Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hän oikeasti maailman seksikkäin mies? Oikeasti?

Vierailija
25.07.2026 |

Onko Fabio maailman seksikkäin mies? 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ab5dbc4d-98ba-4475-924c-e0d37c…

Mun mielestä ei. Joku kasvoissa tökkii. Nenäkö? 🤔

Mun mielestä Jason Momoakin on seksikkäämpi. Hänessä on enemmän särmää ja rosoisuutta. Silti komealla tavalla. 

https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung-ss&hs=0Sz&sca_e…

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Päinvastoin, nylyaikana sinäkin saat miehenä kuolata muita miehiä ihan vapaasti. 

80-luku oli konservatiivista ja silloin homot ja bit joutuivat elämään kaapissa. Saattoivat sitten tuijottaa noita Fabioitaan ns sosiaalisesti hyväksytyllä tavalla.

Vierailija
42/58 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs samalla tavalla kuin Liberace. Vetoaa varmaan ihan kybällä yli 70-vuotiaisiin homomiehiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä? 

Ei varmasti naisten. 

Vierailija
44/58 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, Veeti löysi itselleen unelmien miehen <3 onneksi se ihastus Arto Satoseen meni ohi.

Vierailija
45/58 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTEKÖ LUE ENSIN ENNEKUIN KIRJOITATTE KYNÄ SAVUTEN!

"Italialaisamerikkalaisen Fabion rintalihakset mullistivat mallimaailman, ja miehestä tuli 80- ja 90-luvuilla seksikkyyden ruumiillistuma. Tällaista on hänen elämänsä nyt pian seitsemänkymppisenä."

Vierailija
46/58 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso leuka.

Vierailija
47/58 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sally Spectran lomaromanssi :D Tuo ukkohan oli eräänlainen aikansa ilmiö kuten myös Hulk Hogan. 

Vierailija
48/58 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies viettelevästi siivuttaa kebabbia voimikselle, siinä on riman taso nykysin.

Vierailija
49/58 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kuten jutussa sanotaan, 80-luvulla. Käsitys seksikkyydestä muuttuu ajan kanssa. Eivät ne 80-luvun seksisymbolinaisetkaan pärjää nykyveetien silmissä jollekin Sydney Sweeneylle, mutta 80-luvun nähneet voivat arvostaa.

Kuka tahansa naisnäyttelijä on kauniimpi kuin ko. downin näköinen mölliskö, joka on tissiensä takia nostettu esille. 

Vierailija
50/58 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky-Fabiosta tulee tosiaan mieleen Reetu. Tulee mieleen myös Brooke Shields, vaikka Brooke toki oli nuorena hyvännäköinen ja on nykyäänkin. Mitä mahtaa Reetu tykätä, kun häntä verrataan 67-vuotiaaseen italialais-amerikkalaiseen ex-sexjumalaan?

Vierailija
51/58 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä. Meinasin tukehtua kahviin kun alkoi hillitön naurukohtaus.

Vierailija
52/58 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulahdus kasarilta. 😄 

Vierailija
53/58 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea ukkeli. En tajua miksi noiden menneiden päivien urosten on pakko pitää tuollainen ällöttävä liruletti. Danny ja Sami Kuronen mm. Sami voisi olla hot jos se leikkaisi sen päivänpaistaman liiskatukan lyhyeksi.

Vierailija
54/58 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydney Sweeney kiinnostaa miehiä isojen tissiensä takia. Kasvot ovat ihan tavalliset, varsinkin ilman meikkiä.

Vierailija
55/58 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanikäisistä Lenny Kravitz on huomattavasti seksikkäämpi.

https://www.esquire.com/style/grooming/a63973567/lenny-kravitz-ysl-y-le…

Varmaan joo, mutta jos minun olisi jostain syystä pakko ottaa kuuskymppinen mies, niin en haluaisi Lennyä sen enempää kuin Fabiotakaan.

Minun valintani olisi Mads Mikkelsen tai Jeff Goldblum (nyt hän on jo 70+, mutta hänet 10 vuotta sitten).

Vierailija
56/58 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydney Sweeney kiinnostaa miehiä isojen tissiensä takia. Kasvot ovat ihan tavalliset, varsinkin ilman meikkiä.

Mä en ole edes kuullut kenenkään miehen puhuvan koko Sydney Sweeneystä. Tunnen paljon pari-kolmekymppisiä miehiä, eikä kukaan heistä ole hänestä puhunut.

Ainoat, joiden olen kuullut ihailevan Sydney Sweeneytä, ovat olleet 40+ naisia.

Ainakaan mun kuplassa miehet ei ihaile sellasia laitettuja ja vahvasti meikattuja julkkisnaisia, vaan just jotkut 35-45v naiset.

Vierailija
57/58 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti kyllä fabio ei muka kelpaa mutta kun menen viihteelle lihavan alle 170cm pakistani tutun kanssa jopa hän kelpaa varsin hyvin keski ikäisille suomiakoille.

Menkää tasokkaampiin paikkoihin. Känniset pubiruusut lähiöräkälässä nyt yrittää iskeä ketä vain.

Ei lihavan alle 170cm pakistanikaverin kanssa mihinkään tuon tasokkaampiin paikkoihin mennä :D

Vierailija
58/58 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol ei oo fabio eikä ason momoakaan kovin seksikäs

sydney sweeney on kyllä kaunis, mutta kyllä kauniita naisia on aina ollut

Sydney Sweeneystä tulee mieleen Kylie Minogue kasarilta. Kylie oli kyllä kauniimpi (eikä mitenkään erityisen kaunis hänkään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi