Aina nähdessäni pariskunnan en vain voi olla ajattelematta, että jaa nuo panee toisiaan
Onko teillä sama? Olen muuten ihan asiallinen tyyppi, mutta tuo tulee aina mieleen kun näen pariskunnan, etenkin jos oikein esitellään, että tässä on vaimoni/tyttöystäväni/mieheni. Toivon asiallista keskustelua, vaikka tämä kuulostaa varmaan ihan keksityltä.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä, ei mua haittaa. Saa ajatella. Joidenkin kohdalla jopa toivon tuota, esim. anoppi jonka kultapojan olen kavalasti vienyt.
Hah, minäkin vein anopin kultapojan. Anoppia harmittaa ja on suoraan sanonut että "tykkäät hänestä vain koska hänellä on niin ihana v ittu"
No se on jotain mitä anoppi ei kultaiselleen voi antaa ja sehän minua naurattaa.
Miten kulta pojalla voi olla v*TTu?
Ei ole normaalia tonsorttiset pakkomielteet aikuiselta ihmiseltä; joku kehitysvaihe on jäänyt keskeneräiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen vain jos on tosi epäsuhta pari. Esimerkiksi nainen 160 cm ja mies 190 cm. Miten ne oikein panee.
Niimpä. Tai että jos toinen tai molemmat on painoltaan lähemmäs kahtasataa kiloa liikalihavuuden vuoksi
Niin ja mieti jos näet että nainen on raskaana tai heillä on lastenrattaat, he ovat todennäköisesti panneet USEIN ja IRSTAASTI
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mieti jos näet että nainen on raskaana tai heillä on lastenrattaat, he ovat todennäköisesti panneet USEIN ja IRSTAASTI
Tuo on toinen pakkoajatus. Ällöttää oikein kun näkee raskaana olevan naisen.
Mä ajattelen sitä vain oikein epämiellyttävien/epäsiistien ihmisten kohdalla. Tulee sellainen "hyi vttu, kuinka joku voi ton kanssa paneskella"-fiilis. Varsinkin jos toinen on ns. normaali, mutta sillä on ällö puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen vain jos on tosi epäsuhta pari. Esimerkiksi nainen 160 cm ja mies 190 cm. Miten ne oikein panee.
No eihän kaikki naiset ole mitään kirahveja eikä lipputankoja. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Kaikki asennot onnistuvat ihan mainiosti, ainoastaan seisaaltaan tarvitsen korokkeen.
T. N 163 cm, aviomies 190 cm
Mä taas ajattelen aina kun näen naisen että miltä tuota tuntuisi panna m55
Voin kuvitella incelin eksyneen ja vähän virnistelevän katseen. Jos itse haluaa pariutua, eikä oikein kelpaa kenellekään, niin kannattaisi alkaa panostamaan itseensä jotenkin, eikä olla kateellinen muille.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen sitä vain oikein epämiellyttävien/epäsiistien ihmisten kohdalla. Tulee sellainen "hyi vttu, kuinka joku voi ton kanssa paneskella"-fiilis. Varsinkin jos toinen on ns. normaali, mutta sillä on ällö puoliso.
Ymmärrät kyllä sitten kun ikää tulee lisää, että kumppanin valinnassa on muitakin tärkeitä asioita kuin ulkonäkö.
Tuohon saa apua, jos tajut sitä hakea. Ei ole normaalia, että ensimmäinen ajatus on tuo.
Kaikki yhdes liikkuvat ei välttämättä oo pariskunta 😂 Ei, vaikka olis lapsikin mukana 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on toinen pakkoajatus. Ällöttää oikein kun näkee raskaana olevan naisen.
Sinäkin olet panon tulos.
Semmoisia siellä mopojonnen päässä liikkuu. Ihan normaali puberteetti. Ei huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän kaikki naiset ole mitään kirahveja eikä lipputankoja. Onneksi.
Mikähän se sinun ongelmasi olikaan?
Sama kait se on että mitä ajattelet heistä, mutta sitten kannattaa pysähtyä jos se aiheuttaa sinussa suoranaista vihaa ja katkeruutta.
Eihän sitä parisuhdestatuksen perusteella voi tietää yhtään kuka panee ja ketä vai ketään. Ehkä pariskunta panee toisiaan, ehkä molemmilla tai toisella on muita kumppaneita. Ehkä kumpikaan ei ole kiinnostunut panemisesta ja elävät toisenlaisessa suhteessa.
Reilut 300kg.