Miksi vaimo alkaa imuroimaan telkkarin edessä naisten urheilun aikaan
Kommentit (19)
Onko vaimosi läskiperseinen muhkurareisi?
Ai sunnuntaina? Ei meillä. Eilen vähän siivottiin.
Onko sinulla letku kädessä ensin ja vaimo ottaa myös letkun käteen?
Koska hän on mielikuvituksesi tuotetta. Sun vaimo on karvainen oikea kätesi. Naisen kanssa olet ollut viimeksi -86 ja silloinkin vain kahvilla.
Mustis kiinteäperseisistä naisista.
Siis kuka hullu on kotona kun nainen siivoaa? silloin lähetään pubiin
Ap, oletko tyhmä vai yksinkertainen?
Sulla mitään vaimoa tai telkkaria ole, istut homokaverisi kanssa ja paneskelette p-reikään, molemmat haaveillen naisista. Naiset räkii teitä päin näköö !
Meillä ei imuroi, mutta tulee seisomaan minun ja telkkarin väliin. Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Sulla mitään vaimoa tai telkkaria ole, istut homokaverisi kanssa ja paneskelette p-reikään, molemmat haaveillen naisista. Naiset räkii teitä päin näköö !
Ei homot naisista haaveile.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi läskiperseinen muhkurareisi?
On. Kiinnosti minua seksuaalisesti markka-aikaan.
Ap
Vaimosi on läskimahainen demarifemakko ja kateellinen haahka televisiossa oleville normaalipainoisille nuorille naisille?
Meillä ei telkkaria katsota lainkaan, jos tulee naisten yleisurheilua. Vaimo sammuttaa telkkarin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla letku kädessä ensin ja vaimo ottaa myös letkun käteen?
Repesin :)
Olin ottamassa imuria kaapista (sinkkumies), sieltä putki putosi ja iski suoraan ketexille. Paiskasin imurin takaisin ja huohottelin loppupäivän.
Muistui mieleen se Beavis & BH:n jakso, missä Beavis potkaisi BH:ia jalkoväliin - BH meni ihan punaiseksi kasvoiltaan! :)
Kerroin tuon baarissa: baarikaveri siihen - kuljetko varoen siivouskomeron ohi? (se putki voi vaikka hyökätä.... :)))
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei telkkaria katsota lainkaan, jos tulee naisten yleisurheilua. Vaimo sammuttaa telkkarin.
Oletpa lapanen.
Lapsi itkee, kun katson sen kanssa katti-matikaista, niin äippä alkaa imuroimaan meilläkin telkun edessä.
Heikko itsetunto. Kannattaa vaihtaa nuorempaan.
Ole iloinen ettei joudu luuttuamaan.
Oletko kiiluvasilmäinen runkkari?