Onpas Silja Kosonen laihtunut
En seuraa yleisurheilua, mutta uutisissa oli kuvaa.
Hyvä asia!
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, en ole nähnyt yhtäkään miesurheilijoiden ulkonäön tai suuntautumisen haukkumisketjua palstalla. Miksi joillekin naisten lyttääminen on niin tärkeää? Euroopan mestari on plösö lesbo, joka voitti vahingossa ja huonolla tuloksella. Menkää itse sinne häkkiin pyörimään.
Ehkä siksi ettei meillä ole tuollaisia mies taikinamöykkyjä urheilun eturivissä?
Miehissä on vain kuivan kesän oravia, mutta eihän ne kyllä menestykkään mitenkään.
Tuollaiset kuivan kesän oravan huutelut on ihan fine, mutta heti kun käytät sanaa läski joudut sylkykupiksi.#kaksinaismoralismi
Vierailija kirjoitti:
Lesboksi osoittautui.
Batgirl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, en ole nähnyt yhtäkään miesurheilijoiden ulkonäön tai suuntautumisen haukkumisketjua palstalla. Miksi joillekin naisten lyttääminen on niin tärkeää? Euroopan mestari on plösö lesbo, joka voitti vahingossa ja huonolla tuloksella. Menkää itse sinne häkkiin pyörimään.
Ehkä siksi ettei meillä ole tuollaisia mies taikinamöykkyjä urheilun eturivissä?
Suomen moukarimiehetkään eivät ole keijukaisia, eikä myöskään kuulamiehet. Tosin eivät he olekaan samalla tavalla "urheilun eturivissä", kun eivät niin menesty. Mutta nyt herääkin kysymys, miksi MIESTEN painoa ei kyseenalaisteta esim. kehityksen jarruna?
Koska naisten kehoihin on historiallisesti liitetty laaja moraalinen ja yhteiskunnallinen vastuu. Kulttuurissa naisen ulkonäkö ja paino nähdään helpommin kollektiivisena mittarina tai häiriönä, kun taas miesten kohdalla keho nähdään neutraalimpana. Naisen keho on julkisessa tilassa enemmän arvostelun ja tarkkailun kohteena kuin miehen keho, koska naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on vain kuivan kesän oravia, mutta eihän ne kyllä menestykkään mitenkään.
Tuollaiset kuivan kesän oravan huutelut on ihan fine, mutta heti kun käytät sanaa läski joudut sylkykupiksi.#kaksinaismoralismi
Miksi edes kommentoit toisen, todennäköisesti sinulle tuntemattoman, ihmisen painoa? Huutelet läskiksi, taikinamöykyksi tms. toisia ihmisiä. Lienet jotenkin mt- ongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen moukarimiehetkään eivät ole keijukaisia, eikä myöskään kuulamiehet. Tosin eivät he olekaan samalla tavalla "urheilun eturivissä", kun eivät niin menesty. Mutta nyt herääkin kysymys, miksi MIESTEN painoa ei kyseenalaisteta esim. kehityksen jarruna?
Koska naisten kehoihin on historiallisesti liitetty laaja moraalinen ja yhteiskunnallinen vastuu. Kulttuurissa naisen ulkonäkö ja paino nähdään helpommin kollektiivisena mittarina tai häiriönä, kun taas miesten kohdalla keho nähdään neutraalimpana. Naisen keho on julkisessa tilassa enemmän arvostelun ja tarkkailun kohteena kuin miehen keho, koska naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
+ kaupallisuus
Naisten itseinholla tehdään triljoonia. Media ja mainonta hyödyntävät naisten ulkonäköön liittyvää epävarmuutta tehokkaammin.
+ uhripuhe
Kun puhutaan väestönkunnosta tai terveydestä, katse kääntyy usein herkemmin naisiin ja heidän uhriutumiseen miten heitä kohdellaan yhteiskunnassa eri tavalla kuin miehiä.
Minulle on jäänyt mysteeriksi, että miten uhriutuminen edistäisi sukupuolten välistä tasa-arvoa ja mitä etuoikeuksia miehillä on.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan vaan vähentämällä herkkuja. Ei se tyttökullat yhtään sen vaikeampaa ole.
