Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiselle: Miten haluaisit, että tyydyttäisin sinua?

Vierailija
25.07.2026 |

Muulla kuin peniksellä. Nuolemalla edestä vai takaa, sormilla klitorista vai anaalia, suutelemalla kehoasi, varpaitasi, rintojasi, käyttämällä dildoa tai satiasfireria ym. , 

Tai miten haluaisit miehen tyydyttämään sinut orgasmiin?

Minua kiihottaa valtavasti, että saisin tuntea ja nähdä sinut kun saat orgasmin.

Kerro mikä saisi sinut kiimaan ja orgasmiin.

M47

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko 2 vaativaa urosta tulla naimaan mua ihan kunnolla. Täällä. Kaikkiin aukkoihin. Kertokaa, mitä tekisitte, olen täysin teidän käytettävissä ensi yön. Kaikki käy. Täällä.

N35

Siis M48

Vierailija
162/165 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 min ja tuijotus. Seinään. Ei sanoja. Ei katsekontaktia. Ei suutelemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-3 min ja tuijotus. Seinään. Ei sanoja. Ei katsekontaktia. Ei suutelemista.

Muuten kävisi mutta suudella pitää ja intohimoisesti 😘

Vierailija
164/165 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä naisena voin miehen antaa nussia kurkkuuni silloin tällöin piristääkseen seksielämäämme. Enhän mä siihen kuole ja kun mies tekee vastavuoroisesti minun toiveen mukaisia vaikkei häntä niin innostavia eroottisia juttuja niin eikö tilanne ole win win? Ja molemmat kunnioittavat toisiaan ja osoittavat sen teoillaan ja sanoillaa joka päivä.

Kunnioitettava asenteesi parisuhteessanne, vaikken mä koekaan jääväni mitään paitsi just siitä, kun kumppanini ei varmasti sallisi mun panevan häntä kurkkuunsa. Mut kerro tarkemmin niistä omista toiveistasi, joitten tiedät/ arvelet olevan vieraampia sun miehelllesi.

Vierailija
165/165 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluaisin kokea, että joku mies nussii mua rajusti suuhun. En tiedä yhtään, tykkäisinkö edes, mutta ajatuksena hyvin hot! Miehet, kertokaa, miten tuntemus eroaa tuossa verrattuna tavalliseen suikkariin?

N53

Pitäisi ensin saada se tavallinen suikkari, että voisi verrata.

T: M seksuaalisesti aktiivisessa liitossa jo 30 vuotta

Etkö muka ikinä oo saanut tavallista suikkaria😉

N53

Täysin rehellisesti voin vastata että en. Kaikkea ei näemmä voi saada, vaikka seksiä paljon olenkin saanut ja antanut.

Mulla aika samanlainen tilanne. Tai siis en oo koskaan lauennut naisen suuhun. Kyllä sellaisenkin kanssa voi elää. Tyydyttävää seksiä yhä kuitenkin, vaikka nykyisin varsin harvakseltaan. Se häiritsee enemmän. Ja olishan vielä huumaavaa kokea mm. naisen kiimainen aloitteellisuus.

M 60+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi