Uskallatko olla ihmisten kanssa tekemisissä?
En ole terästä. Täytyy olla vahva, että kestää ihmisiä. Herttaisinkin ihminen tuottaa lopulta pettymyksen ja alkaa ilkeäksi.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai se on jos meinaa pillua saada.
Uros
Sinähän tosiaan meinaat muttet saa. Kosi Mansikkia, muista Tummeli.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki ihmiset alkavat tuntua ilkeiltä, mitä sinä olet tehnyt heille? Yleensä ihmiset eivät ole ilkeitä ilman syytä.
Huonostipa sinä ihmismieltä tunnet. Etkä taida oikein tuntea omaakaan mieltäsi.
Ihan tarpeeksi. Pakolliset asiat tulee hoidettua. Vuokraloordi ärsyttää kerran vuodessa mutta kerran vuodessa kestän sen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki ihmiset alkavat tuntua ilkeiltä, mitä sinä olet tehnyt heille? Yleensä ihmiset eivät ole ilkeitä ilman syytä.
😂😂😂😂🤣
Nimenomaan ihmiset ovat ilkeitä ilman syytä.
Höpö höpö. Sun realiteettitesraus ontuu. Psykoosi? Ota yhteys hoitotahoosi.
Tässäpä sitä vasta mukavan ihmisen kommentti. Houkuttelusiko tutustumaan? Noup.
Osalla on ilkeitä ihmisiä ympärillään, jotka pistävät suuhusi sanoja, jotta saadaan mehevä riita aikaan. Kun homma toistuu 10 kertaa, alkaa itse kunkin päreet palaa. Miksi se ihminen ei hankkiudu niistä ilkiöistä eroon?
Uskallan, mutta en halua, ihmiset on pelkkiä energiasyöppöjä.
Uskallan olla. Tosin on paljon sellaisia ihmisiä, joiden kanssa en halua olla tekemisissä.
Itselleni on oltu ilkeitä, paitsi ei kai rikoksia voi ilkeilyksi kutsua?
Törkeitä rikoksia. En tiedä tekijöitä. että turhaan yrittää sitä: Kenet olet suututtanut korttia.
En ole henkilökohtaisissa riidoisssa kenenkään kanssa, enkä suututtanut ketään. Täytyy olla siis jotain merkillistä selön takana puhumista tai muuta hämärää. Joku usuttanut jotkut perään.
Vierailija kirjoitti:
Osalla on ilkeitä ihmisiä ympärillään, jotka pistävät suuhusi sanoja, jotta saadaan mehevä riita aikaan. Kun homma toistuu 10 kertaa, alkaa itse kunkin päreet palaa. Miksi se ihminen ei hankkiudu niistä ilkiöistä eroon?
Älä osallistu riitaan. Jos on pakko saada vastaus johonkin vie kirjallisena eteen. Vaikka lasku.
En luota juuri kenenkään. en ainakaan työnantajiin ja siksi olen työtön. Monet työnantajat kusettaneet palkkaa ja monet eivät maksaneet ollenkaan vaan piti oikeudesta hakea. Siinä on ta iso työ täytellä papereita ja odottaa vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on oltu ilkeitä, paitsi ei kai rikoksia voi ilkeilyksi kutsua?
Törkeitä rikoksia. En tiedä tekijöitä. että turhaan yrittää sitä: Kenet olet suututtanut korttia.
En ole henkilökohtaisissa riidoisssa kenenkään kanssa, enkä suututtanut ketään. Täytyy olla siis jotain merkillistä selön takana puhumista tai muuta hämärää. Joku usuttanut jotkut perään.
Ai niin ja eihpn niihin rikoksiin ole syyllistynyt kun pieni joukko, joyen diis ilkeitä olleet pieni idiootti joukko.
Ei siis ihmiset ole mitenkään ilkeitä olleet, mutta outoja. Tosi outoja ja typeriäkin.
Esim. osallistuminen johonkin maalittamiseen tai seuraamiseen tai gang stalking tyyppiseen vainoon, on varsin outoa ja typerää käytöstä ihmisiltä. En ikinä teksi tuollaista, mutta en olekaan niin idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Ihmiset on mukavia, paitsi ap:n kaltaiset lumihiutaleet. Vaikuttaa tosiaan sairaalta. Paranoidi skitsofrenia?
Odotapa kun joku keksii sinusta täysin perättömän juorun, niin huomaat kuinka kivatkin ihmiset muuttuu pikkupaholaisiksi. Kuka tahansa voi keksiä toisesta ihan mitä tahansa ja kukaan ei kyseenalaista tarinaa.
Sitten kannattaa hakeutua parempiin piireihin, jos itsellä ei ole tällaisia ali-ihmisten taipumuksia. Ovet aukeavat kivoille ja mukaville tyypeille kivojen mukavien tyyppien piireihin kyllä.
On tosi naiivia ajatella, että ihmiset eivät olisi ilkeitä. Ihan parhaat ystävätkin osaavat piikittelyn taidon. Anoppini on täysin ilman mitään syytä tosi tosi ilkeä. Harvassa ovat kivat ihmiset.
Itse olen saanut vihamiehiä, kun en ole halunnut tehdä omia lapsia. Vaikka muuten olen ahkera ja kunnon kansalainen.
Työpaikallakin kun joku ei ole paikalla, niin alkaa pahan puhuminen.
Sairas ap. Huoris viittä vaille suljetun osaston telkien takana taas riehuttuaan koko kesän?