On se, jos ei syö herkkuja ja on silti lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes kommentoit toisen, todennäköisesti sinulle tuntemattoman, ihmisen painoa? Huutelet läskiksi, taikinamöykyksi tms. toisia ihmisiä. Lienet jotenkin mt- ongelmainen.
Mielipiteeni ei automaattisesti kerro mitään siitä miten minä käyttäydyn. Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita?
Vierailija kirjoitti:
Silja kaipaisi penistä, ei tuo lesboilu ole mistään kotoisin.
Kylläpä oli taas osoitus miehisestä uhosta tämä kommentti. Miehet todellakaan eivät ole älykkäitä johtajia vaan ainoastaan penistään ajattelevia i diootteja. Tämä on niin usein todistettu tällä foorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteeni ei automaattisesti kerro mitään siitä miten minä käyttäydyn. Et tunnista itsestäsi käytöstä josta syytät muita?
Haukut toisia nimettömällä palstalla? Kyllä se kertoo sekä mielipiteesi että käytöksesi. -ohis
Vierailija kirjoitti:
"Hoikistuminen" ei näy ainakaan kropassa, kasvoissa korkeintaan.
Onhan ainakin 20 kg kevyempi ja se kyllä näkyy koko kropassa.
Toki ei viekäkään hoikka ole, mutta ei liene tarpeellistakaan tässä lajissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silja kaipaisi penistä, ei tuo lesboilu ole mistään kotoisin.
Kylläpä oli taas osoitus miehisestä uhosta tämä kommentti. Miehet todellakaan eivät ole älykkäitä johtajia vaan ainoastaan penistään ajattelevia i diootteja. Tämä on niin usein todistettu tällä foorumilla.
Miten te olette käyneet ”oikeinsukupuolittamassa” kaikki ne miehet joista puhutte? Naiset kuuluu johonkin ihme siskojen kerhoo ja heillä ei voi olla epäkorrekteja, epämiellyttäviä ja epäinhimillisiä näkemyksiä muista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Ompa inhottavia kommentteja täällä, hävetkää aikuiset ihmiset.
Kyllä vähän hävettääkin kun nauroin parille kommentille :)
Pyydän anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukut toisia nimettömällä palstalla? Kyllä se kertoo sekä mielipiteesi että käytöksesi. -ohis
Anteeksi, mutta ketä minä nyt olen haukkunut? Voisiko mitenkään olla, että esim että sinä olet väärässä ja yhdistänyt minut johonkin ketä en ole?
Vierailija kirjoitti:
Valtsu on siis lukenut vauvapalstan pöyristelyjä suomalaisurheilijoiden läskeydestä ja ottanut opikseen. Jeej.
Valtsu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtsu on siis lukenut vauvapalstan pöyristelyjä suomalaisurheilijoiden läskeydestä ja ottanut opikseen. Jeej.
Valtsu?
Valtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla hoikka, koska muuten moukari vie naista, eikä päinvastoin. Siinä ei auta edes lihakset, kun moukari lähtee pyörimään ja keskipakoisvoima kuljettaa mukanaan
Silja on kaunis tuollaisena kuin on
Jaahas, kyllä meissä suomalaisissa on ainakin toksisia ihmisiä vaikka koko Euroopalle jakaa. Euroopan mestareita onkin meillä sitten vähemmän. Tässä meillä nyt olisi yksi: Silja Kosonen, mutta ilon ja riemun sijaan onnellisen maan kansalaisilla on kitkerää sanottavaa hänen painostaan, tuloskehityksestään, seksuaalisesta suuntautumisestaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtsu?
Valtava.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla hoikka, koska muuten moukari vie naista, eikä päinvastoin. Siinä ei auta edes lihakset, kun moukari lähtee pyörimään ja keskipakoisvoima kuljettaa mukanaan
Silja on kaunis tuollaisena kuin on
Heh, pistä lasit päähän kun seuraavan kerran katsot naisten ja miesten moukari tai kuula kisaa. Siellä on tavaton määrä ihan tervepainoisia miehiä ja naisia.