Riikka Purran erityisavustaja Jussi Lindgren leikkaisi asumistukia ja sosiaaliturvaa
Perussuomalaiset on jatkossakin pienituloisten kukkarolla
Kommentit (129)
Vasemmistoliiton äänestäjiä yhdistää se ettei ne jaksa nostaa penkkipunnerruksessa ees sitä tyhjää 20kg tankoa ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pelle ukko. Uutisten haastatteluun piti tulla bemarin moottoripyörällä. Jumalaton tarve korostaa itseään.
wau moottoripyörä Sullaki vois olla varaa semmoseen jos meet töihin
30 vuotta työelämässä ja olen vieläkin. Yliopistotutkinto ja hyvä palkka, joten älä jauha paskaa.
Se, että asiantuntija tulee uutisten haastatteluun moottoripyöräänsä esitellen on yksinkertaisesti lapsellista ja typerää itsensä korostamista.
Osta sit se moottoripyörä, idiootti, nii ei tarvi olla kateellinen. Ei moottoripyörissä oo mitään lapsellista.
No onhan se sellasta lasten pärisemistä. Aikuislapset leikkii jotain katuhaukkaa tai larppaa sons of anarchya 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä perheetön aikuinen mies?
Yllätys, ettei ole ollut vaimoehdokkaita, vaikka pitkä ja hyvätuloinen :D
Jos se on sinkku niin se on sitä omasta tahdosta.
Mitä ihmettä sitten kohkaa sukupuutosta, jos aikoo itse päättää sukuhaaransa?
Se voi tehä lapsia vielä vaikka 20 vuoden päästä
Noin ryhmän geenit eivät onneksi periydy edes yrittämällä.
Ainahan voi vaikka väkisinmaata jonkin pienokaisen, kuten eräs muuan... Krhm, niin, tiedät kyllä. Sama puolue.
Ihminen, joka tekee Purralle töitä ei voi olla päästään terve.
Vierailija kirjoitti:
Pienituloiset ne on veronmaksajien kukkarolla.
Ainakin Jan Vapaavuori on veronmaksajien kukkarolla ja joka ikinen kansanedustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pelle ukko. Uutisten haastatteluun piti tulla bemarin moottoripyörällä. Jumalaton tarve korostaa itseään.
30 vuotta työelämässä ja olen vieläkin. Yliopistotutkinto ja hyvä palkka, joten älä jauha paskaa.
Se, että asiantuntija tulee uutisten haastatteluun moottoripyöräänsä esitellen on yksinkertaisesti lapsellista ja typerää itsensä korostamista.
Osta sit se moottoripyörä, idiootti, nii ei tarvi olla kateellinen. Ei moottoripyörissä oo mitään lapsellista.
No onhan se sellasta lasten pärisemistä. Aikuislapset leikkii jotain katuhaukkaa tai larppaa sons of anarchya 😂
Kulkuväline muiden joukossa. Toki te helsingin kerrostalobussikorttilaisnaiset ette niiden päälle mitään ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienituloiset ne on veronmaksajien kukkarolla.
Ainakin Jan Vapaavuori on veronmaksajien kukkarolla ja joka ikinen kansanedustaja.
Ja jokanen työtön ja pienitulonen.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton äänestäjiä yhdistää se ettei ne jaksa nostaa penkkipunnerruksessa ees sitä tyhjää 20kg tankoa ilmaan.
Tykkään enemmän leuanvedoista. Mulla niitä menee. Kaljamahainen persu ei saa itseään käsivoimilla ylös.
Vai on Jussi tuota mieltä. No Jussihan ei kuitenkaan ole päättävässä roolissa. Yhtä mielenkiintoinen kuin mitä mieltä Anu on kissoista tai mitä mahtaa ajatella Harri sienirisotosta.
Kuppalan incel-mies, persujen aivot! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu pahimmillaan johonkin itärajan tuolla puolen vaikuttaviin Yönsusiin. Taattuja Moskovanyhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän leuanvedoista. Mulla niitä menee. Kaljamahainen persu ei saa itseään käsivoimilla ylös.
Minja Koskela rutistuis sen tyhjän penkkitangon alle ku se painaa enemmän ku se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu pahimmillaan johonkin itärajan tuolla puolen vaikuttaviin Yönsusiin. Taattuja Moskovanyhteyksiä.
Helsingin kerrostalopelle sai nyt jostaki aasinsillan moottoripyöristä Venäjään.
Venäläiset ei ees valmista moottoripyöriä ku ne on liian teknisiä härveleitä niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tätä tyyppiä; persujen puoluekokouksessa puhui kuin äärioikeistolainen akselerationisti, lietsoen rotujen välistä pyhää sotaa, talousnäkemykset ovat lähinnä libertaristisia - kannattaa Yövartija-valtiota ja haluaa ajaa Pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan alas.
Ei siis ihme, että hän on "Riikan" tärkein taustavaikuttaja - ehkä jonkun Slunga-Poutsalon ohella.
Tuleeko jollekin yllätyksenä, että persut vihaavat isänmaallisia suomalaisia yli kaiken?
Isänmaallinen suomalainen ei nostele mitään kelan tukia.
Eli Riikka ja Jussi eivät ole isänmaallisia suomalaisia kun ovat nostaneet tukia ja samalla sekoilleet internetissä? Vai meneekö kategoriaan eri asia
Se on sitä perussuomalaisten parempaa tukien nostoa. Timo Soinin oppeja jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin kerrostalopelle sai nyt jostaki aasinsillan moottoripyöristä Venäjään.
Venäläiset ei ees valmista moottoripyöriä ku ne on liian teknisiä härveleitä niille.
Niin, kyllä minä tiedän että te venäläiset ette valmista enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän pienituloset maksa elämistään ite vaan muiden kukkarosta
Tahdot siis sanoa, että työnantajia pitää ruoskia niin kauan, että alkaa palkanmaksuhalua löytyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulkuväline muiden joukossa. Toki te helsingin kerrostalobussikorttilaisnaiset ette niiden päälle mitään ymmärrä.
Juu voi sen noinkin itselleen selittää. Itsehän koulutan pari tonnia painavalla maasturilla näitä zuzuki kuskeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän pienituloset maksa elämistään ite vaan muiden kukkarosta
Tahdot siis sanoa, että työnantajia pitää ruoskia niin kauan, että alkaa palkanmaksuhalua löytyä?
Pitää tehdä ahkerammin duunia ja uhata et karkaa kilpaijalle jos ei liksa nouse. Silleen mä oon tehny.
Purran erityisavustaja on täysin nobody seuraavan hallituksen hallitusohjelmassa ja Riikkakin länkyttää muutaman kuukauden oppositiossa, kunnes saa suojaviran joistain laitoksesta. Olisikohan Suomen Pankissa joku holvikamreerin paikka sille?
Ei SE solti välttämättä ole.