Mitä ruokaa himoitsit,kun olit raskaana?
Kommentit (48)
Fazerin sinistä suklaata. Kilot kyllä karisi nopeasti imetyksen aikana joten ei haitannut. 😊
Mä söin tomaatteja ja sipulia raakana.
En muista että mulla olisi ollut joku mieli teki ruuan suhteen mutta jostain syystä kahvinhajua inhosin alkuraskaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sinistä suklaata. Kilot kyllä karisi nopeasti imetyksen aikana joten ei haitannut. 😊
Kilot lähti. Maito oli niin rasvaista, että se oli lähes keltaista.
Vierailija kirjoitti:
Terveellisiä molemmat.
Turkinpippureita ja valkosipulia. Suklaata en voinut sietää, vaikka normaalisti rakastan sitä.
En mitään. Varsinkin loppuvaiheessa tuntui, että vauva vie kaiken tilan enkä tuntenut edes nälkää.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Oksensin kaiken 24/7 yli puoli vuotta.
Ensin meni niin. Pahin haju oli supermarketin aulan muovimatto. En päässyt sinne kauppaan moneen kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Olin raskaana 2000 vuonna. Muistan, että fetajuustosalaattia. En edes tiedä saiko/saako
Fetaa syödä raskaana mutta itse en uskaltanut
Miksi?
Puolukkavispipuuroa. Esikoista odottaessa.
Vierailija kirjoitti:
Söin tomaatteja ja sipuleita kokonaisena kuin omenoita. Mikään määrä ei riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin tomaatteja ja sipuleita kokonaisena kuin omenoita. Mikään määrä ei riittänyt.
Hyi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomaateista ja sipulista on ihmisen elimistölle hyviä flavonoideja. Käytän ruuanlaitossa paljon sipulia ja tomaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomaateista ja sipulista on ihmisen elimistölle hyviä flavonoideja. Käytän ruuanlaitossa paljon sipulia ja tomaatteja.
Saamarin fiksu poika tuli tomaatin ja sipulin syöjälle. On se palstan himoitsema DI.
Nötköttiä. Vedin sitä raskauksien aikana monta purkkia kun oksentelun takia energiat olivat ihan nollilla. Yleensä söin suoraan purkista.
Raskaana ihmisen kroppa himoitsee tarvitsemiaan ravintoaineita. Himo on kova, jos jotain puuttuu.
taululiitua teki mieli, en kyllä maistanut. Ahvensoppa oli toinen mieliteko