Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokaa himoitsit,kun olit raskaana?

Vierailija
26.07.2026 |

Saa kertoa

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunaa, jalapenoja ja salmiakkimerkkareita. Salmiakkia ei olisi kai saanut syödä mutta himo oli aivan järjetön ja sitten vain annoin periksi ja söin niitä. En tosiaankaan ole koskaan himoinnut mitään niin paljon kun niitä tiettyjä salmiakkeja. Mun syömishimot ajoittui vain raskauden puoliväliin ja kesti muutaman viikon. Alussa ja lopussa kaikki vain etoi ja närästi ja sain menemään alas vain jotain jogurtteja ja vadelmakeittoa. Melkein kaikki myös tuoksui tosi pahalle. 

Vierailija
42/48 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoita tuli syötyä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitää erityisesti, kaikki paitsi ketsuppi  upposi ekalla kerralla, toisten raskauksien kohdalla sekään ei haitannut

Vierailija
44/48 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penistä 

Vierailija
45/48 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka perunasalaattia.

Vierailija
46/48 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa ohutta pastaa ("enkelin hiuksia"), mekein kuin nuudelia valmiin pastakastikkeen kanssa.

Toista odottaessani himoitsin eineslihapullia (en ole kyllä saanut niitä alas sen jälkeen)

Kolmatta odottaessani söin ihan hulluna ruisnäkkileipää, siis semmoista kuivattua reikäleipää

Vierailija
47/48 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retiisejä!!! Myös synnytyksen jälkeen. Muille tuotiin osastolle kukkia, mulle retiisinippuja🙂

Vierailija
48/48 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut erityisemmin mielitekoja, vaan enemmänkin sellaisia, joita EI tehnyt mieli syödä. Ainoana outona himona tulee mieleen esikoisen odotuksen loppuajalta aladoobi ja banaanit, joita yleensä olen vieroksunut.