Pukisitko sinä lapsesi tällaiseen paitaan?
http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=318
Ei helkkari. Kamala vaate, kamala hinta. Kuka tuollaisia ostaa?? Tolla hinnalla saa vaikka HM:sta kolme kivaa puseroa. Tuskin on laadussa kolminkertaista eroa kuitenkaan.
Kommentit (13)
minusta ne kaikki retro vaatteet on ihan hirveitä!
Ja voisin pukea lapseni siihen, mutta samalla rahalla saan kyllä hienompiakin vaatteita.
pukisi.
mä en ole turhamainen. meillä ostetaan vaatteet lähinnä kirpparilta jne.. mutta tuo oli kyllä ruma..
jos minulla olisi tyttö voisin ihan hyvin harkita.
Kaikilla ei ostosperiaatteena ole "mahdollisimman paljon kamaa, ihan sama tarvitaanko vai ei, niin halvalla kuin löytyy".
Voisin ostaakin :)
...tosin en maksa lapsen vaatteista noin suuria hintoja... ;)
Mutta ei ole varaa tuon hintaisiin paitoihin...
Ihania vaatteita ja sopii hyvin tanskalaiseen design putiikki meininkiin. Suomessa lasten vaatteet usein ihan älyttömän tylsiä. Henkkamaukka ja Lindex yrittävät parhaansa matkia näitä suunnittelijoiden huipputuotteita.
hyvinkin pukisin tytölleni (jolla ihana afro-tukka) tuon paidan. Vaikka tuo ei niin kallis olekkaan, on se kuitenkin liian kallis meille.
Mutta itse ostan lapsilleni vaatteita ajatuksella, että niiden on oltava kivoja. Meillä aika vähän vaatteita lapsilla ja aikuisilla. Mutta ainakin olemassa olevat vaatteet käytetään kunnolla, eikä tarvitse kuluttaa niin hirveästi.
Ei sitä kaikenmaailman retkuissa nyt lastakaan raaski pitää.
saitilla on hurjat hinnat. kypärämyssy 50 euroa, fleecepipo 22 e?