Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiselle: Miten haluaisit, että tyydyttäisin sinua?

Vierailija
25.07.2026 |

Muulla kuin peniksellä. Nuolemalla edestä vai takaa, sormilla klitorista vai anaalia, suutelemalla kehoasi, varpaitasi, rintojasi, käyttämällä dildoa tai satiasfireria ym. , 

Tai miten haluaisit miehen tyydyttämään sinut orgasmiin?

Minua kiihottaa valtavasti, että saisin tuntea ja nähdä sinut kun saat orgasmin.

Kerro mikä saisi sinut kiimaan ja orgasmiin.

M47

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nainen! Miten olisi jos jaettaisiin nautinnon kokemuksia kirjoittelemalla täällä olisi kiva hetki päivästä tehdä hyvää sinulle kenestä tuntuu samalta kuin minulla halut vie nauttimaan.

Vierailija
42/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutelemalla kaulaani ja rintojani ensin. Sitten siirtyisit kiusoittelevasti suudellen alaspäin. Nuolisit ja imisit klitorista ja pari sormea voisi olla sisälläni. Jatkaisit niin kauan, että saisin järisyttävän orkun. Sen jälkeen voisit vielä naida minua.
N45

Oletko märkänä nyt kun huuleni hyväilevät alavatsassa ja aistin kiimaisen tuoksui mikä kutsuu jatkamaan yhä alemmas avointa häpyäsi kohden ..

Todellakin olen.

Ihana pillusi valuu ja tuoksuu niin kiimaiselta ja suuta kaipaavalta kun sormeni koskettaa avointa liukasta vulvaasi  hyväillen häpyhuuliesi välissä samalla kun nuolen ja suutelen pitkin reisiesi sisäpintaa kastellen...

Kuulostaa täydelliseltä, jatka vaan…

Kieleni kastelee reisiesi välissä kun nautin näystä miten sormeni liukuu pillusi huulilla työntäen välillä isääsi liukuen  hyväilemään kuumaa pillua ..

Voihkin jo tässä vaiheessa, niin täydellistä.

Levitä reisiä su ja suuni löytää pillusi huulille sormeni hyväilevät pyörivin liikkein g-pistettä kosketellen turvonneessa pillussasi...

Orgasmi on jo aivan lähellä. Kosketuksesi tuntuu niin täydelliseltä kiimaisessa pillussani.

Nuolen leveällä kielelläni avointa pilluasi alhaalta ylös välilihalta klitorista kohden kädet pakaroitasi puristellen kieleni pyörii pillun suuaukolta...

Tarrautunut hiuksiisi kiihkolla. Olen jo räjähtämispisteessä.

Nautin valuvan pillusi kiimaiselta tuoksusta ja mausta kun tunnen sen pienen värinän ja tykytyksen joka tuntuu peräaukollasi asti kun työnnän etusormeni sisään ja kullini työntyy pilluusi...

Työnnän sinua lantiosta syvemmälle itseeni ja täytät minut kokonaan.

Kiimainen pillusi imee kullini puristuen sen ympärille sykkien ensimmäisen orgasmin aallon tunturissa kuumassa kehossasi...

Jatkat minun panemisesta armottomasti. Pilluni sykkii voimalla orkkujen jälkimainingeissa.

Käännän sinut nelinkontin ja työnnän liukkaan ja märkänä kiiltävän kovan kullini turvonneen pillusi pohjaan asti upoten tartun hiuksiisi lujalla otteella vetäen päätäsi ylös ja kulli uppoaa yhä uudestaan syvälle sisääsi...

Just toi kiihottaisi mua lisää ja olisin jo lähellä uutta orgasmia. Työntäisin lantiota sua vasten sun panemisen tahdissa.

Tunnit niin hyvältä ja kiimasi vaan lisää nautintoani aivan tajuttoman hyvältä tuntui orgasmin aallot kun pillusi puristeli kulliani ja valut märkänä kasseja ja alavatsaani kastellen vedän hiuksiasi niin että pääsen suutelemaan paljasta niskaasi ja paisunut klitoris jota sormilla hyväillen...

