Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla enemmistö haluaa verottaa hyvätuloisia enemmän. Onko suurituloisten tehtävä vaan maksaa kaikki?

Vierailija
26.07.2026 |

Ainakin vasemmiston mukaan on

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla ei suomessa ole ihmisoikeuksiakaan vaikka he rahoittavat palstalaisten elämän 

Vierailija
2/10 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suurituloinen on opiskellut verorahoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni suurituloinen on opiskellut verorahoin.

Ja rahoittaa saman mahdollisuuden myös teille muille. 

Vierailija
4/10 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tarvis. Maksaa ihan ilman kelaa mulle jo kaiken kotona, koska olen työtön. 

Pakko kyllä sanoa että on se vähän ihme ettei yhden hyvätulosen ihmisen rahat riitä kahdelle, hyvään elämään. 

Vierailija
5/10 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurituloisia on kuitenkin vähän ja mahdolisuus muuttaa pois Suomesta aiheuttaen Suomelle koviakin tappioita.

Vierailija
6/10 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muuttavat pois, niin saadaan lisää itkua

Vierailija
7/10 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä tarvis. Maksaa ihan ilman kelaa mulle jo kaiken kotona, koska olen työtön. 

Pakko kyllä sanoa että on se vähän ihme ettei yhden hyvätulosen ihmisen rahat riitä kahdelle, hyvään elämään. 

Minä olen hyvätuloinen, mutta pitää sillä samalla rahalla elää myös puolison ja lasten. 

Vierailija
8/10 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se joidenkin maksaa wt yh äitien bilettäminen ja holtiton lisääntyminen. 

Vierailija
9/10 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurituloisia on kuitenkin vähän ja mahdolisuus muuttaa pois Suomesta aiheuttaen Suomelle koviakin tappioita.

Harva niistä vie työpaikkansa mukanaan. Joku muu ottaa sitten sen ulkomaille muuttaneen käsienheiluttelijajohtajan duunin ja maksaa verot. Halukkaita kyllä löytyy.

Vierailija
10/10 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän se joidenkin maksaa wt yh äitien bilettäminen ja holtiton lisääntyminen. 

Ei me kaikki yh äidit biletetä eikä lisäännytä holtittomasti. Siihen yh äitiyteen voi olla monia syitä. Vakavimpia ovat tilanteet joissa lapsen isä on kuollut ja äiti on jäänyt esim. leskeksi. Miksi lietsot yh äiti vihaa? Kun et kaikkia tilanteita tunne niin sitten yleistäen levität ihmisistä valheita. Oletko valmis vastaamaan sanoistasi ja seurauksista kun selviää, että kaikki yh äidit eivät olletkaan mitään bilettäjiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän