Myykää kiireesti ne muumimukinne
Sokea Reettakin näkee, että tuokin kupla on nyt puhkeamassa ja kohta kaikki yrittävät päästä epätoivoisesti eroon arvottomiksi muuttuvista mukeista. Tai no ehkä noista joku euron kirpparilla maksaa. Jos maksaa.
Kommentit (63)
Miksi myisin? Myy sinä, ap, pääsi.
Mutta entä jos mä tykkään juoda aamukahvini Nipsu-mukista?
Vähän yhdellä sun toisella on kaapit täynnä noita kippoja ja uusia pukataan markkinoille hurjaa tahtia. Ei ihme jos kiinnostus hiipuu.
Kaikki kuplat ovat joko puhjenneet tai puhkeamassa. Keräily harrastuksena on tullut tiensä päähän. Kun keräilijäsukupolvesta aika jättää, jää paljon tavaraa, josta tulee arvotonta.
Mulla ne on ihan arkikäytössä aamukahvi - ja iltateemukeina, en ole ajatellut myydä. Ikinä ymmärtänyt, miksi niitä olisi pitänyt hommata tusinoittain kaapin hyllylle pölyttymään. Astiat on käyttöä varten...
Myisin, jos joku ostais. Kaapissa muumimukeja, joiden valmistus lopetettu.
Muumimukeja keränneet koittaa puolustautua sillä, että "ovat meillä ihan arkikäytössä ja tykkään niistä". Tehdas on luottanut akkojen keräilyvimmaan ja syytänyt markkinoille satoja malleja. Hinnat tietysti nousseet koko ajan. Mainio kusetus LOL 🤣🤣🥸
Vierailija kirjoitti:
Omapa on asiasi. Älä sitten kuitenkaan vikise kun nuo ovat liki arvottomia muutaman vuoden päästä.
On yksi muki jonka sain lahjaksi. Ei ole arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Muumimukeja keränneet koittaa puolustautua sillä, että "ovat meillä ihan arkikäytössä ja tykkään niistä". Tehdas on luottanut akkojen keräilyvimmaan ja syytänyt markkinoille satoja malleja. Hinnat tietysti nousseet koko ajan. Mainio kusetus LOL 🤣🤣🥸
Hyvin rakennettu kusetus toi mukihomma pohjimmiltaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Ime persvittuas huoranpentu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omapa on asiasi. Älä sitten kuitenkaan vikise kun nuo ovat liki arvottomia muutaman vuoden päästä.
Toistan: myy sinä pääsi. Mukit ovat päivittäisessä käytössä, kuka hullu niitä kerää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persvittuas huoranpentu.
Aika suloista tuo murrosikäinen angsti. Kyllä se parissa vuodessa helpottaa, yritä jaksaa😘
Kyllä muumimukeilla säilyy aina jonkunlaiset markkinat. Alue on laajempi kuin Suomi.
Huh huh teitä taas kannattaako tää näin vakavasti ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja mitä sitten? Onko sun mielestä parempi keräillä tietokonepelejä tai kaljatölkkejä tai muuta arvotonta roinaa sinne kuppasen yksiösi nurkkaan? Harrastuksensa kullakin, mutta ainut kusetus olet sinä, "nauramassa" täällä jokaiselle 24/7 joka ei elä niinkuin sinä. Yritä jo pikkuhiljaa rauhoittua.
Inhoan muumeja. Ei löydy tästä kodista mitään missä on muumeja.
Taitaa ainoa pelastus olla siinä, että ulkomailla innostuisivat noita keräilemään, mutta tuskinpa innostuvat. Itse ostin aikoinaan noita juhlarahoja joiden piti olla loistavan tuottoisa keräilykohde. Ja paskan marjat oli.
Vierailija kirjoitti:
Myisin, jos joku ostais. Kaapissa muumimukeja, joiden valmistus lopetettu.
Minulla on yhtä vaille kaikki. Aina olen heti ilmestyessään ostanut uuden. EN VARMASTI MYY. NÄIN HYVÄÄ KORKOA EI SAA PANKISTA 🤣🤣🤣🤣🤣
No jo oli aikakin tuon kuplan puhjeta