Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutelkaa mun kanssa

Vierailija
25.07.2026 |

Ei ole taaskaan mitään tekemistä 

Kommentit (498)

Vierailija
461/498 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä juteltaisiin ?

En tiedä. Mulla oli ihan kiva päivä tänään. Sain mustikoitakin.ap

Kiva juttu, mullakin, kävin kaupassa, siellä kauppias piti bingoa, eräs nainen voitti 40e ja toinen 100e lahjakortit.

Vierailija
462/498 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpän saa siivota laittaa myyntiin.

Aloitin jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä ne mustikat nyt sitten laitoit, kun ei ole pakastinta?

Mulla on pienessä jääkaapissa,  pieni pakastinlokero.ap

Vierailija
464/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä ne mustikat nyt sitten laitoit, kun ei ole pakastinta?

Mulla on pienessä jääkaapissa,  pieni pakastinlokero.ap

Sellainen mini kokoinen.ap

Vierailija
465/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaiva sulla on jos invamopolla menet ja onko sulla kavereita

Vierailija
466/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaiva sulla on jos invamopolla menet ja onko sulla kavereita

Ei mulla ole invamopoa. Ne on kalliita eikä mulla ole ystäviä.ap

Vierailija
467/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onnellinen että kouluajat on ohi.ap

Vierailija
468/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinkohan mä tuon hampaattomuuden takia eutanasian?ap

Vierailija
469/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt elää nuoruus järkevämmin.ap

Vierailija
470/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt elää nuoruus järkevämmin.ap

Pitäisi lopettaa tämän alituinen jankkaaminen ja keskittyä nykyiseen elämään. Aika kuluu ja on ohi, ennen kuin huomaatkaan. 

Vierailija
471/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän piti olla jo hyväksytty asia? Ihmisillä on kuule kuolemaan johtavia, todella kamalia sairauksia. Joissa on sellaisia kipuja, että mikään ei auta.

Vierailija
472/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi🙈🙈🙈🙈🙈

Vierailija
473/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän piti olla jo hyväksytty asia? Ihmisillä on kuule kuolemaan johtavia, todella kamalia sairauksia. Joissa on sellaisia kipuja, että mikään ei auta.

No sitä on vaikea hyväksyä. On vaikea käydä syömässä esim ravintolassa tai kahvilla tai missään, missä joutuu puhumaan. Tykkäisitkö itse kulkea hampaattomana?ap

Vierailija
474/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä tekareissa mättää? Lähes kaikilla on alkuun ainakin ajoittain oksettamisen tunnetta ennen kuin niihin tottuu. Minuutti kerrallaan alat harjoitella.

Vierailija
475/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ olet ihan ITSE täällä kertonut ja väittänyt useita kertoja, kuinka olet päättänyt hyväksyä hampaattomuutesi. Ja kuinka "Ihan HYVIN syöminen onnistuu ilman hampaita". Että jopa kanaa eli lihaa pystyt syömään. Ja voit "Ihan hyvin nykyään käydä syömässä, kahvilassa, baarissa, elokuvissa tms." Eikä puhuminenkaan ilman hampaita haittaa tms. Sitten käännät asian TÄYSIN päälaelleen!! Ymmärrätkö, miten sekavalta tuo vaikuttaa????? Ei ole ihme, jos ihmiset eivät usko puheisiisi. 

Vierailija
476/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälle ap:lle eli Ammattivalittajalle kannata antaa yhtään mitään neuvoja. Haluaa apua, mutta eivät ne neuvot mene perille. Muuttaa mieltään nopeammin, kuin tuuliviiri. Eikä aina voi edes tietää, mitkä sen jutuista ovat totta. On todistanut tämän jo vuosien ajan.

Vierailija
477/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä on vaikea hyväksyä. On vaikea käydä syömässä esim ravintolassa tai kahvilla tai missään, missä joutuu puhumaan. Tykkäisitkö itse kulkea hampaattomana?ap

Kuka sellaisesta "tykkäisi"? Mutta jos ei ole vaihtoehtoja, asia pitää yrittää hyväksyä. Tai ainakin yrittää elää asian kanssa. Monilla ihmisillä on elämässään asioita, joiden kanssa on vain pakko yrittää elää. Vaikkapa joku sairaus tai ominaisuus, joille ei yksinkertaisesti voi mitään. Silti niistä asioista huolimatta, elämä voi olla ihan elettevää. Elämässä on sekä hyviä, että huonompia päiviä/ kausia. Kannattaa joskus myös lakata pyörimästä liikaa sen oman napansa ympärillä, suhteuttaa asioita. Aina löytyy joku, jolla menee sinua paremmin tai huonommin. Tämä pitäisi opettaa ihan kaikille ihmisille. Jos vaan oppisivatkin.

Vierailija
478/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SINÄ olet ihan ITSE täällä kertonut ja väittänyt useita kertoja, kuinka olet päättänyt hyväksyä hampaattomuutesi. Ja kuinka "Ihan HYVIN syöminen onnistuu ilman hampaita". Että jopa kanaa eli lihaa pystyt syömään. Ja voit "Ihan hyvin nykyään käydä syömässä, kahvilassa, baarissa, elokuvissa tms." Eikä puhuminenkaan ilman hampaita haittaa tms. Sitten käännät asian TÄYSIN päälaelleen!! Ymmärrätkö, miten sekavalta tuo vaikuttaa????? Ei ole ihme, jos ihmiset eivät usko puheisiisi. 

No se hampaattomuus näyttää kummalliselta. Pystyn kyllä ikenillä syömään ja tähän olisi ratkaisu, hammasimplantit.ap

Vierailija
479/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne implantit ole sulle liian kalliit, ainakin aiemmin asia oli näin? 

Vierailija
480/498 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sekään tyytyväisyys taas kauaa kestänyt. Sait mustikoita ja taaaas mennään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi