Kaikki kunnossa- sarjasta..
Pikkasen oli ahdistava kohtaus tuo käsiraudoilla leikkiminen.. Minkähän takia mä ahdistun joka ikisen jakson aikana?? (niin ja silti on pakko katsoa) Ahdistava ohjelma!
Kommentit (4)
Ku niiden pojalla murtu käsi oona muka itkien ryntäs paikalle mutta eipä muuten lapset kiinnosta!
Silti pakko kattoo! En ymmärrä mitä varten tea ja se mies ees seurustelee?? Ja jotenki luulin et oonalla on 2 tyttöä mut poikahan tuo vaalee on..
Muuten en ole ihan tajuttomasti sarjasta ahdistunut, mutta kyllähän se ajattelemaan laittaa. Jotenkin siitä Oonan ja Ilarin muutama jakso sitten tapahtuneesta pettämis-tappelukohtauksesta tuli ihan oma ero mieleen; yhtä hullu kai sitä itsekin on silloin ollut kuin Oona..
Olin suhteen alkuaikoina joissakin asioissa ihan samanlainen (siis täysi pentu!) kun yllättäen olinkin äitipuolena huseeraamassa eikä mies halunnut yhteisiä lapsia.
Mutta jotenkin se Oona ärsyttää.. Kauhistuneena ajattelin yhden jakson aikana että jos joku huutaisi minulle samalla tavalla (lässyttää ja lässyttää koko ajan samasta asiasta ja ärsyttää tahallaan) niin minä varmaan löisin..