Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita yli 50-vuotiaita naisia, joille tulee kuukautiset?

Vierailija
27.07.2026 |

Kukaan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli 54-vuotiaaksi asti, nyt (60 v.) ei enää ole

Minä olin paria kuukautta vaille 54-vuotias, kun loppuivat. 43 vuoden ajan niitä tuli ja niistä kärsin. 

Vierailija
22/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän syy luonnolla on jatkaa kuukautisia vielä monta vuotta sen jälkeen, kun munasolut ovat jo tuhoutuneet?

Kyllä siellä munasolu syntyy niin kauan kuin kuukautiset tulee. Munasolun taso on vain heikompi.

Kyllä kuukautisvuoto voi tulla vaikka ei ovuloi. Ihan yleistä mm. vaihdevuosien kynnyksellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55 v ja viimeiset 4 vuotta olleet aivan helvettiä. Vuodan kuin seula. Ikinä ennen ei ole ollut moista. HB 80 ja ferritiini 0. :( Joka kuukausi toivon hartaasti, että jos loppuisivat... 

Miksi ihmeessä ette käytä minipillereitä tai hormonikierukkaa? Se vuotaminen loppuu useimmilla siihen paikkaan. 

Miksi pitäisi tehdä luommonvastaisia temppuja.   Ei miksikään. 

Vierailija
24/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55 v ja viimeiset 4 vuotta olleet aivan helvettiä. Vuodan kuin seula. Ikinä ennen ei ole ollut moista. HB 80 ja ferritiini 0. :( Joka kuukausi toivon hartaasti, että jos loppuisivat... 

Miksi ihmeessä ette käytä minipillereitä tai hormonikierukkaa? Se vuotaminen loppuu useimmilla siihen paikkaan. 

No siinähän sitten vuodat kuin pistetty sika ja valitat anemiaa. Ihanan luonnonmukaista! 

Vierailija
25/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui 53 v.

Alkoi 16 v.

Vierailija
26/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla vaan loppunut. Olen 34v ja endometrioosi. Pillereitä syönny vuosia ja kokeillut erilaisia.

Vierailija
27/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että elämä olisi elämisen arvoista, noilla rauta-arvoilla on jo zombie.

Cyclocapronia voi myös kokeilla.

Vierailija
28/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla vaan loppunut. Olen 34v ja endometrioosi. Pillereitä syönny vuosia ja kokeillut erilaisia.

Jaa. Mä kun aloitin minipillereit ekasta menkkapäivästä niin ne jo alkaneetkin kuukautiset tuntui jäävän lyhyemmiksi eikä tulleet enää sen koommin ikinä. 

Vierailija
29/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko säännölliset

Vierailija
30/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viimeiset menkat 60-vuotiaana. En koskaan ole käyttänyt mitään hormoneja. 

Vierailija
31/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä kun aloitin minipillereit ekasta menkkapäivästä niin ne jo alkaneetkin kuukautiset tuntui jäävän lyhyemmiksi eikä tulleet enää sen koommin ikinä. 

Mulla on aina ollut tosi runsaat menkat. Arvelinkin ettei omat loppuisi.

Vierailija
32/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli 54-vuotiaaksi asti, nyt (60 v.) ei enää ole

Minä olin paria kuukautta vaille 54-vuotias, kun loppuivat. 43 vuoden ajan niitä tuli ja niistä kärsin. 

Eli ainakin 5 vuotta vielä. Onneksi on jo niukentuneet.

Vierailija
33/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko gyne tutkinut? Vuodin lopuksi kuin härän kurkusta. Loppui kun polyyppi poistettiin. 

Vierailija
34/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli viimeiset menkat 60-vuotiaana. En koskaan ole käyttänyt mitään hormoneja. 

Milloin alkoi? Odottavan aika on pitkä. Ehkä unohdan että olen sen ikäinen jossa monilla jo loppuu.

Vierailija
35/35 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ihan sama kierto kuin 28 tai

38 veenä (vaikka 50 kilahti hiljattain).

Savon mummo luomuraskautui ja

synnytteli vielä mun iässäni. Itse

synnytysfobiainen vela.. E

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme