Mitä tekisit jos heräisit huomenna täysin rahattomana?
Kommentit (61)
Syön kotivaraa, kunnes tulee seuraava palkka.
Nalle nalle karkkia Nalle nalle karkkia . Irtokarkki hylly k market .
Menisin takaisin nukkumaan ja heräisin uudelleen multimiljonäärinä.
Minulla on parin kuukauden kotivara, joten ainakaan nälkä ei tulisi. Autossa on aina vähintään puoli tankkia bensaa. Pääsisin hyvin mökille, missä voin marjastaa, kalastaa ja kerätä kasvimaalta satoa.
Olen oikeasti ollut monta vuotta AP:n kuvaamassa tilanteessa joten osaan nykyään varautua.
Muutamme Saksaan nallepehmolelujen kanssa . Sielläkin on varastettua huonekalua rekoilla vietyä.
Olen joskus ollut täysin rahaton 3 viikkoa. Ruokaa oli koska on pakastin aina täynnä ja kaapeissa ruokaa. Olin rahaton koska työnantaja ei maksanut palkkaa. Sitten aloin säästää joka kuukausi olen säästänyt joku 17 vuotta..
Naapuri hirtti nallensa . Tuhma poika .
Eikö noi vartijat tutki koskaan rekka kontteja varastetut tavarat huonekalut kodinkoneet ? Huumeet . Nytkin oli banaanit täynnä valkoista jauhetta kaupassa . Vakio kuvio s market Lidl.
Me imeskellään tikkareita 10 cnt kappale kaupassa .
Tee mehujäätä mehua pakastimessa sitten otat sen pois päältä . Se vie sähköä. Torilla on nyt hyviä porkkanoita tuoreita 1€ nippu.
Keitä se Stalin oikein vihasi ja tappoi hulluudessa? Hulluhan sekin oli. Varas.
Venäjällä palaa varastoja niin ei ne ainakaan nyt siitä mitään myy . Enempi kiinnostaa mikä sun uskonto on .
Suutarilassa oli joku arabiintia joukko niin sieltä löytyy varastettuja koiriakin. Siis joku outo uskontolahko.
Tää on tää Nordenskiöldinkatu huumeporukkaa .
Tämähän on entistä useammalla ihan normitilanne.
Vierailija kirjoitti:
Neuvojako kaipailet, ap?
En neuvoja. Ajatusleikki jos joskus kävisi niin. Osaa sitten varautua.
- Ap
Paniikissa otetaan yhteys Jeesukseen eli rukoillaan apua. Sieltä sitä hätäapua on ennenkin herunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut täysin rahaton 3 viikkoa. Ruokaa oli koska on pakastin aina täynnä ja kaapeissa ruokaa. Olin rahaton koska työnantaja ei maksanut palkkaa. Sitten aloin säästää joka kuukausi olen säästänyt joku 17 vuotta..
Viisaasti toimittu että säästät.
-Ap
Nallekarhu pyllyn alla lämmittää siihen se jää.