Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
saako raskaana käyttää mitään allergialääkettä,tippoja,jne..?
Kommentit (2)
Pharmacassa sanotaan yksiselitteisesti:" Eläinkokeista ei ole raportoitu haitallisia vaikutuksia sikiöön. Setiritsiinin käytöstä raskauden aikana on vain vähän kokemuksia. Setiritsiiniä tulisi välttää raskauden aikana. "
Zyrtecin vaikutuksia sikiöön ei tiedetä, koska käyttökokemuksia on niin vähän ja olisi epäeettistä tutkia raskaina olevilla lääkkeen vaikutuksia.
Jos raskausaikana pakko on käyttää allergiaan lääkettä niin sitten mieluiten paikallisesti: silmätipat tai nenäsumute.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mulle lääkäri määräsi silmätippoja ja nenäsumutteen, mitään suun kautta otettavia ei saa ottaa,ja muistaakseni zyrteciä ei saa käyttää,jostain luin tai joku kertoi!