Panet mua niin eläimellisesti ja tunnen, kuinka huippusi lähestyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nainen! Miten olisi jos jaettaisiin nautinnon kokemuksia kirjoittelemalla täällä olisi kiva hetki päivästä tehdä hyvää sinulle kenestä tuntuu samalta kuin minulla halut vie nauttimaan.

Tuletko kolmanneksi mukaan?  Siitä ei olekaan kokemusta, mutta haaveilen. 

Vierailija
44/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää runkkumateriaalin kalastelijat on kyllä säälittävää porukkaa. Miksi ette tee noita juttuja naistenne kanssa? Niin, juuri siksi...

Tuntuu nää jutut sinunkin kiinnostavan kun itsekin täällä roikut kommentoimasta.

Voit toki poistua hoitelemaan sitä omaa naistasi.

On varsin palkitsevaa lukea näitä teidän kuvitelmianne ja miettiä syitä, miksi ette oikeassa elämässä saa muuta kuin kättänne. Olisi toki ihan kivaa, jos teilläkin olisi aktiivinen ja tyydyttävä seksielämä. Toki runkkaaminen on tyhjää parempi ratkaisu silti. 

Mistä sä tiedät, mitä nää saa oikeassa elämässä. Jotkut on vaan niin seksuaalisia, että tarvii enemmän mitä puoliso pystyy tarjoamaan. Parempi tää, kun lähteä pettämään. 

Puolison valinta onkin tarkkaa hommaa. Joillakin se onkin mennyt pahasti vituilleen.

Vierailija
45/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suutelemalla kaulaani ja rintojani ensin. Sitten siirtyisit kiusoittelevasti suudellen alaspäin. Nuolisit ja imisit klitorista ja pari sormea voisi olla sisälläni. Jatkaisit niin kauan, että saisin järisyttävän orkun. Sen jälkeen voisit vielä naida minua.
N45

Oletko märkänä nyt kun huuleni hyväilevät alavatsassa ja aistin kiimaisen tuoksui mikä kutsuu jatkamaan yhä alemmas avointa häpyäsi kohden ..

Todellakin olen.

Ihana pillusi valuu ja tuoksuu niin kiimaiselta ja suuta kaipaavalta kun sormeni koskettaa avointa liukasta vulvaasi  hyväillen häpyhuuliesi välissä samalla kun nuolen ja suutelen pitkin reisiesi sisäpintaa kastellen...

Kuulostaa täydelliseltä, jatka vaan…

Kieleni kastelee reisiesi välissä kun nautin näystä miten sormeni liukuu pillusi huulilla työntäen välillä isääsi liukuen  hyväilemään kuumaa pillua ..

Voihkin jo tässä vaiheessa, niin täydellistä.

Levitä reisiä su ja suuni löytää pillusi huulille sormeni hyväilevät pyörivin liikkein g-pistettä kosketellen turvonneessa pillussasi...

Orgasmi on jo aivan lähellä. Kosketuksesi tuntuu niin täydelliseltä kiimaisessa pillussani.

Nuolen leveällä kielelläni avointa pilluasi alhaalta ylös välilihalta klitorista kohden kädet pakaroitasi puristellen kieleni pyörii pillun suuaukolta...

Tarrautunut hiuksiisi kiihkolla. Olen jo räjähtämispisteessä.

Nautin valuvan pillusi kiimaiselta tuoksusta ja mausta kun tunnen sen pienen värinän ja tykytyksen joka tuntuu peräaukollasi asti kun työnnän etusormeni sisään ja kullini työntyy pilluusi...

Työnnän sinua lantiosta syvemmälle itseeni ja täytät minut kokonaan.

Kiimainen pillusi imee kullini puristuen sen ympärille sykkien ensimmäisen orgasmin aallon tunturissa kuumassa kehossasi...

Jatkat minun panemisesta armottomasti. Pilluni sykkii voimalla orkkujen jälkimainingeissa.

Käännän sinut nelinkontin ja työnnän liukkaan ja märkänä kiiltävän kovan kullini turvonneen pillusi pohjaan asti upoten tartun hiuksiisi lujalla otteella vetäen päätäsi ylös ja kulli uppoaa yhä uudestaan syvälle sisääsi...

Just toi kiihottaisi mua lisää ja olisin jo lähellä uutta orgasmia. Työntäisin lantiota sua vasten sun panemisen tahdissa.

Sun voihkinta, tuoksu, vastaliikkeet, seksikäs takapuoli, hiostunut selkäsi, saavat munkin nallin olemaan lähellä laikeamista. Haluan kuitenkin pitkittää vielä vähän. Nauttia sinusta otteessani. Toisesta orkustasi. Työnnyn 17 senttisen sauvani kahvaa myöten pillusi perälle sinne pysähtyen. Pidän sua yhä tiukassa otteessani toinen kourani hiuksissasi, toinen kankkuasi puristaen. Tunnen kuinka alat väristä... Tunnen kiiman tuoksun ympärillämme.

M 58

Ooh, mua on tullut toinenkin mies hoitelemaan. Siitä vaan, monet kerrat olen ollut kahden miehen käsittelyssä yhtä aikaa ja aina valmis uudestaan. Parhaita kokemuksia.

Toinen meistä siirtyy eteesi. Hän nostaa hartiasi ylös ja hyväilee kasvojasi, kohottaa päätäsi. Nojaa käsivarsiisi. Siten hän ylettää punnitsemaan roikkuvia rintojasi käsissään. Näet sumealla katseella hänen puoliheijarissa vaappuvan kalunsa aivan edessäsi. 

Odotan malttamattomana, että saan sen suuhuni. Olen niin liekeissä, kun kaksi miestä nauttii minusta.

Siis kaksi miestä nauttii toisistaan.

Vierailija
46/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni liityn mukaan tulet saamaan kahden miehen huomiota vain nauttimalla miten kehosi reagoi samanaikaisia hyväilyihin...

Vierailija
47/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni liityn mukaan tulet saamaan kahden miehen huomiota vain nauttimalla miten kehosi reagoi samanaikaisia hyväilyihin...

Anteeksi. Siis neljänneksi mukaan. Tarkoitin kolmatta miestä. 

Vierailija
48/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan sun rinnoista kiinni ja työnnän terskaa ...suukota

Vierailija
49/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on valitettavasti jäätävä toistaiseksi taka-alalle seuraamaan, miten ketju kehittyy. Toivottavasti nautitte.

M58

Vierailija
50/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on valitettavasti jäätävä toistaiseksi taka-alalle seuraamaan, miten ketju kehittyy. Toivottavasti nautitte.

M58

Miksi et halua neljän kimppaa? 

Vierailija
51/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

Erittäin kiihoittava ajatusleikki. Just nyt jätettävä N45 teidän käsittelyynne. Uskon  että osaatte ohjata hänet hiiitaasti, mutta varmasti ja määrätietoisesti nautinnon huipulle useammankin kerran.

M 58

Vierailija
52/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

Erittäin kiihoittava ajatusleikki. Just nyt jätettävä N45 teidän käsittelyynne. Uskon  että osaatte ohjata hänet hiiitaasti, mutta varmasti ja määrätietoisesti nautinnon huipulle useammankin kerran.

M 58

N45, puristuss pakaraasi

Vierailija
53/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

M 58

N45, puristuss pakaraasi

Me voidaan jatkaa joskus myöhemmin kahdestaan, jos haluat!

Vierailija
54/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

M 58

N45, puristuss pakaraasi

Olisi kyllä mukavaa

Missä voitais jatkaa..

Vierailija
55/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä töihin.

Vierailija
56/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

M 58

N45, puristuss pakaraasi

Olisi kyllä mukavaa

Missä voitais jatkaa..

Täällä mies haluaisin tulla kokemaan kanšsasi nauttia miten saat hyvään oloa.

Vierailija
57/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v.ttu, mikä runkkareiden ketju.

Vierailija
58/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nainen onko pakarat sinulla herkkä erogeeninen alue miten hyväilyä tuntuu olisi ihanaa saada hieroa peppuasi, tuntuisiko antavan kiihoittuneen olotilan..

Vierailija
59/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet juttelevat täällä keskenään 🤣🤣🤣

Yksi ja sama ukko satuilee!

Vierailija
60/165 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet juttelevat täällä keskenään 🤣🤣🤣

Yksi ja sama ukko satuilee!

Ja vemputtaa kikkeliään raivoisasti, jotta saisi sen ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä