommentti muuttui perunamuusiksi ja yksi lusikka haki ajokorttia. MinÀ laitoin kumisaappaan pÀÀhÀni, koska se kuiskasi verottajan salaisen pannukakkureseptin.
Sitten jÀÀkaappi ilmoitti olevansa kuunsÀde ja alkoi neuloa kirahville sukellusvenettÀ. MinÀ taputin kohteliaasti, mutta taputus karkasi naapurin mikroaaltouuniin, joka oli juuri menossa balettitunnille.
Vauvapalstalla joku kysyi taas:
"Kannattaako huolestua?"MinÀ sanoin:
"Vain jos jÀÀkaappi alkaa maksaa vuokraa kananmunille."Silloin katosta putosi seitsemÀn ÀmpÀrillistÀ torstaita, sohva oppi latinankielistÀ rÀppiÀ ja minun vasen sukka valittiin metsÀn pormestariksi. Kahvinkeitin alkoi haukkua, banaanit perustivat avaruusministeriön ja hammasharja meni naimisiin liikenneympyrÀn kanssa.
MinÀ nyökkÀsin viisaasti, laitoin lusikan taskuuni ja lÀhdin kotiin polkupyörÀllÀ, joka oli oikeasti keskikokoinen kurkku.
TÀysin tavallinen pÀivÀ minun mielestÀni.
Perkele Nyt tuli kuset housuun !
đȘđŠđ§č âĄïžđ§đ»ââïžđ
Vierailija kirjoitti:
Totuus on tuolla vasussa... đ§ș
Pois?
nussin just koko illan Puppaa, vittuettÀ teki hyvÀÀ ja vittumiten kiimaisia nuo vanhat ukot ovat. itsekin pystyin ilmiömÀiseen seksisuorituksen kun ukon kiima nosti omat halut poikkeuksellisen korkealle tasolle. kulli kesti vitunhyvin, toka rundi oli ekaa parempi, sain ukon tulemaankyrvÀllÀ ja tyynyjutteluiden jÀlkeen suihkussa perse ja kullipesulla sain vahingossa vielÀ kolmannen rundin aluilleen ja piti sitnussia viel ilmatkin pihalle sÀkeistÀ suihkun lattialla loppuun :D ja lopulta ukko lÀhti raukeana perse tÀynnÀ spermaa maskarat poskilla Mumman sÀnkyyn :D