Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (530)
Saan veronpalautukset syyskuussa ja luultaavasti ne menee ihan vaan normaaliin elämiseen. Ei ole tulossa kuin vajaa satanen.
Olen työssäkäyvä ja sain veron palautusta. Joka vuosi käytän palautukset autoni huoltoon koska käytän sitä työmatkoilla. Auto on jo 18 v ja ja kuluuhan se käytössä, muuten on aika halvat ajokilometrit kuitenkin. Ajan sillä niin kauan kun on järkevää korjata.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun saan yllimääräistä rahaa kuten veronpalautus niin joku vehje hajoaa. Eilen minun veneen perämoottorin vaihteet hajosi. En saa enää moottoria käyntiin koska vaihde ei mene vapaalle. Olisin halunnut säästää veronpalautuksen mutta nyt ne menee perämoottorin korjaukseen. Viime vuonna multa hajosi läppäri. Tarviin venettä koska kalastan ahevnia ja myyn niitä.
Ahaa, vika siis oli kuin olikin vaihteistossa kuten ketjussa epäilin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6593506/voi-pahus-mun-peramoottori-hajo…
Kaksi putelia K0skenkorvan viinaa. Tosin vähän pitää tyttäreltä lainata.
kolmella sentillä ei osta mitään - eikä noita senttejä pääse edes hyppysissään pitämään
Kummallista että ihmiset innostuu jostain veronpalautuksesta, luulisi ettei kenenkään elämä ole kiinni muutamasta kympistä tai satasesta. Miten sitten suu pannaan jos sitä palautusta ei tulekaan, ollaan syömättä juomatta ja liikkumatta?
Kissojeni terveydenhoitokulupottiin menevät säästöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissan rokotukseen. Loput 50€ lahjoitan hyväntekeväisyyteen.
Parempi säästö tulee kun viet kissat lopetettavaksi.
Sinä voit aina tehdä itsellesi saman, empatiakyvyttömiä sosiopaatteja on ihan liikaa.
Olet sinä kiva ihmisvihaaja
Saan vain 200. Veroprosenttini on siis kohdillaan. En tee mitään erityistä niillä, ne menee normi arkeen ja elämiseen pikkuhiljaa.