Oudoin vaatimus mitä sinulta on vaadittu tapailussa tai parisuhteessa
Yksi vaati hyviä keskustelutaitoja, minkä koin liialliseksi vaatimukseksi.
Kommentit (35)
Tapailussa: Ei oo ikinä vaadittu mitään mutta annettu sitäkin enemmän. Kyllä, rima on korkealla. N
Joku akka kehtasi vaatia, että kavereiden kanssa ei saa juoda olutta viikonloppuisin. On sanomattakin selvää, että tämän absurdin vaateen jälkeen olin käytännössä pakotettu jättämään sen sian.
Vierailija kirjoitti:
Joku akka kehtasi vaatia, että kavereiden kanssa ei saa juoda olutta viikonloppuisin. On sanomattakin selvää, että tämän absurdin vaateen jälkeen olin käytännössä pakotettu jättämään sen sian.
Vaateen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaateen??
Vaade ei taida olla tuttu sana sinulle.
Toisilla treffeillä kyseli: jos tästä tulee seurustelusuhde niin paljon maksaisin seurustelurahaa? 500 olisi ollut hyvä mutta 300 riittäisi.
Sanoin että en tajunnut että olet h..ra
Suuttui, eikä tullut seurustelusuhdetta
Kavereista olisi pitänyt luopua. Mielenkiintoista oli, että ko. mies ei kuitenkaan tuntenut kavereitani. Olivat silti ei-toivottua seuraa. Harmillisesti tuhlasin aikaani siihen parin vuoden ajan. Onneksi kaverisuhteet sain lopulta elvytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaateen??
Weetee!?
Että mun rahat olisi yhteisiä ja sen rahat olisi vain sen. Pelle :D
Niitähän riittää. Eksälle ei mikään ollut hyvin, aina olisi pitänyt tehdä toisin. Milloin olisi pitänyt kävellä hitaammin tai nopeammin, mennä nukkumaan myöhemmin tai aiemmin, olla jotenkin erilainen ilme tai äänensävy, laittaa jotain muuta ruokaa, koska juuri tänään ei tee tuota mieli, olisi pitänyt olla enemmän ystäviä, paitsi että niitä ei saa tavata, pitäisi verkostoitua mutta ei saa puhua ihmisten kanssa jne. En osaa päättää, mikä oli oudoin. Sainoinhan jo, että eksä.
Vierailija kirjoitti:
Että mun rahat olisi yhteisiä ja sen rahat olisi vain sen. Pelle :D
Hyvä yritys.
Parisuhteessa nainen eli minun kustannuksellani, sellainen perässävedettävä.
Ekat ja viimeiset treffit miehen kanssa: ehdotti koeajoa, että tietää, kannattaako jatkaa
Että nainen saisi katsoa puhelintani säännöllisesti. Sanoin etten ole koskaan pettänyt ja ollut vain yhden naisen kanssa. Hän sanoi ei luota miehiin,
Vierailija kirjoitti:
Niitähän riittää. Eksälle ei mikään ollut hyvin, aina olisi pitänyt tehdä toisin. Milloin olisi pitänyt kävellä hitaammin tai nopeammin, mennä nukkumaan myöhemmin tai aiemmin, olla jotenkin erilainen ilme tai äänensävy, laittaa jotain muuta ruokaa, koska juuri tänään ei tee tuota mieli, olisi pitänyt olla enemmän ystäviä, paitsi että niitä ei saa tavata, pitäisi verkostoitua mutta ei saa puhua ihmisten kanssa jne. En osaa päättää, mikä oli oudoin. Sainoinhan jo, että eksä.
Yhyh. Kolmen vuoden yksinolon jälkeen olen miettinyt että kumppani olisi kiva, mutta onneksi palautit maan pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Suuseksittömyys.
m
Oliko muukaan seksi kovinkaan rentoa?
Minun olisi pitänyt kasvattaa pitkät hiukset ja laihduttaa. Painoindeksi oli tuolloin 17 ja rapiat eli olin valmiiksi alipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa nainen eli minun kustannuksellani, sellainen perässävedettävä.
Jouduitko montakin pikavippiä ottamaan?
up