Jutelkaa mun kanssa
Ei ole taaskaan mitään tekemistä
Kommentit (501)
Ilkeilevälle miehelle olit ostamassa jopa 500- 600€:n lahjaa. Eikö tuollaiset summat ( jos jostain saa) kannattaisi säästää niihin implantteihin, eikä tuosta vaan tuhlata? Olisi luultavasti ollut vuosien mittaan muutakin, joista olisi kertynyt tähän mennessä rahaa hammasrahastoon.
Millä meinaat maksaa sen velan? Siinä kun taitaa olla aika, jonka kuluessa se pitää maksaa. Ja sulla on väittämäsi mukaan nyt jo lähes olemattomat tulot. Mutta mikäs siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mieskö takaisi sen lainan?
En tiedä vielä. Se maksaa vähintään 20 000 euroa.ap
Eli mies, joka ei yleensä jousta kohdallasi melkein yhtään takaisi yllättäen lainasi?
Semmost sitten tänään. Uusia, hurjia suunnitelmia, taas vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait mustikoita?
Mies osti ne. Itse perkasin.ap
Vierailija kirjoitti:
Eli mies, joka ei yleensä jousta kohdallasi melkein yhtään takaisi yllättäen lainasi?
No ei varmaan takaisi, mutta mä aion joten rahoittaa hhampaaniap
Anna olla niiden implattien kanssa. Sjögrenin syndrooman vuoksi implanttihommat saattaisivat nekin epäonnistua. Sillä 20 tontulla pystyt muuttamaan omaan vuokra-asuntoon, ehkä jopa omistusasuntoon. Ne kun eivät syrjäseudulla paljoa maksa.
Vierailija kirjoitti:
Anna olla niiden implattien kanssa. Sjögrenin syndrooman vuoksi implanttihommat saattaisivat nekin epäonnistua. Sillä 20 tontulla pystyt muuttamaan omaan vuokra-asuntoon, ehkä jopa omistusasuntoon. Ne kun eivät syrjäseudulla paljoa maksa.
En halua elää ilman hampaita. Se vaikuttaa kaikkeen. Esim työn saantiin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua elää ilman hampaita. Se vaikuttaa kaikkeen. Esim työn saantiin.ap
Et sinä töitä saanut silloinkaan, kun sulla oli hampaat. Sulla on ihme päähänpinttymiä. Fiksoidut johonkin asiaan oli siinä järkeä tai ei.
Jollain tavalla mun pitää elättää itseni ja haluan hampaat niinkuin muillakin ikäisilläni on.ap
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla mun pitää elättää itseni ja haluan hampaat niinkuin muillakin ikäisilläni on.ap
Miksi alapeukut?ap
Vierailija kirjoitti:
Te ilmeisesti elelisitte tyytyväisenä hampaattomina?ap
Ihmiset ovat hyvin erilaisia. Myös sen suhteen, miten käsittelevät ja suhtautuvat asioihin. Jollekin hampaattomuuskin voi olla asia, jonka kanssa pystyy elämään. Toisella asia voi olla hyvinkin vaikea. Itsekin kyllä olet väittänyt, että olet jo hyväksynyt asian. Mutta se ei sitten pitänytkään paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ilmeisesti elelisitte tyytyväisenä hampaattomina?ap
Ihmiset ovat hyvin erilaisia. Myös sen suhteen, miten käsittelevät ja suhtautuvat asioihin. Jollekin hampaattomuuskin voi olla asia, jonka kanssa pystyy elämään. Toisella asia voi olla hyvinkin vaikea. Itsekin kyllä olet väittänyt, että olet jo hyväksynyt asian. Mutta se ei sitten pitänytkään paikkaansa.
Onhan se vaikeaa esim syödä jossain ravintolassa, kun sen huomaa syömisestä, ettei ole hampaita. Tai mennä jonnekin viralliseen palaveriin tai vaikka teatteriesitykseen tms.ap
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopuksi pitää keksiä ohjelmaa.ap
Viinipullo ja musiikinkuuntelua niin kuin aina ennenkin.
Kyllä ne on. Mutta yritän jos saisin velkaa. Kyllä minäkin haluan saada hampaat niinkuin muillakin on.ap