Auttakaa selvittämään mikä mussa on vikana, kun miehet eivät kiinnostu
Lottovoittokin tuntuu todennäköisemmältä kuin parisuhde.
Laittakaa vaan tarkentavia kysymyksiä tulemaan.
Kommentit (251)
Ehkä olet vaan jotenkin tylsä sitten? Ja et kuitenkaan kelpuuta niitä "saman tasoisia" eli yhtälailla tylsiä, mutta ok kuntoisia miehiä? Kuten tylsät usein; eivät viihdy kaltaistensa seurassa.
Eli ihastutko miehiin, jotka ovat mielenkiintoisia, mutta itse et ole heidän silmissä (tai ehkä ylipäätään miesten silmissä, jos miehet eivät kiinnostu) mielenkiintoinen?
Tavistylsille miehille saattaa riittää se runko, mutta osa miehistä haluaa naisen nimenomaan olevan mielenkiintoinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kunnossa hampaasi ovat?
Miten viehättäväksi arvioisit kasvosi? Onko niissä jokin selkeästi häiritsevä piirre, kuten iso luomi, suuri epäsuhta leuan ja nenän koon kanssa, naisviikset, yleinen miehekkyys kasvoissa?
Se oli red flag liittyen menneisiin suhteisiisi, että et ole koskaan ollut ykkösvaihtoehto miehelle, vaan olet saalistanut miehen itsellesi. Saattaa siis olla, että kiinnostut miehistä jotka eivät kiinnostu sinusta. Se ei koskaan kanna pitkälle.
Hampaat on ehjät, vaaleat ja suhteellisen suorat. Ei silti mitkään erityisen kauniit.
Ap
Olematon peppu?
Pienehkö, mutta ei olematon. Tiedän kyllä useammankin litteäpyllyisen naisen, jolla on kumppani, joten ei tuo tunnu olevan miehille mikään ongelma.
Ap
173 ja alle 60 kg - ei voi olla kovin isoa peppua. Joko siro jos on kapearakenteinen, vaihtoehtoisesti hoikka.
Fakta on kumminkin että hyville daameille ei riitä vastaavan tasoisia kavaljeereja.
Mun kaveri on 173/55 ja pallopylly. Kapea lantio ja lantionympäryksen sentit takana, eli pepunposkissa. Sellainen persikkapeppu.
Ap on aikamme suurin arvoitus 🤔😮??????
Ruma ulkonäkö? Miesmäiset piirteet kasvoissa?
Tämä nyt ainakin itselläni on. Olen yli 30 ja olen vuosia sitten hyväksynyt, että kukaan mies ei minuun ihastu tai halua millään tavalla olin sitten langanlaiha, poskiluut näkyen tai ylipainoinen lääkityksen takia, koska olen vain niin äärettömän ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tämän 100 prosenttisesti. Tämä oli sinkkuna elellessäni jopa ykköskiriteerejä itselleni miehessä. Olen nainen joka on varhaisteinistä asti kuunnellut lähinnä metallia, toki muitakin ug-genrejä siinä sivussa. Mutta olisi itsellekin yhtä helvettiä, jos ukko kotona kuuntelisi jotain Arttu Wiskaria tai Viiviä. Siis kestämätön tilanne. Ja kysyisi minua esim Suomipop- tai Vauhti kiihtyy festareille.
Niin absurdi tilanne ettei sellaista oikeastaan voisi päästä edes syntymään.
Kauheaa edes ajatella.
T:se 50 hevari
Ettekö todellakaan lähtisi treffeille vauhti kiihtyy tapahtumaan mikäli sitä ehdottaisi nainen/mies jonka seurassa viihtyisitte ja jonka olemuksesta pitäisitte?
En.
Eri, enkä ole edes mikään hevari
Vierailija kirjoitti:
Ruma ulkonäkö? Miesmäiset piirteet kasvoissa?
Tämä nyt ainakin itselläni on. Olen yli 30 ja olen vuosia sitten hyväksynyt, että kukaan mies ei minuun ihastu tai halua millään tavalla olin sitten langanlaiha, poskiluut näkyen tai ylipainoinen lääkityksen takia, koska olen vain niin äärettömän ruma.
Ei kuitenkaan kannattaisi itseään rumana pitää, vaikka ei vastakkaisen sukupuolen silmää viehättäisikään.
Harvoin ihminen on oikeasti mitenkään ruma, vaikka ei olekaan seksuaalisesti viehättävänä pidetty. Jos koskaan. Sinussa ei tarvitse olla mitään vikaa, että niin käy. Energiakin vaikuttaa, ei pelkät piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa miesten kiinnostus lopahtaa? Eikö kukaan koskaan vaikuta kiinnostuneelta tai edes juttele, etkö pääse edes treffeille? Vai eikö toisia treffejä tule koskaan tai suhteet syvene alun jälkeen?
Sitä ei edes synny mikäli en itse ole reippaasti aloitteellinen. Suhteet eivät syvene, kun mä en jaksa enää kannatella niitä.
Ap
Hmm. Miehet eivät siis edes kiinnostu oma-aloitteisesti? Asutko suuressa kaupungissa tai mikä pahinta Helsingissä? Jätätkö kokonaan meikkaamatta, katseletko helposti seinille, oletko totinen? Ovatko hiuksesi ohuet ja lyhyet ja pukeudutko esim. partiotyylisiin vaatteisiin eli oletko liian poikamainen? Tai edustatko jotain alakulttuuria? Vaikutat nimittäin ihan fiksulta ja sopusuhtaiselta, mutta usein jopa kaltaisesi miehet ihastuvat lämpimän ja iloisen oloisiin, naisellisiin/tyttömäisiin naisiin, tyyliin kevyt meikki ja hymykuopat.
Asun keskisuuressa kaupungissa. Meikkaan aina vähintään kulmakarvat, mutta mitään sotamaalausta en naamaani laita koskaan, kun sellainen ei mulle sovi eikä ole tarvetta peittää ihoa paksulla meikillä. Mun perusilme on enemmän hymy kuin resting bitch face. Hiukset on melkein vyötärömittaiset ja keskimääräistä paksummat (ja aina puhtaat!). Varsinkin nyt kesällä käytän melkein aina hameita ja mekkoja, partiotyyliä inhoan enkä voisi kuvitellakaan ostavani vaatteita miesten osastolta. En edusta mitään alakulttuuria ja hymykuoppia en saa kasvoilleni mistään taiottua.
Ap
Liikaa hiuksia.
Pahempi olisi jos olisi liian vähän hiuksia, rekkakuskilesbo look ajaa miehet varmuudella pois.
Vyötärönmittaiset hiukset kuulostavat seksikkäiltä. On joskys ollut tyttökaveri jolla oli hiukset ristiselkään asti, se oli kaunista.
Liika on liikaa karvan määrässäkin. Eikö tuommoinen pehko haittaa jo normaalielämää, menee sängyssäkin suuhun joka paikkaan, kuristaa. Karvoja koko kämppä täynnä.
Kylläpä on taas extrovertit antamassa ohjeita introvertille. "Intensiivinen katse puuttuu...*
Mä uskon että sun ainoa ongelma on se, että tarttet toisen introvertin ja introverttien on vaikea tutustua toisiinsa sillä tavalla. Etenki jos viihtyy kotona omissa puuhissaan.
Oot löytänyt feikki introvertteja: luit tilanteen niin että toinen oli introvertti vaikka oikeasti sitä ei kunnolla kiinnostanut.
Se että alote pitäis jättää miehelle ja jotenki kuikuilla vihjaten ei toimi kaikilla. Usein toimii suora: mennäänkö kahville joku päivä? Ainahan sitä kuulee ettei miehet ymmärrä vihjailuja vaan suoraa puhetta.
Sitten on vielä se vaihtoehto, että oot tottunut ajattelemaan että haluat olla miehen kanssa, mutta se ei aivan pohjimmiltaan ole totta. Tällöin se sun oma kiinnostus jää laimeaksi, ei rohkase miestä eikä anna kunnon yhteyden muodostua.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on taas extrovertit antamassa ohjeita introvertille. "Intensiivinen katse puuttuu...*
Mä uskon että sun ainoa ongelma on se, että tarttet toisen introvertin ja introverttien on vaikea tutustua toisiinsa sillä tavalla. Etenki jos viihtyy kotona omissa puuhissaan.
Oot löytänyt feikki introvertteja: luit tilanteen niin että toinen oli introvertti vaikka oikeasti sitä ei kunnolla kiinnostanut.
Se että alote pitäis jättää miehelle ja jotenki kuikuilla vihjaten ei toimi kaikilla. Usein toimii suora: mennäänkö kahville joku päivä? Ainahan sitä kuulee ettei miehet ymmärrä vihjailuja vaan suoraa puhetta.
Sitten on vielä se vaihtoehto, että oot tottunut ajattelemaan että haluat olla miehen kanssa, mutta se ei aivan pohjimmiltaan ole totta. Tällöin se sun oma kiinnostus jää laimeaksi, ei rohkase miestä eikä anna kunnon yhteyden muodostua.
Ei tarvitse lukea alkua pidemmälle, kun on jo outoa settiä.
Miten "intensiivinen katse" tai muu katse liittyy siihen, onko ihminen introvertti vai ekstrovertti? Ei mitenkään. Introvertillä voi tietenkin olla intensiivinen katse, ja introvertti voi tietenkin osoittaa olemuksella seksuaalista vetovoimaa, viehätystään jne.
Oletusten kautta eläminen ei kannata, etkä voi leimata kaikkia introverttejä tai ekstroverttejä jonkun tietynlaisiksi, tai täsmälleen samoin eri tilanteissa käyttäytyviksi.. Ihmiset on omia persooniaan, ei pelkästään "introverttejä" tai "ekstroverttejä".
Olen kyllä kuullut suomalaisilta, ap:n ikäisiltä naisilta, että ovat koko elämänsä ajan nuoresta lähtien tehneet itse aloitteet miehille. Tuolla taktiikalla sitten seurustelleet monesti, olleet naimisissa, omasta tahdosta eronneet ja sitten löytäneet taas uuden parisuhteen jne.
Eli noin Suomessa osa naisista ainakin elää. Itse en voi suositella, kun ei tulisi mieleenkään tehdä aloitetta miehelle ja miehet muutenkin juoksee mun perässä, mutta noin jotkut ainakin saa niitä parisuhteita..
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet liian hyökkäävä tai sitten turhan vetäytyvä. Pyydä kiinnostamasi mies saunomaan kanssasi. Sehän on neutraali perinteinen hyvä suomalainen tapa rentoutua ja tutustua miesten kesken.
Kuka on niin hullu, että järjestää ensitreffit saunaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus sen kertoo.
Et kerro mitään itsestäsi vaan kirjoitat ainoastaan ottakaa selvää.
Et tee mitään asioiden eteen vaan odotat että sinusta kiinnostutaan. Arvatenkin et uskalla lähestyä ketään koska pelkäät pakkeja ja on helpompi vain valkata mahdollisia lähestyjiä.
Aloittajahan sanoi jo olevansa nainen...
Niin? Sekö tieto riittää sinulle ja sinä ole sen jälkeen kiinnostunut hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä kuullut suomalaisilta, ap:n ikäisiltä naisilta, että ovat koko elämänsä ajan nuoresta lähtien tehneet itse aloitteet miehille. Tuolla taktiikalla sitten seurustelleet monesti, olleet naimisissa, omasta tahdosta eronneet ja sitten löytäneet taas uuden parisuhteen jne.
Eli noin Suomessa osa naisista ainakin elää. Itse en voi suositella, kun ei tulisi mieleenkään tehdä aloitetta miehelle ja miehet muutenkin juoksee mun perässä, mutta noin jotkut ainakin saa niitä parisuhteita..
Sulla on vilkas mielikuvitus
Noin minulle on ihan luotettavat ihmiset kertoneet, että itse ovat joutuneet aloitteet miehille tekemään ja sillä taktiikalla saaneet säännöllisen seksielämän, parisuhteita, avioliiton jne.
Uskomattomalta se kuulostaa, mutta en ole alkanut epäilemään noiden naisten kertomusten todenperäisyyttä - ja mikä motiivi tuollaisesta olisikaan valehdella? Kulttuuri on ilmeisesti ainakin osittain tuollainen.
Nyt tapahtui sitten jotain todella poikkeuksellista! Entinen työkaveri alkoi yhtäkkiä viestittelemään.
Ap
"Harrastan liikuntaa, pelaamista ja matematiikkaa. Viimeksi olin innoissani jalkapallon mm-kisoista. Kuuntelen mieluummin kuin olen itse äänessä. En tiedä olenko kiinnostava ihminen, en ainakaan kovin jännittävä vaan tasainen. En kiukuttele ja olen koko aikuisikäni huolehtinut omista asioistani.
Kun olen kiinnostunut miehestä, niin yritän kömpelösti lähestyä ja todennäköisesti päädyn kaatamaan juomat hänen paidalleen tai tallomaan varpaille.
Ap"
Hei, olet aivan hurmaavalta kuulostava ihminen. Jos ihminen luulee olevansa tylsä, niin hän on takuulla kiinnostava. Toivottavasti löydät ihmisen, joka ihastuu sinuun syvästi, kun kaadat juoman. Minä ainakin ihastuisin. Minä tykkäänkin ihmisistä, jotka eivät kuvittele olevansa täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
"Harrastan liikuntaa, pelaamista ja matematiikkaa. Viimeksi olin innoissani jalkapallon mm-kisoista. Kuuntelen mieluummin kuin olen itse äänessä. En tiedä olenko kiinnostava ihminen, en ainakaan kovin jännittävä vaan tasainen. En kiukuttele ja olen koko aikuisikäni huolehtinut omista asioistani.
Kun olen kiinnostunut miehestä, niin yritän kömpelösti lähestyä ja todennäköisesti päädyn kaatamaan juomat hänen paidalleen tai tallomaan varpaille.
Ap"
Hei, olet aivan hurmaavalta kuulostava ihminen. Jos ihminen luulee olevansa tylsä, niin hän on takuulla kiinnostava. Toivottavasti löydät ihmisen, joka ihastuu sinuun syvästi, kun kaadat juoman. Minä ainakin ihastuisin. Minä tykkäänkin ihmisistä, jotka eivät kuvittele olevansa täydellisiä.
Kiitos :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vilkas mielikuvitus
Noin minulle on ihan luotettavat ihmiset kertoneet, että itse ovat joutuneet aloitteet miehille tekemään ja sillä taktiikalla saaneet säännöllisen seksielämän, parisuhteita, avioliiton jne.
Uskomattomalta se kuulostaa, mutta en ole alkanut epäilemään noiden naisten kertomusten todenperäisyyttä - ja mikä motiivi tuollaisesta olisikaan valehdella? Kulttuuri on ilmeisesti ainakin osittain tuollainen.
Olin aiemmin vuosia parisuhteessa miehen kanssa, jota minä lähestyin.
Tapasin myös aviomieheni siten, että minä lähestyin häntä.
T. Eri
Niin, toiset naiset saavat niin paljon miesten kiinnostusta osakseen, että se on vain rasittavaa. Ja sitten samaan aikaan toiset naiset eivät saa mitään.
En ymmärrä mitä järkeä oli suunnitella maailma tällaiseksi.
Ap on palstan vakiotrolli. Tällaisia aloituksia on ollut aiemminkin.