Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peniksen ulosluiskahtelusta yhdynnässä.

Vierailija
01.10.2008 |

Kuinka usein teille sattuu sitä, että penis luiskahtelee yhdynnässä pois pillusta. Miten suhtaudutte, kun näin käy, kuuluuko se mielestänne asiaan? Jatkatte kuin mitään ei olisi tapahtunut?

Olen nainen ja itselläni on kahden viimeisen kumppanin kera käynyt mielessä, josko tuo olisi ihan ongelma. Miehillä ei ole ollut niin tanakka erektio kuin aiemmilla kumppaneillani ja molemmat tuntuvat kärsivän jonkin verran suorituspaineista. Se toki vaikuttaa osaltaan asiaan, mutta itsekin lienen synnytysten jäljiltä muuttunut. Oma haasteeni on liiallinen kostuminen, joka vaikuttaa tuntoon ja pitoon muutenkin.

Mitä olette mieltä - kannattaako tuota paikoiltaanluiskahtelua ajatella ongelmana vai kohauttaisinko vain olkiani? Kuinka tavallista moinen on?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta noin 20 naisesta. Joillakin se vaginan suu on kuin suppilon pohjalla. Ei väliä vaikka ottaa ulos välillä, se menee itsestään takaisin. Sitten taas esim. nyxällä vaginan suuaukko on pieni ja melkeinpä kukkulalla, joten vahingossa kovakaan penis ei osu kohdalleen. Jompi kumpi ohjaa sen takaisin. Mutta kun ison terskan sisäänmeno ja ulostulo ahtaasta aukosta tuottaa molemmille niin suurta mielihyvää, olemme tehneet siitä leikin. Nyxä laittaa kouransa suppiloksi, joka ohjaa veijarin takaisin.

Vierailija
22/29 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carita1979 kirjoitti:

Minkä sille voi jos patonki kohtaa messuhallin?

Ehkä messuhalli mutta että patonki, älä naurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puristan välillä vahingossa niin kovaa, että luiskahtaa ulos.

N49

Vierailija
24/29 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo aina tykännyt ja saanut parhaiten orgasmit syvälle perille työnnetyllä kalulla ja pyörivällä liikkeellä häpyjä vasten. Siten kivikova kalu antaa parhaan paineen pillulle ja hävyn alueelle. Tämä sekä vaimo päällä, että alla lähärissä. Sisään ulos meiningistä ei ole tykännyt osin kookkaan kalun johdosta. Vartta sen verran ettei ole luiskahdellut, mutta tekniikka kysymys. Sisään ulos harrastettu lähinnä jos itse en ole tullut sitä ennen.

Vierailija
25/29 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin tuota sattuu, vaikka minä olen ihan normaalipill uinen (mieheni mielestä tiukka) ja miehellä (minun mielestäni) hieman isohko varustus. Miehellä myös kova seisokki, eli ei pitäisi johtua siitäkään. Joskus vaan käy niin, että rajussa seksissä mies vetää munaa liikaa taaksepäin tai vastaavasti minä ratsastaessa nousen liian ylös, jolloin se kalu ei sitten sujahdakaan takaisin uomaansa. Ihan normaalia, eikä minä ainakaan koskaan ole kenenkään kanssa noteerannut asiaa mitenkään. En tosin ole edes ajatellut että siinä olisi mitään outoa. Sit vaan ohjataan kalu takaisin sisään ja meno jatkuu. :D

Tätä nyt ei ihan koko ajan tapahdu, mutta keskimäärin ehkä kerran joka seksin aikana?

Vierailija
26/29 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oxfordin yliopiston seksilabran tutkimusten mukaan ongelman aiheuttaa naisen väljä tavara. Kysymyksessä on siis ladonovisyndrooma, jossa miehen penis ei uppoa syvyyssuuntaan vaan liikkuu pelkästään poikittain vaakatasossa, koska römpsän ohjurit puuttuvat tai ovat liiaksi reunoilla. MOT.

Vierailija
27/29 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Standfordin yliopiston tohtorikoulutettavan mukaan luiskahdusta ei tapahdu, jos mies vetää ulospäin:

* 0 cm, kun on < 6' jötikkä

* 5 cm, kun on < 8'

* 8 cm, kun on < 9'

Yli 9' patukasta ei saatu mittoja niiden harvinaisuuden takia.

Koolla on siis merkitystä,

Vierailija
28/29 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan sen tarkoituksella välillä kokonaan ulos kun sen uudelleen sisääntyöntäminen tuntuu mahtavalta. Tosin joskus kun naiseen pääsee ilmaa niin naista nolottaa sen ulostulo. Itseäni silti kiihottaa nämä "pillupierut" mutta sehän on miehen syytä. Varsinkin takaapäin pannessa tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
29/29 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan tarkoituksella välillä ulos ja nuolen omat mausteeni herkkumutterista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan