Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä pullonkerääjistä junassa

Vierailija
27.07.2026 |

Ne tonkii paljain käsin roskikset jo ennen asemaa, sitten ne tulevat levittämään niiden roskisten pöpöt 

täyteen lähijunan vaunuun, kun penkovat junan roskiksia ja kulkevat vaunujen läpi. 

Tosi etovaa, kun tuollainen tyyppi kävelee vierestä ja tutkii vaunua. Entä jos hepulla on mukana 

jokin roskiksesta saatu kulkutauti?

VR voisi edes yrittää karkottaa noi tyypit. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni häpeällistä, että kehittyneessä maassa ihmiset joutuvat elämään tuollaista elämää. Taudit ja roskat kun jäisi leviämättä, tulisi varmaan halvemmaksi yhteiskunnalle järjestää ainakin jotain korvaavaa toimintaa, josta maksetaan.

Tosiaan aina pitää ymmärtää. Kun minä olen Kela tukien varassa, kroonisia sairauksia, elän raitista elämää, en omista autoa, kuljen junassa ja harrastan liikuntaa, niin miksi minä en ikinä saa mitään ymmärrystä, vaan minun pitäisi aina sietää kaikki roskismaakarit, tenukepit, hullut ja nistit? 

Vierailija
22/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansainvälisyys näkyy sosiaaliturvassamme. Töitä ei ole kaikille, niin pakko on yrittää.

Kyllä ne junatonkijat ovat aina olleet Kansainvälisen näköisiä. 

Junassa on ihmisiä, joilla on immuunijärjestelmän häiriöitä ym. allergisia, ei ole oikein, että roskisten tonkijat kulkee junissa, vaikka ei ole aikomusta jäädä junaan 

matkustamaan eivätkä maksa vr lippuja. 

Suomeen tullaan vartavasten tonkimaan roskiksia kelan sponssatessa. Niin tyhmiä on suomen päättäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkauttamalla typerän pullopanttijärjestelmän pääsisi tuosatakin ongelmasta eroon.

Tuotaaisiinko tyhjät pullot sun pihaan jatko käsittelyyn moukka?

Vierailija
24/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ärsyttää metrossa kiertävät balkanian alueelta tulleen näköiset kerjääjät, jotka on rantautuneet tännekin. Viimeksi lauantaina yksi niistä kerjäsi niin ärsyttävästi, joten jouduin ärähtämään fu#k off.

Jännä ettei paikkoja nuohooville ruskeille voi mitään mutta suomalaisen matkustaessa liputta pyyhitään suomalaisella lattiaa. Ihan kuin eläisimme miehitysvallan alla.

Vierailija
25/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tuostakin keksiä joku ongelma? 

Juu koska olen moukka ja teen paska aloituksia.

Niin, yhteiskunnalle maksaa ihmisten sairastaminen, koska sairaat ei käy töissä. 

Joten ei niitä roskistentonkijoita tarvitse juniin päästää eikä minnekään. 

Pitäisi nyt moukkien ymmärtää, että paljasta kättä ei tungeta roskikseen ja sitten sillä samalla kädellä avataan julkisia ovenkahvoja, junanvaunun ovia ym. 

Hyi helv, kuka noita elukoita kehtaa puolustaa. Joku mummo tai muu immuunipuutoksesta kärsivä voi kuolla, kun saa pöpön tuollaiselta. 

Minunkin vanha sukulainen rokotetaan tosi monella eri rokotteella ja se on yhteiskunnalle kallista hoitaa niitä ihmisiä. 

Vierailija
26/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansainvälisyys näkyy sosiaaliturvassamme. Töitä ei ole kaikille, niin pakko on yrittää.

Junassa on ihmisiä, joilla on immuunijärjestelmän häiriöitä ym. allergisia, ei ole oikein, että roskisten tonkijat kulkee junissa, vaikka ei ole aikomusta jäädä junaan 

Suomeen tullaan vartavasten tonkimaan roskiksia kelan sponssatessa. Niin tyhmiä on suomen päättäjät.

Totta, että kyseessä on suomalaisten ja varsinkin poliitikkojen itse aiheuttama ongelma.

Onneksi Suomessa on maaseutua ja voi alueellisesti eriytyä. Minä en ainakaan muuta mihinkään paikkaan, joissa ihmiset on käveleviä räkäpapereita, kun ovat 

tonkineet niitä roskiksia. 

Vierailija
27/27 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, että kyseessä on suomalaisten ja varsinkin poliitikkojen itse aiheuttama ongelma.

Onneksi Suomessa on maaseutua ja voi alueellisesti eriytyä. Minä en ainakaan muuta mihinkään paikkaan, joissa ihmiset on käveleviä räkäpapereita, kun ovat 

tonkineet niitä roskiksia. 

Aika harva kaupunkilainen on valmis muuttamaan pöndelle jotta saa olla rauhassa häiriköiltä koska pöndellä ei ole mitään. Poliitikot taas on oma rälssinsä jolle ei voi mitään. Vaihtaa kansan eikä suomalaisilla ole siihen mitään sanottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän