Mitä ruokaa himoitsit,kun olit raskaana?
Kommentit (48)
En mitää erityisesti, kaikki paitsi ketsuppi upposi ekalla kerralla, toisten raskauksien kohdalla sekään ei haitannut
Ensimmäisessä raskaudessa ohutta pastaa ("enkelin hiuksia"), mekein kuin nuudelia valmiin pastakastikkeen kanssa.
Toista odottaessani himoitsin eineslihapullia (en ole kyllä saanut niitä alas sen jälkeen)
Kolmatta odottaessani söin ihan hulluna ruisnäkkileipää, siis semmoista kuivattua reikäleipää
Retiisejä!!! Myös synnytyksen jälkeen. Muille tuotiin osastolle kukkia, mulle retiisinippuja🙂
Ei ollut erityisemmin mielitekoja, vaan enemmänkin sellaisia, joita EI tehnyt mieli syödä. Ainoana outona himona tulee mieleen esikoisen odotuksen loppuajalta aladoobi ja banaanit, joita yleensä olen vieroksunut.
Sitruunaa, jalapenoja ja salmiakkimerkkareita. Salmiakkia ei olisi kai saanut syödä mutta himo oli aivan järjetön ja sitten vain annoin periksi ja söin niitä. En tosiaankaan ole koskaan himoinnut mitään niin paljon kun niitä tiettyjä salmiakkeja. Mun syömishimot ajoittui vain raskauden puoliväliin ja kesti muutaman viikon. Alussa ja lopussa kaikki vain etoi ja närästi ja sain menemään alas vain jotain jogurtteja ja vadelmakeittoa. Melkein kaikki myös tuoksui tosi pahalle.