Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin vaatimus mitä sinulta on vaadittu tapailussa tai parisuhteessa

Vierailija
27.07.2026 |

Yksi vaati hyviä keskustelutaitoja, minkä koin liialliseksi vaatimukseksi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailussa: Ei oo ikinä vaadittu mitään mutta annettu sitäkin enemmän. Kyllä, rima on korkealla. N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku akka kehtasi vaatia, että kavereiden kanssa ei saa juoda olutta viikonloppuisin. On sanomattakin selvää, että tämän absurdin vaateen jälkeen olin käytännössä pakotettu jättämään sen sian.

Vierailija
4/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku akka kehtasi vaatia, että kavereiden kanssa ei saa juoda olutta viikonloppuisin. On sanomattakin selvää, että tämän absurdin vaateen jälkeen olin käytännössä pakotettu jättämään sen sian.

Vaateen??

Vierailija
5/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaateen??

Vaade ei taida olla tuttu sana sinulle.

Vierailija
6/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla treffeillä kyseli: jos tästä tulee seurustelusuhde niin paljon maksaisin seurustelurahaa? 500 olisi ollut hyvä mutta 300 riittäisi. 

Sanoin että en tajunnut että olet h..ra

Suuttui, eikä tullut seurustelusuhdetta

Vierailija
7/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereista olisi pitänyt luopua. Mielenkiintoista oli, että ko. mies ei kuitenkaan tuntenut kavereitani. Olivat silti ei-toivottua seuraa. Harmillisesti tuhlasin aikaani siihen parin vuoden ajan. Onneksi kaverisuhteet sain lopulta elvytettyä. 

Vierailija
8/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaateen??

Weetee!?

Vierailija
9/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun rahat olisi yhteisiä ja sen rahat olisi vain sen. Pelle :D

Vierailija
10/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän riittää. Eksälle ei mikään ollut hyvin, aina olisi pitänyt tehdä toisin. Milloin olisi pitänyt kävellä hitaammin tai nopeammin, mennä nukkumaan myöhemmin tai aiemmin, olla jotenkin erilainen ilme tai äänensävy, laittaa jotain muuta ruokaa, koska juuri tänään ei tee tuota mieli, olisi pitänyt olla enemmän ystäviä, paitsi että niitä ei saa tavata, pitäisi verkostoitua mutta ei saa puhua ihmisten kanssa jne. En osaa päättää, mikä oli oudoin. Sainoinhan jo, että eksä.

Vierailija
11/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mun rahat olisi yhteisiä ja sen rahat olisi vain sen. Pelle :D

Hyvä yritys.

Vierailija
12/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa nainen eli minun kustannuksellani, sellainen perässävedettävä.

Vierailija
13/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat ja viimeiset treffit miehen kanssa: ehdotti koeajoa, että tietää, kannattaako jatkaa

Vierailija
14/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksittömyys.

m

Vierailija
15/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro.

Vierailija
16/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nainen saisi katsoa puhelintani säännöllisesti. Sanoin etten ole koskaan pettänyt ja ollut vain yhden naisen kanssa. Hän sanoi ei luota miehiin,

Vierailija
17/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitähän riittää. Eksälle ei mikään ollut hyvin, aina olisi pitänyt tehdä toisin. Milloin olisi pitänyt kävellä hitaammin tai nopeammin, mennä nukkumaan myöhemmin tai aiemmin, olla jotenkin erilainen ilme tai äänensävy, laittaa jotain muuta ruokaa, koska juuri tänään ei tee tuota mieli, olisi pitänyt olla enemmän ystäviä, paitsi että niitä ei saa tavata, pitäisi verkostoitua mutta ei saa puhua ihmisten kanssa jne. En osaa päättää, mikä oli oudoin. Sainoinhan jo, että eksä.

Yhyh. Kolmen vuoden yksinolon jälkeen olen miettinyt että kumppani olisi kiva, mutta onneksi palautit maan pinnalle.

Vierailija
18/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuseksittömyys.

m

Oliko muukaan seksi kovinkaan rentoa?

Vierailija
19/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi pitänyt kasvattaa pitkät hiukset ja laihduttaa. Painoindeksi oli tuolloin 17 ja rapiat eli olin valmiiksi alipainoinen. 

Vierailija
20/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa nainen eli minun kustannuksellani, sellainen perässävedettävä.

Jouduitko montakin pikavippiä ottamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän