Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsettomuushoidosta tietävälle -

Vierailija
22.05.2007 |

kun on onnistunut punktioimaan 5 munasolua ja ovat alkaneet jakautumaan - miten suuri % on että kun huom laitetaan ne sisään raskaus alkaa? Serkkuni kyseessä, pidän tässä peukkuja. Ja onko toi 5 huonoa tai hyvää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideaalia olisi saada siinä 10 kpl. Yleensä katoa tulee matkalla: meillä näin; 10 munasolua punktoitiin, niistä 8 oli ok, 6 hedelmöittyi, hedelmöittyneistä 3 jatkoi jakautumistaan. Näistä kaksi siirrettiin (top-luokkaa) ja yksi meni pakkaseen -ja negaa tuli :(

Toisaalta ei siihen raskauteen tarvita kuin yksi alkio ja se on siinä.

Vierailija:

kun on onnistunut punktioimaan 5 munasolua ja ovat alkaneet jakautumaan - miten suuri % on että kun huom laitetaan ne sisään raskaus alkaa? Serkkuni kyseessä, pidän tässä peukkuja. Ja onko toi 5 huonoa tai hyvää?

Vierailija
2/2 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 munasolua on jo ihan mukavasti, siitä ehkäpä jää alkioita vielä pakkaseenkin jotta myöhemmin voi yrittää pakastetun alkion siirtoa ellei raskaus nyt ala.

Ite olen käynyt läpi 7 IVF-hoitoa, minulle on sanottu vähän alhaisemmat onnistumis prossat, kuulemma se lopullinen eli niinsanottu " elävä lapsi kotiin asti" prosentti on IVF-hoidossa 15-20%

Tarkoittaa siis sitä että se että raskaus alkaa on todennäköisempää (varmaan se 25-30%) mutta osa raskauksistahan menee kesken/voi tulla muu komplikaatio joten se hiukan tuota lopullista onnistumiprossaa alentaa.

Toivottavasti tärppää! Itse olen aloittamassa kahdeksatta hoito kiertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla