Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exissä roikkuvat naiset!

Vierailija
27.07.2026 |

Tässä hetken aikaa deittailleena olen huomannut että niitä naisia kyllä on tosi paljon tarjolla, reilusti enemmän kuin ehtii heidän kanssaan tutustua, mutta kysymys teille naisille. Miksi siitä exästä ei päästä yli? On haukuttu exät juopoiksi ja narkeiksi ja vannottu että ei enää ikinä sellaista. On käyty treffeillä ja haluttu uudestaan ja oltu kovin kiinnostuneita. "Olet fiksuin mies jonka olen koskaan tavannut ja ehdottomasti kiinnostaa jatkaa tutustumista". On ollut paljon yhteistä, kuten esim terveelliset elämäntavat ja liikunta, on pidetty sitä tärkeänä. Mutta sitten varsin yleinen, "mä oon miettinyt asioita, exä on kysellyt mua takaisin". Se josta vannottiin että ei enää ikinä sellaista. Miksi? Ite en omaa exääni ottaisi takaisin vaikka maksettais. Ne turhat lupaukset joiden mukana elämä valuu hukkaan ei innosta. M40

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni KAKSI exää on ollut häneen yhtäkkiä yhteydessä useasti ja halunneet nähdä tätä KYMMENEN VUODEN jälkeen! Mielestäni tuo on jotenkin todella surullista. Itselleni exä on aina exä ja yhteen en palaisi ikinä. Vähän säälittää nämä naiset, jotka roikkuu eikä pääse yli.

Ota ihan rauhallisesti, hengitä. Jos miehesi ja sinun suhde on hyvällä mallilla, ei sinulla ole mitään hätää. Luota itseesi.

Meillä on hyvä suhde, mutta minua ärsyttää tuollainen, että miksi nämä samat naiset ei kunnioita minun ja mieheni parisuhdetta. En minä ikinä sinkkuna tunkenut itseäni exäni syliin ja vielä vähemmän, jos olisin tiennyt tämän seurustelevan. Luulisi että näillä naisilla löytyisi joku itsekunnioitus. 

Vierailija
22/25 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jos käytetään sitä keinona päästä eroon ollaan kuitenkin aktiivisesti yhteydessä ja itse kysellään koska tavataan taas? Siitä exästä huolimatta. Ei osata päättää. 

No ehkä he ei osaa päättää. Löysää hattua, treffit ei ole avioliittolupaus meidän kulttuurissa. Meillä saa naiset olla epävarmoja ja jopa muuttaa mieltään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita naisia jotka jää roikkumaan exiinsä. Itselläni ei ole siihen ollut tarvetta, mulla se on mennyt toisinpäin. Ex miehet on jääneet roikkumaan minuun ja kännissä lähetelleet viestejä. Yksikin totesi, että "ystävä". Sanoin, että ystävyyteen kuuluu rehellisyys mitä hän ei ollut. 

Vierailija
24/25 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jos käytetään sitä keinona päästä eroon ollaan kuitenkin aktiivisesti yhteydessä ja itse kysellään koska tavataan taas? Siitä exästä huolimatta. Ei osata päättää. 

No ehkä he ei osaa päättää. Löysää hattua, treffit ei ole avioliittolupaus meidän kulttuurissa. Meillä saa naiset olla epävarmoja ja jopa muuttaa mieltään. 

Se on jo löysätty. Aina alusta asti ihan puhuttu siitä että ollaan avoimia ja puhutaan vaikka siitäkin jos haluaa monta kumppania, tärkeintä on se että puhutaan ja ollaan tietoisia, mutta siis se että todella monilla tulee se exä vielä siinä mukana vähän yllättää.

Vierailija
25/25 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan ollut niin mahtava kuin kuvittelit, vaan se narkki exäkin oli parempi vaihtoehto. 

Arvasin tämän. Mutta jos niin miksi ihmeessä sitten vannotaan sitä hyvyyttä, varsinkin kun on vielä erikseen keskusteltu aiheesta että on yks niistä tärkeimmistä asioista se että on kiinnostava molempiin suuntiin ja se että jos ei ole niin siitä pitää kertoa koska sitten se seuraava saa mahdollisuuden ja itse myös, siihen täys ymmärrys. Usein vielä niin, että se exä on kysellyt takaisin ja ollaan siitä epävarmoja ja silti vielä haluttais tutustua lisää. Ap

Huomattavasti helpompaa kehua kasvotusten sitä surkeaa treffikumppania ja lempata vasta sitten kun on turvallisen välimatkan päässä, kuin ottaa se riski, että kaveri käy silmille. Tai sitten olet hyvä kakkosvaihtoehto, niin pidetään varalla. Ei se aina tarkoita, että siellä ykkösenä on exä, se voi olla tekosyy. Siellä voi olla ihan toinen deittikumppani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi