Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä "saan" -kommentit. Ettehän te mitää saa, se on ihan sitä teidän ihan itse tienaamaa palkkarahaa, jota on vain verotettu liikaa. 😄 Miten oikeasti työikäiset ihmiset voi olla niin pihalla, että kuvittelevat veronpalautuksen olevan jotain mystistä ylimääräistä rahaa, jota saadaan?? Teillä on liian suuri ennakonpidätysprosentti! Jos kuukausitulot on vakio, säätäkää prosentti niin alas, että saatte palkan mahdollisimman kokonaisena käteen joka kuukausi. Mitä järkeä odottaa vuotta, että saa sen puuttuvan osan palkasta??
T. alle 80€ palautuksia
Minä säädän ennakonpidätykset mieluiten niin, että Rukka Surrapurra saa odottaa touhutonnejaan seuraavaan vuoteen. Pelkkiä palkkaverojen ennakonpidätyksiä ei saa riittävän alas, mutt onneks pääomatuloista ei oteta ennakonpidätyksiä, vaan myyntivoittoverot menee vasta jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia veronpalautukset pitää oikein erikseen tuhlata johonkin? Mulla ne menee vaan tilille muun rahan jatkeeksi.
Mene roskiin, ei kaikilla ole samanlainen talous kuin sinulla
Holhoukseen ne pitäis laittaa, joilla ei raha säily tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä "saan" -kommentit. Ettehän te mitää saa, se on ihan sitä teidän ihan itse tienaamaa palkkarahaa, jota on vain verotettu liikaa. 😄 Miten oikeasti työikäiset ihmiset voi olla niin pihalla, että kuvittelevat veronpalautuksen olevan jotain mystistä ylimääräistä rahaa, jota saadaan?? Teillä on liian suuri ennakonpidätysprosentti! Jos kuukausitulot on vakio, säätäkää prosentti niin alas, että saatte palkan mahdollisimman kokonaisena käteen joka kuukausi. Mitä järkeä odottaa vuotta, että saa sen puuttuvan osan palkasta??
T. alle 80€ palautuksia
Tuskin kovinkaan moni pitää sitä "mystisenä ylimääräisenä rahana". Tuo on vain sinun omaa typerää ajatteluasi. Jos raha tulee tilille, niin ihan hyvin voi sanoa, että sen saa. Ei siinä sen kummempaa ole.
Onhan se verotus ollut päin seiniä vuoden mittaan jos "saa" paljon palautusta. Mutta jos muuten ei kykene säästämään. Mutta jos oisit ottanut rahan joka kk itsellesi ja sijoittanut esim nokian osakkeisiin niin rahasi olisi nyt kurssin ollessa korkealla tuplaantunut tai triplaantunut. JOS.
Alkuperäinen väite oli, että veronpalautusta saavat luulevat rahan olevan "mystistä". Eivät luule. Sinä keksit omaan vastaukseesi ihan muuta möyhöttämistä. Mitä se edes sinua haittaa, jos joku toinen saa palautusta? Tiedäthän muuten, että työtön voi saada palautusta, jos ei ole muuttanut veroprosenttiaan? Toivoisitko, että työtön säästäisi tukirahoistaan ja ostaisi osakkeita?
En ole muuttanut veroprosenttiani, joten tuista on viety se 20% sen parin vuoden ajan jona olen tukia saanut. Tuet leikattiin, ja samalla leikkaantui myös veronpalautus, vaikka kaiken järjen mukaan 20% veroprosentti pienemmästä summasta olisi pitänyt olla vielä enemmän "liikaa" verotettu, joten veronpalautuksen olisi pitänyt kasvaa. Kun se ei kasvanut, työttömän verotus on käytännöllisesti katsoen kiristynyt rajusti, pudotus veronpalautuksessa ensimmäiseen vuoteen nähden oli toistasataa euroa!
Mä sain ansiosidonnaisesta 650 euroa palautuksia.
En mitään! Mulla ei ole mitään pakkoa koko ajan ostella jotain.
Olisipa veronpalautuksia. Tuli yli 1000e mätkyjä
T. Veronmaksaja
Kissan rokotukseen. Loput 50€ lahjoitan hyväntekeväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Parempi säästö tulee kun viet kissat lopetettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi säästö tulee kun viet kissat lopetettavaksi.
Kissa yritti tänään itsaria juoksemalla auton eteen.
Se on 20 venttiilinen ykä, ajaa varmaan 5-pyttyisellä Volvolla ja ykäilee mopopojille tunteakseen itsensä paskantärkeäksi edes jollekin.