Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä alle viisikymppinen, montako vanhaa peruskoulun luokkakaveriasi tiedät kuolleen?

Vierailija
24.07.2026 |

Minä olen syntynyt -79 ja ainakin kaksi on kuollut, jotka olivat aikoinaan samalla luokalla peruskoulussa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemän on tiedossa, toki voi olla lisää sellaisia joista en ole kuullut.

Toki ,toki kiitos kun ilmoitit. Nyt viisastuin. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
22/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. En tosin ole sosiaalisessa mediassa, en asu enää kyseisellä paikkakunnalla, enkä edes ole pitänyt kehenkään yhteyttä sen jälkeen kun menin lukioon. Ja jos rehellisesti sanon niin ei kiinnosta pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
24/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 oppilasta oli ekaluokalla, tiedän että  6 on kuollut ainaki.

Kiitos tiedosta. Kirjoitan ylös.

Vierailija
25/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lähti 11 vuotiaana, kun grilli ei ollut syttynyt ja poika lisäsi bensaa grilliin. Litran muovipullosta jäi leimahdus-.räjähdyksen jälkeen jäljelle vain osa pohjaa.  Lähtö ystävälle tuli 7 päivän päästä. Liian vähän ihoa jäljellä.  Yksi sai luodista.  Kolmas tissuteli itsensä hengiltä. Oli hyvätapainen juoppo. 2 sairaalakäyntiä ennenkuin tuli isompi musta vankuri.  Neljättä kannetiin metsästä pois - sydänkohtaus. 

Kyllä näitä Darwin palkinnon saajia on ollut. 

Vierailija
26/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetelkaa moukat lisää niin viisastitaan.  🤭

Vierailija
27/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v. en tiedä yhtäkään. Tosin olen ollut viimevuosina tekemisissä vain yhden luokkalaiseni kanssa.

Vierailija
28/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka lähti 11 vuotiaana, kun grilli ei ollut syttynyt ja poika lisäsi bensaa grilliin. Litran muovipullosta jäi leimahdus-.räjähdyksen jälkeen jäljelle vain osa pohjaa.  Lähtö ystävälle tuli 7 päivän päästä. Liian vähän ihoa jäljellä.  Yksi sai luodista.  Kolmas tissuteli itsensä hengiltä. Oli hyvätapainen juoppo. 2 sairaalakäyntiä ennenkuin tuli isompi musta vankuri.  Neljättä kannetiin metsästä pois - sydänkohtaus. 

No aika monta tapausta keksit . Kiitos kumminkin. 

Vierailija
29/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetelkaa moukat lisää niin viisastitaan.  🤭

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
30/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta yläasteen luokalta yksi on kuollut umpisuolen tulehdukseen jo 90-luvulla kun suomalainen mieshän ei lääkäriin mene, ja toinen kuoli 2000-luvun alussa häkämyrkytykseen klassiseen tapaan kun pisti kännissä ruoan hellalle lämpiämään ja oikaisi sohvalle sitä odotellessa... loput arvaatte.

Rinnakkaisluokilta peräti kaksi teki itsarin, molemmat jo 90-luvulla.

Vierailija
31/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Teki itsemurhan, kun ongelmat kasaantui ja jäi täysin yksin. Rip Petri.

Vierailija
32/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N49. Yksi koulukaveri kuoli jo nuorena vakavaan sairauteen.

Vierailija
33/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kaikki miehiä/poikia? Mun tutuista taitaa olla kaikki poikia ja miehiä ketkä lähteneet nuorena, melkoisia paukapäitä. Poikien äitinä sanon, että poikien äitiys on melkko rankka missio ja joinakin päivinä se tuntuu siltä, että pääasia on kun sai pidettyä pojat hengissä, meno on sellaista välillä. 

Vierailija
34/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. En tosin tiedä monien elämästä mitään.

Vaimon lukion luokkakavereista oli kuollut 5, kun hän joku vuosi sitten kävi luokkakokouksessa.

Vierailija
35/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni luokkakavereita ei ole kuollut, mutta ainakin kolmen rinnakkaisluokkalaisen tiedän kuolleen. Pari kuoli päihteisiin ja yksi tapettiin.

Vierailija
36/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, mt-ongelmainen joka sukelsi liian syvään

Vierailija
37/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhden miehen tunsin ja hän kuoli alkoholismiin. Olimme kummatkin -78 syntyneitä. 

Vierailija
38/38 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuoli nelikymppisenä syöpään. Hän oli alaluokilla paras kaverini, jonkinlaisena kavereina pysyttiin aina tuonne 18-vuotiaaksi, mutta sen jälkeen emme pitäneet yhteyttä. Sairastuttuaan (kertoi Facessa) soiteltiin pari kertaa tai hän soitti, kun  kommentoin hänen päivitystään. Kertoili sairaudesta, siinä vaiheessa oli vielä toivoa... Siitä meni vuosi ja kaikki oli ohi. Vaikka hän ei sinänsä vaikuttanut elämääni enää pitkään aikaan, niin haikea fiilis tulee välillä ja erityisesti, kun katsoin vanhoja valokuvia, jossa olemme mökillä jne. 

Kaikki muut on kyllä hengissä. Jopa se huumeisiin sortunut löytyi yllätykseksi Facesta ja aika kulahtaneelta näytti, mutta ihan tuoreita juttuja oli. Olin yllättynyt, koska joskua alle 20v. käytti jo kovia huumeita.

Olen 48.