Uskallatko olla ihmisten kanssa tekemisissä?
En ole terästä. Täytyy olla vahva, että kestää ihmisiä. Herttaisinkin ihminen tuottaa lopulta pettymyksen ja alkaa ilkeäksi.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Minua on elämäni aikana haukuttu huoraksi, laiskaksi ja varkaaksi. Enkä ole mitään näistä. Ja vielä eri ihmisten suusta.
Aikuiset ihmiset ovat myös ilkeitä lapsille.
En todellakaan uskalla, kierrän mahdollisimman kaukaa, vain pakolliset tapaamiset hoidan. Ei kannata paljon seurustella tai availla salaista laatikkoaan ihmisille, tulee äkkiä mustia pilviä ja alkaa ukkostaa kuin tyhjästä, salamat sinkoilee ja kirosanat lentelee, tämän estääkseni KIERRÄN KAUKAA ENKÄ OLE MENETTÄNYT YHTÄÄN MITÄÄN !
Kannattaa lohduttautua sillä, että isolla osasta ilkeistä ja piikittelevistä ihmisistä on itsellä paska olla. Saattavat olla persaukisia, vapaa-aika ei riitä kaikkeen mitä haluaisivat tehdä tai on jotain vaivoja/sairauksia tms. Siispä ole iloinen, että sinulla on todennäköisesti parempi olla kuin heillä, ja jätä heidät omaan arvoonsa rypemään surkeuksissaan (ainakin niin pitkäksi aikaa kun jatkavat ilkeilyään).
Vierailija kirjoitti:
Olen erakoitumassa. Haluan päästä eroon nykyisistä ihmisistä elämässäni enkä halua tutustua uusiin. Toteutan vihdoinkin unelmani ja elän itselleni.
Sama täällä.
Huomasin muuttuvani hiljalleen ikäväksi erästä lievästi autistista tuttavaa kohtaan. En jaksanut loputtomasti ymmärtää oikuttelua ja sitä, että pitää miettiä, miten asian hänelle ilmaisee. Neurotyypillisille en huomaa muuttuvani sellaiseksi. Joku tietty toistuva äsryttävyys nostaa ilkeilyn esiin silloin kun toinen on liian iholla kiinni ja jatkuvasti.
Itselläni on ihan samoja kokemuksia kuin ap:lla. Mahdollisimman ilkeästi, piikikkäästi ja loukkaavasti pitää aina sanoa. Tätä on työpaikoilla, harrastepiireissä, kavereiden kesken, perheiden sisällä, naapureiden kanssa, tuttavien kanssa jne. Ollaan myös vahingoniloisia, kerskutaan itsellään, mollataan ja etsitään virheitä toisista jne. En ollenkaan luota ihmisiin.
Iso osa ihmisistä on ihan hirveitä, täällä palstallakin sen huomaa äkkiä. Tykkään olla itsekseni ja harvojen valittujen ihmisten seurassa. Töissä joutuu ikävä kyllä kestämään negatiivisia juoruämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erakoitumassa. Haluan päästä eroon nykyisistä ihmisistä elämässäni enkä halua tutustua uusiin. Toteutan vihdoinkin unelmani ja elän itselleni.
Sama täällä.
Täyttä elämää erakkona vauva-palstalla, jossa on tusinoittain muita ihmisiä :D
Ainahan se on ollut niin, että kilttejä ja herkkiä ihmisiä kiusataan ja heille ollaan ilkeitä. Ihminen on ihmiselle susi. Tässä ketjussa on paljon ilkeitä kiusaajia. Joita on kouluissa ja työpaikoilla myös.
Minä olen saanut vihamiehiä ja paljon. Kun olen sanonut, että en halua lapsia. Enkä pilata kroppaani lapsenteolla. Mutta olen vahva kestän ja haukun takaisin. Onneksi mieheni on puolellani ja haukuraan yhdessä.
Olen erakkoluonne, yksinäisyyttä rakastava, hedonisti, introvertti, absolutisti, aseksuaali, aromanttinen ja misantrooppi. Puolisoa enkä lapsia enkä kotieläimiä en ole halunnut. Kavereita ei ole. Työni teen etänä. Sisarusten kanssa en ole tekemisissä enkä sukulaisten. Vanhempani ovat kuolleet. Enkä kaipaa tuttuja enkä naapureiden kanssa kuulumistenvaihtoa. Kukaan ei ilkeile, kun ei ole kenenkään kanssa tekemisissä. Irvistää, jos joku yrittää tulla juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa ihmisistä on ihan hirveitä, täällä palstallakin sen huomaa äkkiä. Tykkään olla itsekseni ja harvojen valittujen ihmisten seurassa. Töissä joutuu ikävä kyllä kestämään negatiivisia juoruämmiä.
Tämä on niin totta ja joka muuta väittää, niin on sinisilmäinen ja lapsenuskoinen. Joka tulee vielä oppimaan kantapään kautta ihmisten pahuuden. Niin minäkin olen oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Sairas ap. Huoris viittä vaille suljetun osaston telkien takana taas riehuttuaan koko kesän?
Siinähän se varsinainen Itse piru perkele kirjoittelee. Oikea kiusaajien kiusaaja. Tukka pois ja linnaan vaan.
Suurin osa ihmisistä on oikeita saatanan kätyreitä. Ei saa olla sinisilmäinen.
Jokaisen ihmisen sisällä asuu piru.
Vihaan kaikkia tasapuolisesti, niin ei tule pettymyksiä. Enkä päästä ketään lähelleni. En luota keneenkään. Rakastan yksinoloa.
Kyllä uskallan, mutta en halua. Niin paljon tullut loukkauksia ja pettymyksiä. Rakkaus itseen voittaa kaikki ihmiset, lapset ja eläimetkin. Kotona ja yksin voi tehdä vaikka mitä kehittävää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uskallan, mutta en halua. Niin paljon tullut loukkauksia ja pettymyksiä. Rakkaus itseen voittaa kaikki ihmiset, lapset ja eläimetkin. Kotona ja yksin voi tehdä vaikka mitä kehittävää.
Sama. Jos kotona tekemiset loppuvat, aina voi käydä reissussa.
Minulla oli työkaveri, joka mustamaalasi minua kaikille syyttä suotta korostaakseen itseään. Oli helvetillinen kokemus. Sai kaikki kimppuuni valheillaan. Sen jälkeen olen ollut vainoharhaisen varovainen. Ilkeitä ihmisiä on ja joka muuta väittää, niin se valehtelee.