Milloinkahan nainen ymmärtää miehen kaljoittelun syvemmän merkityksen?
Minkä takia pitää aina kitistä ja kiukutella jos nyt menee viikonloppu vähän pitkäksi? Ei millään viitsisi kuunnella huutoa ja räpätystä. Ei ainakaan näin kesälomalla.
Kommentit (48)
Miehen on paha olla kun on akka kotona. Mutta jos se akka lähtis niin sekään ei olis hyvä. Puukkohippaset vois tulla ajankohtaseksi. Ja aina tulee ero puskista. Vaikka kännätty koko kesäloma.
Ap ota ero. Sun akkas voi paremmin ilman sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos vaikka lopettaisit sen juomisen kokonaan? Niin teki munkin miesystävä🥰
Miksi mun pitäis olla samanlainen kuin sun mies?
Ei tietenkään tarvi. Voit olla millainen haluat. Etsit vaan sellaisen vaimon, joka tykkää sun kaltaisista. Ongelma poistuu.
Ennen lähdettiin ryyppyreissuun ja muijat jäivät kotiin. Tultiin kun jaksettiin ja rahat oli juotu. Sitten kaikki taas jatkui mukavasti rinnakkain.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen absolutisti nainen ja silloin tällöin, ehkä kerran kuussa mieheni juo muutaman oluen. Ei se ole ongelma minulle.
Pyrin antamaan rauhaa ja tilaa muutoinkin hänelle koska tarvitsen sitä itsekin. Mutta erityisesti tuolloin.
Ei hän kännäile eikä sekoile. Tämmöisenä kun on pysynyt niin sopii kotiimme ihan hyvin. Onhan tämä hänenkin kotinsa.
En tiedä mikä se syvin juttu on. Ihan vain rentoutumista ja hyvää fiilistä siitä mielioluesta kuulemma saa.
En minä lähde hänestä absolutistia tekemään. Ihan vain rakastamme toisiamme semmoisena kuin olemme.
Ap taitaa puhua vähän erilaisesta tilanteesta. Kaljottelu karannut käsistä ja kohta karkaa vaimo.
Molemmilla aivan väärä puoliso rinnalla.
Eroamalla paranee. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Ennen lähdettiin ryyppyreissuun ja muijat jäivät kotiin. Tultiin kun jaksettiin ja rahat oli juotu. Sitten kaikki taas jatkui mukavasti rinnakkain.
Usein vielä hakattiin vaimo ja lapset tai vähintäänkin ajettiin yön selkään. On noita ihmisiä vieläkin. Nykyään monet naiset on kuitenkin itsenäisiä, on oma työ ja omat rahat, ei tarvi kenenkään sekoiluja katsella.
En ole kukaan aiemmin kommentoijista, mutta esimerkiksi:
Olin maalla, ikää 22. Muut kävi nukkumaan, itseäni ei nukuttanut. Seurasin sitten miten ruispelto lainehti kuin meri; itseni tekemä pohja, ed. syksynä. Kävelin siinä ja kompastuin kiveen (vaikka olin olevinani kerännyt kaikki pois). Siinä tuli mieleen, et viljaa, siellä voi olla jyrsijöitä; ja missä jyrsijöitä, siellä myös kyitä. Tuli äkkilähtö sieltä pellollta! :)
Jos olisin ollut selvinpäin, niin tuokin olisi jäänyt kokematta.
Sitten Gladiator-leffa: Se loppukohtaus, missä G. kävelee viljapellolla. ..... Tuo minun kokemus oli paaljon aikaa ennen sitä leffaa. Ilmeisesti jotain alkukantaista, en tiedä.
Sorry en tehnyt tuommoisia hehtaarin rivivälejä kyllä itse...